SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee hoor.. soms heel lekker, soms heel lelijk, vaak onbegrepen
Sommige van jullie wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij vrouwen zulke verschrikkelijke wezens![]()
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi isquote:Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Meestal advies geven op de labiele vrouwen na.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
Ja kan haar vriendinnetje ook meedoenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog
urologen zijn promiscueuze homo's?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.
Maar Lanterfant begint het te leren.
Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
Als de omhelzing langer dan 5 seconden duurt moet je je zorgen gaan makenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
owhja, een omhelzing voelt goed! lijkt me, het is al zo lang terug, en meestal flinch ikquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef bjanaan het volgende:
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mindHij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...
Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!
Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat.
Was het net zo gezellig..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag
Mquote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
Mooi verhaal. Heb je z'n nummer?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mindHij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...
Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!
Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat.
Ligt er uiteraard net aan wie hoe wat. een omhelzing van een goede oude vriend, of uitgebreid een kwartier knuffelen met een nieuwe BFF, BBF FFB of hoe die achterlijke afkortingen tegenwoordig ook zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.quote:
Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.
Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nlquote:Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.
Denk het ook niet hij had de hoop opgegeven dus lijkt me sterk dat hij dan op zo'n site gaat zitten kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
En het ergste is dat je het nog serieus meent ookquote:Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling.
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'okquote:Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek.
Maar dan kan ik iemand evengoed nog hartstikke leuk vinden overkomen, en dat was de boodschap.
En aan de usual suspects, in dit topic en in mijn DM: Nee, geen bullshit verhaal. Dat jullie de spontaniteit missen om een random gesprek aan te knopen, wil niet zeggen dat een ander het niet kan hebben. Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling. Dáárom krijgen jullie het niet voor elkaar - omdat je te koppig bent om wat aan je gedrag te doen.
Met doemdenken schiet je ook geen flikker op.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok"
Iedereen kan een chick scoren mits hij redelijk normaal is. Hoe leuk en knap die vrouw dan zal zijn is weer totaal iets anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs
Bestaan er adapters voor lelijkerds?quote:
Ben je zo lelijk dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bestaan er adapters voor lelijkerds?
Waarom wil jij per se een lekkere chick scoren? Je vindt het achterlijk dat mooie vrouwen 'geen genoegen' met jou nemen, maar andersom lijk je ook allerlei eisen aan uiterlijk te stellen.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs
Ik ken een jongen die er best normaal uit ziet. Geen modellenvoer, maar gewoon een grote, enigszins brede, gevatte jongen die pas één keer echt iemand 'gescoord' heeft. Er is uiterlijk niets mis met hem, maar toch kan hij geen succes hebben bij vrouwen. Die ene keer dat hij iemand gescoord heeft en er een relatie mee heeft gehad kan je eigenlijk ook wel zeggen dat zij hem geregeld heeft. Dat bleek ook wel uit haar persoonlijkheid, zij was zo'n dominante stoomwals die gewoon een jongen zocht die meegaand is en weinig kritiek levert.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil niet de grote spelbreker zijn, maar is hij ook zo gezellig als hij 'n dag niet de hele dag heeft kunnen spelen met zijn stripboekjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormd bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormt bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.
Okay, ervanuitgaande dan dat je niet beroemd bent en een goeie dosis humor hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 09:55 schreef Halcon het volgende:
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks.
Gezellige gesprekken heb ik ook regelmatig in treinen. Stripboeken op je 33 ste klinkt alsof je ben blijven hangen in je jeugd. Een Peter Pan die niet volwassen wil worden. Wat zou hier oorzaak en gevolg zijn? Is zijn onvolwassenheid de reden dat vrouwen aan hem voorbij gaan, of is zijn ontwikkeling door gebrek aan vrouwen tot stilstand gekomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |