Ik sla mijn 12 cm hak in jequote:
Ikkequote:
Ik bén ook gewoon lief.quote:
Wrom?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan dat niet een dag later onderweg ergens?
Ik ben Chuck Norrisquote:Op zondag 29 mei 2011 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Kally slaapt nooit, ze is een soort Chuck Norris.
GVD kijkquote:Op zondag 29 mei 2011 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch heul niet leuk als ik dood ben tijdens de bbq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag het overigens eigenlijk niet zeggen, maar:Ho! Van wie heb je dat gehoord? Was het een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt, serieus, kutrelnichtquote:
quote:
Geef je msn maar!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:17 schreef remlof het volgende:
Ik fap ondertussen wel op www.myfreecams.com
Dan moet je je tarzan zelf maar inbrengenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij zijn beste vriendin die al slaapt, ik lig alleen
Uhuhquote:Op zondag 29 mei 2011 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je tarzan zelf maar inbrengen
Ik voel een Patty Brardje opkomenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijg je van die Ehec-bacterie?
De meeste dragers merken er niets van en de besmetting gaat vanzelf over. Een deel van de dragers krijgt vervelende verschijnselen: misselijkheid, braken, buikkrampen. Soms erger: braken, waterdunne diarree, soms bloederige diarree. De klachten duren 2 tot 9 dagen en gaan over het algemeen vanzelf over.
Ik heb eergisteren één schijfje cumcumber gegetenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijg je van die Ehec-bacterie?
De meeste dragers merken er niets van en de besmetting gaat vanzelf over. Een deel van de dragers krijgt vervelende verschijnselen: misselijkheid, braken, buikkrampen. Soms erger: braken, waterdunne diarree, soms bloederige diarree. De klachten duren 2 tot 9 dagen en gaan over het algemeen vanzelf over.
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabbenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:17 schreef remlof het volgende:
Ik fap ondertussen wel op www.myfreecams.com
Die heb je ook gewoon uit de Enkhuizer Almanak hè?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabben
nee toevallig nietquote:Op zondag 29 mei 2011 04:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb je ook gewoon uit de Enkhuizer Almanak hè?
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabben
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je hebt de rechten van een kutrelnicht.
Huh, nope?quote:
complotquote:Op zondag 29 mei 2011 04:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Pm's staan wel bij verzonden.. alleen in beeld verzend ie e niet... vaagggzz
klik ik nog aan ook hahahahaquote:Op zondag 29 mei 2011 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow van www.toverheksiesmasturbatietips.nl, ik zie het al
Je hebt een DNS-fout!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klik ik nog aan ook hahahaha
De webpagina "www.toverheksiesmasturbatietips.nl" kan niet worden gevonden
DNS-fout opgetreden Server niet gevonden. Misschien is de koppeling verbroken.
Ja je vuige tekstenquote:
dat vind ik goor hoor kutscgeetjes echt en dat op de bank met iemand naast haar geef haar flinke elleboogstootquote:Op zondag 29 mei 2011 04:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor alleen dit nog uit kally komen:
shmzz njjkl meehh..
en enkele kutscheetjes
Dat merkt ze toch niet, zo lam is e!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik goor hoor kutscgeetjes echt en dat op de bank met iemand naast haar geef haar flinke elleboogstoot
NSFW View Teun's Videoquote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker slapers. Gaat nog een filmpje kijken en dan ook maar een tukkie doen
Doortje? Ja jammer dat die al slaapt.quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat merkt ze toch niet, zo lam is e!
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doenquote:
Hebben wij niveau?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doen![]()
![]()
NIVEAU? WHUT? WAAR?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |