quote:Op zondag 29 mei 2011 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik wel serieus even tof van je
Verder:
nou met die tieten van mij is weinig te zien of in een droog of nat shirt je zal weinig verschil opmerkenquote:Op zondag 29 mei 2011 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan maken we er meteen een wet t-shirt contest van
...quote:Op zondag 29 mei 2011 03:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou met die tieten van mij is weinig te zien of in een droog of nat shirt je zal weinig verschil opmerken
ben jij homo leuk niks mis eem maar niet alle homo`s laten zich van achter nemen hoorquote:
ja Ian ik bereid iedereen een beetje voor, staks denkt iedereen heks een lekker dik wijf, mooie tieten diikke reet niks van dat allesquote:
Ik gok dat hij dat ook wel weetquote:Op zondag 29 mei 2011 03:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij homo leuk niks mis eem maar niet alle homo`s laten zich van achter nemen hoor
Ik verwacht niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Ian ik bereid iedereen een beetje voor, staks denkt iedereen heks een lekker dik wijf, mooie tieten diikke reet niks van dat alles
heul welquote:Op zondag 29 mei 2011 03:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij homo leuk niks mis eem maar niet alle homo`s laten zich van achter nemen hoor
Ian heeft best grote tettenquote:Op zondag 29 mei 2011 03:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Ian ik bereid iedereen een beetje voor, staks denkt iedereen heks een lekker dik wijf, mooie tieten diikke reet niks van dat alles
oke wat er is niks specutulairs aan mij ja gewoon 2 benen 2 armen en een hoofd datwas het zo een beetje eigenlijk welquote:
Niks mis met een cup A hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 03:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Saaiquote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wat er is niks specutulairs aan mij ja gewoon 2 benen 2 armen en een hoofd datwas het zo een beetje eigenlijk wel
Weet je wat ik onlangs hoorde?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, trouwens! Wat ik heul vergat te zeggen: INVADERS MUST DIE!
en dan verwen je huisvaders die op de fiets komen met het kinderzitje nog achterop, pootjesbos enzoquote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heul wel
in het bos, op de parkeerplaats, onder de brug, overal!
Als ze maar genoeg betalen, ja toch? ja!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan verwen je huisvaders die op de fiets komen met het kinderzitje nog achterop, pootjesbos enzo
All your base are belong to us.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ik onlangs hoorde?
INVADERS MUST DIE!
nou kluiven en doorslikken brengt meer op dan alleen ff trekken hoor wel de prijzen goed in de gaten houden hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 03:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg betalen, ja toch? ja!
Euh... hallo?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:52 schreef Kally het volgende:
Mannen van jong zijn saai, allemaal vroeg slapen
Ik bedoel m'n eigen prijzen, en die zijn niet gering nee..quote:Op zondag 29 mei 2011 03:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kluiven en doorslikken brengt meer op dan alleen ff trekken hoor wel de prijzen goed in de gaten houden hoor
Right, dat hoor ik dus vaker... maar het schijnt dat INVADERS MUST DIE!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ik onlangs hoorde?
INVADERS MUST DIE!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik verwacht elk moment Bob die de foto van een stekker plaatst!
nee je moet maar zo denken geld is geld en makeijk verdient in zo een groot donker bosquote:Op zondag 29 mei 2011 03:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik bedoel m'n eigen prijzen, en die zijn niet gering nee..
Dat kan best zo zijn.... maar even tussen ons: INVADERS MUST DIE!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Right, dat hoor ik dus vaker... maar het schijnt dat INVADERS MUST DIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |