abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97445839

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97445852
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97445855
LaPo:

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee hoor.. soms heel lekker, soms heel lelijk, vaak onbegrepen ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:14:18 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445857
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij vrouwen zulke verschrikkelijke wezens :'( :'(
Sommige van jullie wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:14:47 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445868
Heel vreemd ik gooi er twee bier in en ik heb zin om op vrouwenjacht te gaan. :P
C'est la vie
pi_97445869
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is :9~
  zondag 29 mei 2011 @ 02:15:13 #7
238453 hasjman
utter madness
pi_97445876
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
  zondag 29 mei 2011 @ 02:15:44 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445886
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
Meestal advies geven op de labiele vrouwen na.
C'est la vie
pi_97445891
knuffelen O+
pi_97445892
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is :9~
Ja kan haar vriendinnetje ook meedoen _O_

Of ze moet een tuinbroek aan hebben, een kort kapsel en zware vannelle roken.. :{w
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 29 mei 2011 @ 02:16:25 #11
108913 Godshand
guide4you
pi_97445900
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.

Maar Lanterfant begint het te leren.

Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog :')
pi_97445905
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog :')
_O-
pi_97445928
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
  zondag 29 mei 2011 @ 02:18:21 #14
108913 Godshand
guide4you
pi_97445929
Mensen, ik ga pitten...

Flirt ze, oogjes dicht en snaveltjes toe :W
  zondag 29 mei 2011 @ 02:18:31 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97445933
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.

Maar Lanterfant begint het te leren.

urologen zijn promiscueuze homo's?
of de vrouwelijke urologen? ik volg niet
en zijn urologen dan zo gewild ofzo? omdat ze medische opleiding hebben gedaan, en dat dan aantrekkelijk is ofzo? of dat mensen denken dat ze goed in bed zijn ofzo omdat ze er verstand van hebben?
  zondag 29 mei 2011 @ 02:20:01 #16
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97445963
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mind :') Hij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...

Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!

Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:22:36 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446018
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
C'est la vie
pi_97446026
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
pi_97446038
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Als de omhelzing langer dan 5 seconden duurt moet je je zorgen gaan maken ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:34 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97446042
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:

[..]

owhja, een omhelzing voelt goed! lijkt me, het is al zo lang terug, en meestal flinch ik
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:43 #21
238453 hasjman
utter madness
pi_97446049
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef bjanaan het volgende:
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
pi_97446052
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag O-)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:58 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446053
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mind :') Hij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...

Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!

Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat. O+
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.
C'est la vie
pi_97446069
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag O-)
Was het net zo gezellig.. :{

Lekker slapen! :)
pi_97446145
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
M
haha mooi dit, ben jij een van die oude mannen?
  zondag 29 mei 2011 @ 02:40:21 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97446372
quote:

Mooi verhaal. Heb je z'n nummer? :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 29 mei 2011 @ 02:41:52 #27
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97446396
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt er uiteraard net aan wie hoe wat. een omhelzing van een goede oude vriend, of uitgebreid een kwartier knuffelen met een nieuwe BFF, BBF FFB of hoe die achterlijke afkortingen tegenwoordig ook zijn :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 29 mei 2011 @ 02:44:16 #28
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97446439
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Mooi verhaal. Heb je z'n nummer? :)
Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:44:41 #29
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97446454
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.
Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 29 mei 2011 @ 02:46:50 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446495
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.
Ik moest gniffelen. :')
C'est la vie
pi_97446511
quote:
11s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
  zondag 29 mei 2011 @ 02:52:30 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446591
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
Denk het ook niet hij had de hoop opgegeven dus lijkt me sterk dat hij dan op zo'n site gaat zitten kijken.
C'est la vie
  zondag 29 mei 2011 @ 02:54:56 #33
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97446634
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek. ;)
Maar dan kan ik iemand evengoed nog hartstikke leuk vinden overkomen, en dat was de boodschap. :)

En aan de usual suspects, in dit topic en in mijn DM: Nee, geen bullshit verhaal. Dat jullie de spontaniteit missen om een random gesprek aan te knopen, wil niet zeggen dat een ander het niet kan hebben. Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling. Dáárom krijgen jullie het niet voor elkaar - omdat je te koppig bent om wat aan je gedrag te doen. ;)
pi_97446968
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling.
En het ergste is dat je het nog serieus meent ook :')
  zondag 29 mei 2011 @ 03:31:54 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97447264
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek. ;)
Maar dan kan ik iemand evengoed nog hartstikke leuk vinden overkomen, en dat was de boodschap. :)

En aan de usual suspects, in dit topic en in mijn DM: Nee, geen bullshit verhaal. Dat jullie de spontaniteit missen om een random gesprek aan te knopen, wil niet zeggen dat een ander het niet kan hebben. Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling. Dáárom krijgen jullie het niet voor elkaar - omdat je te koppig bent om wat aan je gedrag te doen. ;)
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok ;( "
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 29 mei 2011 @ 03:47:11 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97447449
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok ;( "
Met doemdenken schiet je ook geen flikker op.
C'est la vie
  zondag 29 mei 2011 @ 03:50:46 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97447491
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs :+
  zondag 29 mei 2011 @ 03:55:31 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97447533
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs :+
Iedereen kan een chick scoren mits hij redelijk normaal is. Hoe leuk en knap die vrouw dan zal zijn is weer totaal iets anders.
C'est la vie
pi_97447829
Op elk potje past een dekseltje.. :')
  zondag 29 mei 2011 @ 05:45:37 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97448258
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Op elk potje past een dekseltje.. :')
Bestaan er adapters voor lelijkerds?
pi_97448272
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bestaan er adapters voor lelijkerds?
Ben je zo lelijk dan?
  zondag 29 mei 2011 @ 06:07:44 #42
39581 Salvad0R
universal
pi_97448284
nuclear attack in Europe the target could be Basel banking system , the City of London the Vatican or the EU headquarter in Brussels

Oh wat, sorry zei ik wat
pi_97448400
quote:
Waarom wil jij per se een lekkere chick scoren? Je vindt het achterlijk dat mooie vrouwen 'geen genoegen' met jou nemen, maar andersom lijk je ook allerlei eisen aan uiterlijk te stellen.

Verder klopt het wel wat Mera zegt dat je veel kan 'compenseren' als man zijnde met je persoonlijkheid en uitstraling. Veel vrouwen zoeken echt geen supermodel voor een relatie hoor.
pi_97448858
quote:
Ik ken een jongen die er best normaal uit ziet. Geen modellenvoer, maar gewoon een grote, enigszins brede, gevatte jongen die pas één keer echt iemand 'gescoord' heeft. Er is uiterlijk niets mis met hem, maar toch kan hij geen succes hebben bij vrouwen. Die ene keer dat hij iemand gescoord heeft en er een relatie mee heeft gehad kan je eigenlijk ook wel zeggen dat zij hem geregeld heeft. Dat bleek ook wel uit haar persoonlijkheid, zij was zo'n dominante stoomwals die gewoon een jongen zocht die meegaand is en weinig kritiek levert.

Toch is er uiterlijk niets mis met hem. Waar het hem aan schort is houding en uitstraling waardoor hij echt niet aantrekkelijk is voor vrouwen. Volgens jouw denkwijze zou hij echter meisjes bij de vleet moeten hebben.

Andersom werkt het dus ook, dat met die uitstraling. Waarom zou je ons niet geloven als wij allemaal zeggen dat je, als je lelijk bent, ook iemand kan scoren? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je ze aan de lopende band kunt scoren, maar scoren kan je ze wel. De reden dat jou dat niet lukt is omdat jij dit niet van ons aanneemt.
pi_97448871
quote:

Ik wil niet de grote spelbreker zijn, maar is hij ook zo gezellig als hij 'n dag niet de hele dag heeft kunnen spelen met zijn stripboekjes?
  zondag 29 mei 2011 @ 09:50:59 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97448960
quote:
Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormd bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Catbert op 29-05-2011 10:03:33 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97449007
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormt bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks. :)
  zondag 29 mei 2011 @ 10:03:21 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97449078
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:55 schreef Halcon het volgende:
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks. :)
Okay, ervanuitgaande dan dat je niet beroemd bent en een goeie dosis humor hebt :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 29 mei 2011 @ 11:06:26 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97450084
quote:

Gezellige gesprekken heb ik ook regelmatig in treinen. Stripboeken op je 33 ste klinkt alsof je ben blijven hangen in je jeugd. Een Peter Pan die niet volwassen wil worden. Wat zou hier oorzaak en gevolg zijn? Is zijn onvolwassenheid de reden dat vrouwen aan hem voorbij gaan, of is zijn ontwikkeling door gebrek aan vrouwen tot stilstand gekomen?
The view from nowhere.
pi_97450099
Bart Boos had veel zelfspot en was spontaan en had humor. Hij mocht niet de mooiste persoon, maar was een leuk persoon.
Als je het niet van je uiterlijk hebt , kun je dat compenseren gewoon met je karakter. En trouwens als het er echt toe doet is het niet je uiterlijk wat er toedoet maar je karakter.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:15:54 #51
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97450281
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:07 schreef formerjellybean het volgende:
Bart Boos had veel zelfspot en was spontaan en had humor. Hij mocht niet de mooiste persoon, maar was een leuk persoon.
Als je het niet van je uiterlijk hebt , kun je dat compenseren gewoon met je karakter. En trouwens als het er echt toe doet is het niet je uiterlijk wat er toedoet maar je karakter.
Ik kende ook een lelijke jongen die veel succes had bij (onzekere, maar leuke) meisjes. Maar karakter/uitstaling is ook niet iets dat je zomaar aanpast tbv succes bij vrouwen (ook daar is de oppervlakkigheid troef).
The view from nowhere.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:12:33 #52
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97451650
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik kende ook een lelijke jongen die veel succes had bij (onzekere, maar leuke) meisjes. Maar karakter/uitstaling is ook niet iets dat je zomaar aanpast tbv succes bij vrouwen (ook daar is de oppervlakkigheid troef).
Een eerste indruk is snel gemaakt en als je niet veel zelfvertrouwen hebt en dat ook uitstraalt zal dat nooit positief zijn. Het is jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan die eerste indruk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97451744
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gezellige gesprekken heb ik ook regelmatig in treinen. Stripboeken op je 33 ste klinkt alsof je ben blijven hangen in je jeugd. Een Peter Pan die niet volwassen wil worden. Wat zou hier oorzaak en gevolg zijn? Is zijn onvolwassenheid de reden dat vrouwen aan hem voorbij gaan, of is zijn ontwikkeling door gebrek aan vrouwen tot stilstand gekomen?
Dit vind ik een beetje een onzinnige reactie. Die jongen houd gewoon van stripboeken, omdat het gewoon kunst is en omdat meteen als kinderachtig af te doen.
Iedereen heeft wel iets eigens wat hem leuk maakt en bij hem is dat stripboeken. Je had net over oppervlakkigheid dat dat heerst , maar dit vind ik eigenlijk een veel oppervlakkiger reactie.
Dat iemand in stripboeken is geinteresseerd wil nog niet zeggen dat die geen interesse in vrouwen heeft, of een stilstaat in zijn jeugd.
En trouwens wat ik eigenlijk meer raar vind is dat je als je ouder bent dingen zou moeten laten omdat je ouder bent.
Ja ik ben 37 en hou ook van cartoons, animatiefilms en andere dingen maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet volgroeit ben en geen interesse in mannen zou hebben.
Op die manier plaats je mensen zelf gewoon in een hokje en kijk je ook niet langer dan je neus lang is.

Om heel eerlijk te zijn kan ik voorstellen dat MV dat juist super aantrekkelijk vind want voor mij is dat meer iemand die zichzelf kan zijn en een passie heeft. Juist je eigen ding doen wat je zelf leuk vind maakt je een stuk aantrekkelijker voor een ander.
pi_97451778
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een eerste indruk is snel gemaakt en als je niet veel zelfvertrouwen hebt en dat ook uitstraalt zal dat nooit positief zijn. Het is jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan die eerste indruk
Dat is iets vrij menselijks. Er lopen zoveel mensen rond op deze wereld dat je een eerste schifting maakt op basis van de eerste indruk.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:20:29 #55
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97451866
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is iets vrij menselijks. Er lopen zoveel mensen rond op deze wereld dat je een eerste schifting maakt op basis van de eerste indruk.
Dat is waar. Alleen voor mij voelt het alsof ik nooit een eerlijke kans krijg. Ik ben moeders mooiste niet en straal nu ook niet echt zelfvertrouwen uit. En daardoor zullen de meeste mensen snel een verkeerde indruk van mij krijgen. Ik ben wel een leuke en aardig jongen. Ik ben alleen verlegen en gesloten aan het begin
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97451986
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is waar. Alleen voor mij voelt het alsof ik nooit een eerlijke kans krijg. Ik ben moeders mooiste niet en straal nu ook niet echt zelfvertrouwen uit. En daardoor zullen de meeste mensen snel een verkeerde indruk van mij krijgen. Ik ben wel een leuke en aardig jongen. Ik ben alleen verlegen en gesloten aan het begin
Dan sta je plat gezegd al met 2-0 achter bij 'n aantal dames, bij andere dames echter niet. Niet elke dame valt voor 'n haantje de voorste en 'n popi jopi. Nadeel is ook wel weer dat verlegen en gesloten dames ook het liefst zelf worden aangesproken en niet snel 'n eerste stap zullen zetten.
pi_97452079
Zelfvertrouwen krijg je wel meer , door dingen te ondernemen, dingen waar je bang voor bent maar wat je wel zelf wilt en des te meer je het doet , des te zekerder je van jezelf word. Dan heb je achteraf vaak ook het gevoel ooh het valt wel mee dat ik het gedaan heb.
Je hoeft niet meteen superspontaan te zijn, maar in ieder geval wat proberen, daar heb je veel meer aan.
Stapje voor stapje kom je dan zelf wel een stuk verder maar je moet jezelf ook wel toestaan om te groeien in dat soort dingen.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:29:02 #58
108913 Godshand
guide4you
pi_97452141
quote:
Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok ;( "
Natuurlijk.

Daarom zijn er ook 1 miljard (1.000.000.000) Chinezen op de wereld. Allemaal geproduceerd door bezwangerde Chineesjes, die niet omkeken naar Chinese mannen :')

Of wil je alleen een Hollandse schone :D ?
pi_97452742
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ik vind jouw nickname echt zo vet, benzin. Dat zou zomaar de naam kunnen zijn van een dikke player ;)
Mwaah, ik had toen ik een account aanmaakte een naam nodig en wilde niet degene gebruiken die ik op alle andere plekken gebruik i.v.m. mijn anonimiteit. Ik zat op dat moment internetradio te luisteren en heb de naam van het nummer gebruikt. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Benzin)

Maar tot nu toe ben ik nog geen dikke player; maar wie weet helpt mijn nickname me op een dag :P
pi_97452928
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Scheelt wel in welke situatie je zit of die eerste indruk mee telt of niet. Als ik op een terras zit en mensen kijk dan zal ik zo eerlijk zijn dat inderdaad looks de eerste indruk vormen. Simpelweg omdat je iemand verderop ziet lopen, er (nog) niets van weet en je dus enkel op looks een mening vormt op dat moment.
Maar heb je bijvoorbeeld een vergadering met je werk met enkele andere afdelingen, dan zitten daar wel mensen aan tafel die je op uiterlijk kan beoordelen, maar door de situatie (vergadering, is een inhoudelijk iets) ben je al heel snel bezig met een conversatie en kan je al een mening vormen over hoe iemand dingen aan het uitleggen is, of iemand zijn/haar standpunt fel verdedigd etc. Op basis daarvan kan je WEL een mening vormen over iemand buiten het uiterlijk om.
In die situaties kan ik mij voorstellen dat je direct al meer van jezelf kan showen dan enkel uiterlijk (als je dat volgens jezelf niet mee hebt).
  zondag 29 mei 2011 @ 12:57:22 #61
108913 Godshand
guide4you
pi_97452991
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

urologen zijn promiscueuze homo's?
of de vrouwelijke urologen? ik volg niet
en zijn urologen dan zo gewild ofzo? omdat ze medische opleiding hebben gedaan, en dat dan aantrekkelijk is ofzo? of dat mensen denken dat ze goed in bed zijn ofzo omdat ze er verstand van hebben?
Oh hij kan toch lezen.

Ik had de zin moeten aanvullen bedacht ik mij later.

Het moet zijn: "Straks heeft Lanterfant meer lullen in dr gehad, dan de gemiddelde uroloog heeft gezien." Beter zo?

Ow, en urologen zijn dokters die ziektes aan de urinewegen behandelen en omdat bij mannen de urineweg door de penis loopt, doen zij ook ziekten van de penis behandelen en sexuele disfunktie van de penis behandelen (erektiestoornissen etc). Dus zien ze nogal wat penissen. Beetje wereldvreemd ben je?
  zondag 29 mei 2011 @ 13:02:00 #62
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97453125
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan sta je plat gezegd al met 2-0 achter bij 'n aantal dames, bij andere dames echter niet. Niet elke dame valt voor 'n haantje de voorste en 'n popi jopi. Nadeel is ook wel weer dat verlegen en gesloten dames ook het liefst zelf worden aangesproken en niet snel 'n eerste stap zullen zetten.
Ik kan er vast nog wel meer dan 2-0 van maken :')
Een collega zei dat mensen zoals ik eerder een vriendin in een vriendengroep zouden vinden dan tijdens het uitgaan enzo. Daar heeft hij wel gelijk in. Aangezien iemand in een vriendengroep die ken je langer dan komt dat contact vanzelf wel. Nu alleen nog een vriendengroep.
14 SHADES OF GREY
  zondag 29 mei 2011 @ 13:04:20 #63
108913 Godshand
guide4you
pi_97453201
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan er vast nog wel meer dan 2-0 van maken :')
Een collega zei dat mensen zoals ik eerder een vriendin in een vriendengroep zouden vinden dan tijdens het uitgaan enzo. Daar heeft hij wel gelijk in. Aangezien iemand in een vriendengroep die ken je langer dan komt dat contact vanzelf wel. Nu alleen nog een vriendengroep.
Gelul. Ik heb ook geen vriendengroep, maar wel enkele vrienden. Gewoon dingen met je vrienden blijven doen (zoals concerten enzo) en dan komt het ook wel...
  zondag 29 mei 2011 @ 13:06:41 #64
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97453274
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje een onzinnige reactie. Die jongen houd gewoon van stripboeken, omdat het gewoon kunst is en omdat meteen als kinderachtig af te doen.
Iedereen heeft wel iets eigens wat hem leuk maakt en bij hem is dat stripboeken. Je had net over oppervlakkigheid dat dat heerst , maar dit vind ik eigenlijk een veel oppervlakkiger reactie.
Dat iemand in stripboeken is geinteresseerd wil nog niet zeggen dat die geen interesse in vrouwen heeft, of een stilstaat in zijn jeugd.
En trouwens wat ik eigenlijk meer raar vind is dat je als je ouder bent dingen zou moeten laten omdat je ouder bent.
Ja ik ben 37 en hou ook van cartoons, animatiefilms en andere dingen maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet volgroeit ben en geen interesse in mannen zou hebben.
Op die manier plaats je mensen zelf gewoon in een hokje en kijk je ook niet langer dan je neus lang is.

Om heel eerlijk te zijn kan ik voorstellen dat MV dat juist super aantrekkelijk vind want voor mij is dat meer iemand die zichzelf kan zijn en een passie heeft. Juist je eigen ding doen wat je zelf leuk vind maakt je een stuk aantrekkelijker voor een ander.
Je kunt op basis van die ene post van Mera niet veel conclusies trekken. In die zin heb je gelijk. Ik gebruik het alleen als aanleiding voor het verschijnsel dat je in een patroon kunt blijven hangen die niet bij je leeftijd past. Nergens heb ik beweert dat hij geen interesse zou hebben in vrouwen.

Het hebben van een passie vind ik niet zo bijzonder. Dat heeft vrijwel iedereen, of het nu sport, muziek, boeken, reizen, eten of wat anders is.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-05-2011 13:28:42 ]
The view from nowhere.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:12:15 #65
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97453486
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weinig zelfvertouwen en onzekerheid zijn er ook om te overwinnen. Maar dat men er zo'n punt van maakt als iemand nog niet zover is, is weer flauw.
The view from nowhere.
pi_97453631
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt op basis van de post van Mera niet veel conclusie trekken. In die zin heb je gelijk. Ik gebruik het alleen als aanleiding voor het verschijnsel dat je in een patroon kunt blijven hangen die niet bij je leeftijd past. Nergens heb ik beweert dat hij geen interesse zou hebben in vrouwen.

Het hebben van een passie vind ik niet zo bijzonder. Dat heeft vrijwel iedereen, of het nu sport, muziek, boeken, reizen, eten of wat anders is.
Jij vind het een patroon die niet bij je leeftijd past. En daar plaats je iemand mee in een hokje.
En het hebben van een passie is wel degelijk bijzonder want er zijn zat mensen die nergens voor gaan en maar leven zoals het eigenlijk zou moeten volgens andere mensen , terwijl ze misschien passies hebben waar mensen met beperkte blik van zouden kunnen zeggen oh dat hoort niet bij je leeftijd of doe maar gewoon.
pi_97453945
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jij vind het een patroon die niet bij je leeftijd past. En daar plaats je iemand mee in een hokje.
En het hebben van een passie is wel degelijk bijzonder want er zijn zat mensen die nergens voor gaan en maar leven zoals het eigenlijk zou moeten volgens andere mensen , terwijl ze misschien passies hebben waar mensen met beperkte blik van zouden kunnen zeggen oh dat hoort niet bij je leeftijd of doe maar gewoon.
Op zich wel mee eens, alhoewel als iemand alleen maar doet wat volgens anderen hoort ook prima kan, alleen kan ik daar een bepaalde mening over hebben die positief of negatief kan zijn.
Zo ook voor dat stripboek lezen. Als ik een dame in de trein een stripboek zie lezen omdat ze dat helemaal top vind is dat niet erg. Als zij daar gelukkig van wordt prima. Dan is het in ieder geval iemand die doet wat ze zelf leuk vind, zich daar prettig bij voelt en is zij wel precies zoals ze zelf wil zijn. Je weet dan ook wel direct wat je aan iemand hebt, even los van de discussie of iemand achter zou lopen of niet. Vind zelf namelijk dat je niet snel iemand gelukkig kan maken als je het zelf niet bent. Dus om die reden liever dat ze stripboeken leest en gelukkig is dan zware literatuur en ze zichzelf doodongelukkig voelt.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:27:23 #68
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454011
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee toch. Het 'niet bij je leeftijd passen' is overigens geen waardeoordeel. Ik vind de Peter Pan figuur eigenlijk wel leuk. Paradijsvogels / de stoel vond ik ook een leuk programma (wegkruipen in je eigen wereldtje).
The view from nowhere.
pi_97454061
quote:

[..]

Jij ben schizofreen dus je weet toch wel dat wat je zegt een waanbeeld is? Ik heb ook een paar aziaten gedate, ik keur heus niet zomaar een aziaat af omdat hij een aziaat is. je hebt, net als lelijke blanken, ook lelijke aziaten, maar dat heeft niks te maken met chinees zijn.

Ik vond the green hornet echt een suffe film maar had wel een crush op die aziaat O+
  zondag 29 mei 2011 @ 13:28:44 #70
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454063
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Paranormale mensen voelen aan dat ze iemand zullen tegen komen en dan gebeurd dat ook. Of ze willen het en het gebeurd. Bij jou werkt het precies omgekeerd.
Ja omgOMG, weten jullie nog dat ik hier typte dat ik binnen een week seks zou hebben?!?!

En toen was dat ook echt zo gegaan!!!
  zondag 29 mei 2011 @ 13:30:08 #71
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454107
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja omgOMG, weten jullie nog dat ik hier typte dat ik binnen een week seks zou hebben?!?!

Paranormaal begaafd :D .
The view from nowhere.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:30:24 #72
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97454114
quote:

[..]

:')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 29 mei 2011 @ 13:34:20 #73
108913 Godshand
guide4you
pi_97454217
quote:

[..]

Ik dacht dat je nog maagd bent :?
  zondag 29 mei 2011 @ 13:38:33 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454329
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog maagd bent :?
Nee, ik heb echt S E X gehad.
Nu ken ik al jullie geheimpjes... ( zo voelt dat echt!!). Al zakt het gevoel wel weer weg natuurlijk.

Ik liep dan zo te winkelen, dan keek ik naar mensen en dacht ik: "Goh ik weet nu wat jij voelt als je met je benen wijd ligt 's nachts". En bij mannen, hoe ze dan "een vrouw Nemen". ( jaja, even uitgaande van hetero).
pi_97454454
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:40 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Zo ging het vroeger op school :D
Samen in een parkje hangen O+
  zondag 29 mei 2011 @ 13:42:55 #77
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454476
quote:
oja als je er leuk uitzag zeker.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:45:03 #78
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454544
quote:
Human nature is calling you :) .
The view from nowhere.
pi_97454609
FOK WAT WAS HET TOEN MAKKELIJK! Waarom ben ik volwassen geworden?

[edit]het was voor anderen makkelijk, toen deed ik dit ook al niet :')
  zondag 29 mei 2011 @ 13:47:24 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454619
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nu ken ik al jullie geheimpjes... ( zo voelt dat echt!!). Al zakt het gevoel wel weer weg natuurlijk.

Ik liep dan zo te winkelen, dan keek ik naar mensen en dacht ik: "Goh ik weet nu wat jij voelt als je met je benen wijd ligt 's nachts". En bij mannen, hoe ze dan "een vrouw Nemen". ( jaja, even uitgaande van hetero).
So true. Het is nodig om het spel ook mee te kunnen spelen, anders wordt het te frustrerend.
The view from nowhere.
pi_97454663
Bah, wat een vies puisterig pubertje!

Ik vond versieren op de middelbare school juist minder leuk, ik was een stuk onzekerder.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:48:44 #82
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454667
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef minnemin het volgende:
FOK WAT WAS HET TOEN MAKKELIJK! Waarom ben ik volwassen geworden?
Is er ook een vrouwelijke Peter Pan figuur in de literatuur?
The view from nowhere.
pi_97454673
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

So true. Het is nodig om het spel ook mee te kunnen spelen, anders wordt het te frustrerend.
Hence Rich en Schenkstroop!
  zondag 29 mei 2011 @ 13:49:50 #84
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454693
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef minnemin het volgende:

[..]

True again.
The view from nowhere.
pi_97454719
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou, wow, je hebt seks gehad, super hoor.

Na een tijdje went dat ook en dan verklaar je jezelf voor gek dat je er zo tegen hebt opgekeken.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:50:43 #86
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454720
Ik denk eerder dat dat filmpje zelfs wijst op mijn achterstand met jongens.

Nooit contact mee gehad op basisschool of middelbare school. Als in: versieren/ vriendschap.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:52:13 #87
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454780
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

Nou, wow, je hebt seks gehad, super hoor.

Na een tijdje went dat ook en dan verklaar je jezelf voor gek dat je er zo tegen hebt opgekeken.
Ja precies, rond hun dertigste stoppen de meeste mensen met seksen. Dan hebben ze het wel gezien. Is even een fase, jwz.
pi_97454798
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef minnemin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

Nooit contact mee gehad op basisschool of middelbare school. Als in: versieren/ vriendschap.
Ik vind vrouwen veel irritanter om mee om te gaan dan mannen. Bij vrouwen is er altijd geroddel en drama...

Ik had op de middelbare altijd wel jongens, maar de jongens waar ik echt verliefd op was kon ik niet krijgen. Ik heb veel seks gehad met anderen om bepaalde jongens te vergeten... ik ben pas toen ik 18 was een jongen tegengekomen die mij net zo erg zag zitten als ik hem...
pi_97454817
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja precies, rond hun dertigste stoppen de meeste mensen met seksen. Dan hebben ze het wel gezien. Is even een fase, jwz.
Niet stoppen, maar het is dan ook niet meer zo'n enorme big deal. Ik kan prima een week of langer zonder seks als ik druk ben of ziek.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:54:18 #90
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454847
quote:

Juist als je je achterstand probeert in te halen, kun je ook doorslaan (obsessie).

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Na je 30 ste wordt je niet a-seksueel hoor.
The view from nowhere.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:54:20 #91
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454849
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

Niet stoppen, maar het is dan ook niet meer zo'n enorme big deal. Ik kan prima een week of langer zonder seks als ik druk ben of ziek.
Zozo een hele week. Knap zeg.

...........
  zondag 29 mei 2011 @ 13:56:33 #92
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97454915
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Juist als je je achterstand probeert in te halen, kun je ook doorslaan (obsessie).

[..]

Na je 30 ste wordt je niet a-seksueel hoor.
Ik was niet serieus met dat dertigste ( leek me logisch).

Nja, seks houdt me al bezig sinds mijn vierde. Wel elke dag. En nu weet ik dat de praktijk NOG beter is.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:56:36 #93
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97454918
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Zozo een hele week. Knap zeg.

...........
En jij hebt ook niks te klagen Lant. Je bent pas 19, dus zolang heeft het allemaal niet geduurd.
The view from nowhere.
pi_97454973
quote:

Ja, ja en ja, ik snap je helemaal, ik herken dit pijnlijk goed. Ik lag ook te hopen op een vriendje en seks sinds ik 12, 13 was. Uiteindelijk pas gelukt toen ik ruim 21 was, met de eerste de beste die mij leuk vond en ik vond hem meer dan acceptabel en een prima, grappige kerel. Toen ben ik ook doorgeslagen. Nu ik weer geruime tijd single ben na mijn tweede vriendje, heb ik echt dagen dat ik alleen maar aan seks kan denken: 'Wanneer krijg ik het weer, hoe zou die voorbijganger neuken, hebben ze van mij door dat het alweer tijden geleden is, ben ik het niet verleerd?' ik snak er naar, maar ik lijk niemand meer zo gek te krijgen
Ik moet er wel bij zeggen dat ik er afgelopen vrijdag in de kroeg met een vriend eventjes over gepraat heb. Ik heb echt actief proberen te flirten, en dat lukte ook nog warempel! Ik had echt leuk oogcontact met een knappe man. Die vriend zei dat ik ook een knap gezichtje en mooi lijf had, dus dat het zeker zou gaan lukken, als ik maar meer probeerde en op nieuwe plekken zou gaan koMen. We'll see. Het is makkelijk om al die goede raad niet te geloven.

[ Bericht 47% gewijzigd door minnemin op 29-05-2011 14:05:10 ]
  zondag 29 mei 2011 @ 13:58:46 #95
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97455004
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

[..]

Ik vind vrouwen veel irritanter om mee om te gaan dan mannen. Bij vrouwen is er altijd geroddel en drama...

Ik had op de middelbare altijd wel jongens, maar de jongens waar ik echt verliefd op was kon ik niet krijgen. Ik heb veel seks gehad met anderen om bepaalde jongens te vergeten... ik ben pas toen ik 18 was een jongen tegengekomen die mij net zo erg zag zitten als ik hem...
Oh ja als je je hele leven al met jongens hebt geflikflooid, snap ik wel dat je er zo makkelijk over denkt. Ja dan snap ik wel dat je het allemaal vanzelfsprekend vindt.
pi_97455031
Ik heb ook een keer =een half jaar droog gestaan en toen vond ik het ook niet erg.

Ik ben inderdaad doorgeslagen, maar ik heb nooit een achterstand gehad. Ik was netjes 16 toen ik ontmaagd werd en ik was 12 toen ik zoende. Ik was alleen onzeker en dacht dat de echt mooie, leuke jongens mij niet wilden. Dus toen had ik allemaal one night stand met jongens die maar zo zo waren...

Waar aan lag dat? Mijn eerste liefde (ik was 15) had me als een stuk vuil behandeld. Ik was verliefd op hem en hij vond het alleen maar leuk om me te laten opdraven en dingen voor hem te doen. Toen heeft hij me heel naar afgewezen, Daarna had ik wel een paar crushes, maar die hadden al een vriendin... ik kreeg mijn eerste vriendje toen ik 16 was, ook seks mee gehad, maar ik hield niet van hem. Later werd ik verliefd op een vriend die met zichzelf in de knoop zat, dus dat werd na een avondje zoenen en vozen ook niet echt wat./ Toen gaf ik het maar op dat ik een jongen zou krijgen die ik echt wou en pakte ik wat ik pakken kon krijgen. Dat waren best knappe jongens hoor, maar vaak erg saai of niet al te snugger... Ik heb maar een scharrel gehad die ik echt stiekem leuk vond, maar die wou weer geen relatie...

pas toen ik 18 was kreeg ik een vriendje die net zo verliefd was op mij als ik op hem... Nu mijn 2e serieuze relatie, al bijna 2 jaar, gaat goed... maarja, ik had mezelf toch liever willen bewaren, alleen ik voelde me zo minderwaardig dat ik mezelf en anderen wou bewijzen dat ik mensen kon krijgen...
  zondag 29 mei 2011 @ 14:01:04 #97
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97455097
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik was niet serieus met dat dertigste ( leek me logisch).

Nja, seks houdt me al bezig sinds mijn vierde. Wel elke dag. En nu weet ik dat de praktijk NOG beter is.
Dat vind ik wel verbazingwekkend. In de 3e klas (groep 5 tegenwoordig) werd ik verliefd op de juffrouw. Ze kon geen orde houden in de klas en begon iedere ochtend met een lijstje te maken van wie er allemaal moesten nablijven, dat gedurende de dag steeds langer werd. Stond zelf ook regelmatig in de hoek. Maar ik vond het niet erg. Ze was te leuk. Het was seksueel maar daar begreep ik toen nog niets van.
The view from nowhere.
pi_97455100
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oja als je er leuk uitzag zeker.
Als je mooi bent is alles mogelijk :P
pi_97455205
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:

[..]

Als je mooi bent maar onzeker niet hoor. Ik was best mooi, maar onzeker als de pest en dat roken de "populaire jongens". Die hadden liever een cool meisje, ookal was die minder knap.
  zondag 29 mei 2011 @ 14:05:19 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97455250
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat vind ik wel verbazingwekkend. In de 3e klas (groep 5 tegenwoordig) werd ik verliefd op de juffrouw. Ze kon geen orde houden in de klas en begon iedere ochtend met een lijstje te maken van wie er allemaal moesten nablijven, dat gedurende de dag steeds langer werd. Stond zelf ook regelmatig in de hoek. Maar ik vond het niet erg. Ze was te leuk. Het was seksueel maar daar begreep ik toen nog niets van.
Wat is daar seksueel aan? Dat stelt toch niets voor.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:

[..]

Nja nu ben ik "mooi". Maarja, alles gaat nog heel geforceerd enzo. Via internet vriendinnen zoeken, allemaal aftasten en dan ja... Weet niet hoe ik alles moet inschatten, maar het is zeker geen ideale situatie. Er was eerst iemand die misschien wel seks met me zou willen hebben telkens, alleen seks, maar dat is weer niet doorgegaan ofzo. Maar die was ook wel een beetje een eng type.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')