SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee hoor.. soms heel lekker, soms heel lelijk, vaak onbegrepen
Sommige van jullie wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij vrouwen zulke verschrikkelijke wezens![]()
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi isquote:Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Meestal advies geven op de labiele vrouwen na.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
Ja kan haar vriendinnetje ook meedoenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog
urologen zijn promiscueuze homo's?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.
Maar Lanterfant begint het te leren.
Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
Als de omhelzing langer dan 5 seconden duurt moet je je zorgen gaan makenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
owhja, een omhelzing voelt goed! lijkt me, het is al zo lang terug, en meestal flinch ikquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef bjanaan het volgende:
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mindHij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...
Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!
Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat.
Was het net zo gezellig..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag
Mquote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
Mooi verhaal. Heb je z'n nummer?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mindHij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...
Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!
Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat.
Ligt er uiteraard net aan wie hoe wat. een omhelzing van een goede oude vriend, of uitgebreid een kwartier knuffelen met een nieuwe BFF, BBF FFB of hoe die achterlijke afkortingen tegenwoordig ook zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.quote:
Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.
Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stinkt naar bullshit. ws was die stripboekenverzamelaar nieteens heel lelijk.
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nlquote:Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, hij sprong wat te snel op om de trein uit te stappen, had geen idee dat 'ie er al uit moest.
Denk het ook niet hij had de hoop opgegeven dus lijkt me sterk dat hij dan op zo'n site gaat zitten kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een oproepje plaatsen maar ik ben bang dat hij het niet leest; http://treinflirt.nl
En het ergste is dat je het nog serieus meent ookquote:Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling.
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'okquote:Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoveel was ik nu ook weer niet geïnteresseerd, ik ben niet op zoek.
Maar dan kan ik iemand evengoed nog hartstikke leuk vinden overkomen, en dat was de boodschap.
En aan de usual suspects, in dit topic en in mijn DM: Nee, geen bullshit verhaal. Dat jullie de spontaniteit missen om een random gesprek aan te knopen, wil niet zeggen dat een ander het niet kan hebben. Het ligt niet aan de vrouwen hoor. Het ligt echt aan jullie zelf. Jullie eigen instelling. Dáárom krijgen jullie het niet voor elkaar - omdat je te koppig bent om wat aan je gedrag te doen.
Met doemdenken schiet je ook geen flikker op.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok"
Iedereen kan een chick scoren mits hij redelijk normaal is. Hoe leuk en knap die vrouw dan zal zijn is weer totaal iets anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs
Bestaan er adapters voor lelijkerds?quote:
Ben je zo lelijk dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bestaan er adapters voor lelijkerds?
Waarom wil jij per se een lekkere chick scoren? Je vindt het achterlijk dat mooie vrouwen 'geen genoegen' met jou nemen, maar andersom lijk je ook allerlei eisen aan uiterlijk te stellen.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Men moet gewoon NIET liegen om de realiteit te verbloemen of uit de duim gezogen ideeen kracht bijtezetten. Ik heb alles al gehoord. Iedereen kent wel iemand of zelfs tien mensen met eczeem nog erger dan die van mij of zij hebben zelfs lepra en hun huid valt er zowat af. "En toch kunnen ze ALLEMAAL lekkere chicks scoren". Maakt dat de kat dat wijs
Ik ken een jongen die er best normaal uit ziet. Geen modellenvoer, maar gewoon een grote, enigszins brede, gevatte jongen die pas één keer echt iemand 'gescoord' heeft. Er is uiterlijk niets mis met hem, maar toch kan hij geen succes hebben bij vrouwen. Die ene keer dat hij iemand gescoord heeft en er een relatie mee heeft gehad kan je eigenlijk ook wel zeggen dat zij hem geregeld heeft. Dat bleek ook wel uit haar persoonlijkheid, zij was zo'n dominante stoomwals die gewoon een jongen zocht die meegaand is en weinig kritiek levert.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil niet de grote spelbreker zijn, maar is hij ook zo gezellig als hij 'n dag niet de hele dag heeft kunnen spelen met zijn stripboekjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormd bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand hier claimt dat als je ernstig misvormt bent je elke chick die je wil kunt krijgen. Als je inderdaad zo lelijk bent zul je het ook moeten doen met een meid die wat minder knap is.
Okay, ervanuitgaande dan dat je niet beroemd bent en een goeie dosis humor hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 09:55 schreef Halcon het volgende:
Bart Boos hosselde anders wel lekkere chicks.
Gezellige gesprekken heb ik ook regelmatig in treinen. Stripboeken op je 33 ste klinkt alsof je ben blijven hangen in je jeugd. Een Peter Pan die niet volwassen wil worden. Wat zou hier oorzaak en gevolg zijn? Is zijn onvolwassenheid de reden dat vrouwen aan hem voorbij gaan, of is zijn ontwikkeling door gebrek aan vrouwen tot stilstand gekomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kende ook een lelijke jongen die veel succes had bij (onzekere, maar leuke) meisjes. Maar karakter/uitstaling is ook niet iets dat je zomaar aanpast tbv succes bij vrouwen (ook daar is de oppervlakkigheid troef).quote:Op zondag 29 mei 2011 11:07 schreef formerjellybean het volgende:
Bart Boos had veel zelfspot en was spontaan en had humor. Hij mocht niet de mooiste persoon, maar was een leuk persoon.
Als je het niet van je uiterlijk hebt , kun je dat compenseren gewoon met je karakter. En trouwens als het er echt toe doet is het niet je uiterlijk wat er toedoet maar je karakter.
Een eerste indruk is snel gemaakt en als je niet veel zelfvertrouwen hebt en dat ook uitstraalt zal dat nooit positief zijn. Het is jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan die eerste indrukquote:Op zondag 29 mei 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kende ook een lelijke jongen die veel succes had bij (onzekere, maar leuke) meisjes. Maar karakter/uitstaling is ook niet iets dat je zomaar aanpast tbv succes bij vrouwen (ook daar is de oppervlakkigheid troef).
Dit vind ik een beetje een onzinnige reactie. Die jongen houd gewoon van stripboeken, omdat het gewoon kunst is en omdat meteen als kinderachtig af te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gezellige gesprekken heb ik ook regelmatig in treinen. Stripboeken op je 33 ste klinkt alsof je ben blijven hangen in je jeugd. Een Peter Pan die niet volwassen wil worden. Wat zou hier oorzaak en gevolg zijn? Is zijn onvolwassenheid de reden dat vrouwen aan hem voorbij gaan, of is zijn ontwikkeling door gebrek aan vrouwen tot stilstand gekomen?
Dat is iets vrij menselijks. Er lopen zoveel mensen rond op deze wereld dat je een eerste schifting maakt op basis van de eerste indruk.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eerste indruk is snel gemaakt en als je niet veel zelfvertrouwen hebt en dat ook uitstraalt zal dat nooit positief zijn. Het is jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan die eerste indruk
Dat is waar. Alleen voor mij voelt het alsof ik nooit een eerlijke kans krijg. Ik ben moeders mooiste niet en straal nu ook niet echt zelfvertrouwen uit. En daardoor zullen de meeste mensen snel een verkeerde indruk van mij krijgen. Ik ben wel een leuke en aardig jongen. Ik ben alleen verlegen en gesloten aan het beginquote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is iets vrij menselijks. Er lopen zoveel mensen rond op deze wereld dat je een eerste schifting maakt op basis van de eerste indruk.
Dan sta je plat gezegd al met 2-0 achter bij 'n aantal dames, bij andere dames echter niet. Niet elke dame valt voor 'n haantje de voorste en 'n popi jopi. Nadeel is ook wel weer dat verlegen en gesloten dames ook het liefst zelf worden aangesproken en niet snel 'n eerste stap zullen zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen voor mij voelt het alsof ik nooit een eerlijke kans krijg. Ik ben moeders mooiste niet en straal nu ook niet echt zelfvertrouwen uit. En daardoor zullen de meeste mensen snel een verkeerde indruk van mij krijgen. Ik ben wel een leuke en aardig jongen. Ik ben alleen verlegen en gesloten aan het begin
Natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok"
Mwaah, ik had toen ik een account aanmaakte een naam nodig en wilde niet degene gebruiken die ik op alle andere plekken gebruik i.v.m. mijn anonimiteit. Ik zat op dat moment internetradio te luisteren en heb de naam van het nummer gebruikt. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Benzin)quote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ik vind jouw nickname echt zo vet, benzin. Dat zou zomaar de naam kunnen zijn van een dikke player
Scheelt wel in welke situatie je zit of die eerste indruk mee telt of niet. Als ik op een terras zit en mensen kijk dan zal ik zo eerlijk zijn dat inderdaad looks de eerste indruk vormen. Simpelweg omdat je iemand verderop ziet lopen, er (nog) niets van weet en je dus enkel op looks een mening vormt op dat moment.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen voor mij voelt het alsof ik nooit een eerlijke kans krijg. Ik ben moeders mooiste niet en straal nu ook niet echt zelfvertrouwen uit. En daardoor zullen de meeste mensen snel een verkeerde indruk van mij krijgen. Ik ben wel een leuke en aardig jongen. Ik ben alleen verlegen en gesloten aan het begin
Oh hij kan toch lezen.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
urologen zijn promiscueuze homo's?
of de vrouwelijke urologen? ik volg niet
en zijn urologen dan zo gewild ofzo? omdat ze medische opleiding hebben gedaan, en dat dan aantrekkelijk is ofzo? of dat mensen denken dat ze goed in bed zijn ofzo omdat ze er verstand van hebben?
Ik kan er vast nog wel meer dan 2-0 van makenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan sta je plat gezegd al met 2-0 achter bij 'n aantal dames, bij andere dames echter niet. Niet elke dame valt voor 'n haantje de voorste en 'n popi jopi. Nadeel is ook wel weer dat verlegen en gesloten dames ook het liefst zelf worden aangesproken en niet snel 'n eerste stap zullen zetten.
Gelul. Ik heb ook geen vriendengroep, maar wel enkele vrienden. Gewoon dingen met je vrienden blijven doen (zoals concerten enzo) en dan komt het ook wel...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan er vast nog wel meer dan 2-0 van maken![]()
Een collega zei dat mensen zoals ik eerder een vriendin in een vriendengroep zouden vinden dan tijdens het uitgaan enzo. Daar heeft hij wel gelijk in. Aangezien iemand in een vriendengroep die ken je langer dan komt dat contact vanzelf wel. Nu alleen nog een vriendengroep.
Je kunt op basis van die ene post van Mera niet veel conclusies trekken. In die zin heb je gelijk. Ik gebruik het alleen als aanleiding voor het verschijnsel dat je in een patroon kunt blijven hangen die niet bij je leeftijd past. Nergens heb ik beweert dat hij geen interesse zou hebben in vrouwen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een onzinnige reactie. Die jongen houd gewoon van stripboeken, omdat het gewoon kunst is en omdat meteen als kinderachtig af te doen.
Iedereen heeft wel iets eigens wat hem leuk maakt en bij hem is dat stripboeken. Je had net over oppervlakkigheid dat dat heerst , maar dit vind ik eigenlijk een veel oppervlakkiger reactie.
Dat iemand in stripboeken is geinteresseerd wil nog niet zeggen dat die geen interesse in vrouwen heeft, of een stilstaat in zijn jeugd.
En trouwens wat ik eigenlijk meer raar vind is dat je als je ouder bent dingen zou moeten laten omdat je ouder bent.
Ja ik ben 37 en hou ook van cartoons, animatiefilms en andere dingen maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet volgroeit ben en geen interesse in mannen zou hebben.
Op die manier plaats je mensen zelf gewoon in een hokje en kijk je ook niet langer dan je neus lang is.
Om heel eerlijk te zijn kan ik voorstellen dat MV dat juist super aantrekkelijk vind want voor mij is dat meer iemand die zichzelf kan zijn en een passie heeft. Juist je eigen ding doen wat je zelf leuk vind maakt je een stuk aantrekkelijker voor een ander.
Weinig zelfvertouwen en onzekerheid zijn er ook om te overwinnen. Maar dat men er zo'n punt van maakt als iemand nog niet zover is, is weer flauw.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eerste indruk is snel gemaakt en als je niet veel zelfvertrouwen hebt en dat ook uitstraalt zal dat nooit positief zijn. Het is jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan die eerste indruk
Jij vind het een patroon die niet bij je leeftijd past. En daar plaats je iemand mee in een hokje.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt op basis van de post van Mera niet veel conclusie trekken. In die zin heb je gelijk. Ik gebruik het alleen als aanleiding voor het verschijnsel dat je in een patroon kunt blijven hangen die niet bij je leeftijd past. Nergens heb ik beweert dat hij geen interesse zou hebben in vrouwen.
Het hebben van een passie vind ik niet zo bijzonder. Dat heeft vrijwel iedereen, of het nu sport, muziek, boeken, reizen, eten of wat anders is.
Op zich wel mee eens, alhoewel als iemand alleen maar doet wat volgens anderen hoort ook prima kan, alleen kan ik daar een bepaalde mening over hebben die positief of negatief kan zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij vind het een patroon die niet bij je leeftijd past. En daar plaats je iemand mee in een hokje.
En het hebben van een passie is wel degelijk bijzonder want er zijn zat mensen die nergens voor gaan en maar leven zoals het eigenlijk zou moeten volgens andere mensen , terwijl ze misschien passies hebben waar mensen met beperkte blik van zouden kunnen zeggen oh dat hoort niet bij je leeftijd of doe maar gewoon.
Nee toch. Het 'niet bij je leeftijd passen' is overigens geen waardeoordeel. Ik vind de Peter Pan figuur eigenlijk wel leuk. Paradijsvogels / de stoel vond ik ook een leuk programma (wegkruipen in je eigen wereldtje).quote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij vind het een patroon die niet bij je leeftijd past. En daar plaats je iemand mee in een hokje.
En het hebben van een passie is wel degelijk bijzonder want er zijn zat mensen die nergens voor gaan en maar leven zoals het eigenlijk zou moeten volgens andere mensen , terwijl ze misschien passies hebben waar mensen met beperkte blik van zouden kunnen zeggen oh dat hoort niet bij je leeftijd of doe maar gewoon.
Jij ben schizofreen dus je weet toch wel dat wat je zegt een waanbeeld is? Ik heb ook een paar aziaten gedate, ik keur heus niet zomaar een aziaat af omdat hij een aziaat is. je hebt, net als lelijke blanken, ook lelijke aziaten, maar dat heeft niks te maken met chinees zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je gaat toch niet denken dat men het pikt als je zegt dat het alleen maar aan de mannen zou liggen. Op andere fora kom ik genoeg onverbloemde reacties tegen van vrouwen, die wel degelijk duiden op het belang van uiterlijk bij een jongen/man. Uitstraling werkt volgens mij jalleen als je een mooie jongen bent. Een chinees komt niet voorbij de blik bij een meid van 'ok"
Ja omgOMG, weten jullie nog dat ik hier typte dat ik binnen een week seks zou hebben?!?!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Paranormale mensen voelen aan dat ze iemand zullen tegen komen en dan gebeurd dat ook. Of ze willen het en het gebeurd. Bij jou werkt het precies omgekeerd.
Paranormaal begaafdquote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja omgOMG, weten jullie nog dat ik hier typte dat ik binnen een week seks zou hebben?!?!
En toen was dat ook echt zo gegaan!!!
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja omgOMG, weten jullie nog dat ik hier typte dat ik binnen een week seks zou hebben?!?!
Ik dacht dat je nog maagd bentquote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt S E X gehad.quote:
Samen in een parkje hangenquote:
oja als je er leuk uitzag zeker.quote:
Human nature is calling youquote:
So true. Het is nodig om het spel ook mee te kunnen spelen, anders wordt het te frustrerend.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt S E X gehad.
Nu ken ik al jullie geheimpjes... ( zo voelt dat echt!!). Al zakt het gevoel wel weer weg natuurlijk.
Ik liep dan zo te winkelen, dan keek ik naar mensen en dacht ik: "Goh ik weet nu wat jij voelt als je met je benen wijd ligt 's nachts". En bij mannen, hoe ze dan "een vrouw Nemen". ( jaja, even uitgaande van hetero).
Is er ook een vrouwelijke Peter Pan figuur in de literatuur?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef minnemin het volgende:
FOK WAT WAS HET TOEN MAKKELIJK! Waarom ben ik volwassen geworden?
Hence Rich en Schenkstroop!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
So true. Het is nodig om het spel ook mee te kunnen spelen, anders wordt het te frustrerend.
Nou, wow, je hebt seks gehad, super hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt S E X gehad.
Nu ken ik al jullie geheimpjes... ( zo voelt dat echt!!). Al zakt het gevoel wel weer weg natuurlijk.
Ik liep dan zo te winkelen, dan keek ik naar mensen en dacht ik: "Goh ik weet nu wat jij voelt als je met je benen wijd ligt 's nachts". En bij mannen, hoe ze dan "een vrouw Nemen". ( jaja, even uitgaande van hetero).
Ja precies, rond hun dertigste stoppen de meeste mensen met seksen. Dan hebben ze het wel gezien. Is even een fase, jwz.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nou, wow, je hebt seks gehad, super hoor.
Na een tijdje went dat ook en dan verklaar je jezelf voor gek dat je er zo tegen hebt opgekeken.
quote:
Ik vind vrouwen veel irritanter om mee om te gaan dan mannen. Bij vrouwen is er altijd geroddel en drama...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk eerder dat dat filmpje zelfs wijst op mijn achterstand met jongens.
Nooit contact mee gehad op basisschool of middelbare school. Als in: versieren/ vriendschap.
Niet stoppen, maar het is dan ook niet meer zo'n enorme big deal. Ik kan prima een week of langer zonder seks als ik druk ben of ziek.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja precies, rond hun dertigste stoppen de meeste mensen met seksen. Dan hebben ze het wel gezien. Is even een fase, jwz.
Juist als je je achterstand probeert in te halen, kun je ook doorslaan (obsessie).quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nooit contact mee gehad op basisschool of middelbare school. Als in: versieren/ vriendschap.
Na je 30 ste wordt je niet a-seksueel hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja precies, rond hun dertigste stoppen de meeste mensen met seksen. Dan hebben ze het wel gezien. Is even een fase, jwz.
Zozo een hele week. Knap zeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Niet stoppen, maar het is dan ook niet meer zo'n enorme big deal. Ik kan prima een week of langer zonder seks als ik druk ben of ziek.
Ik was niet serieus met dat dertigste ( leek me logisch).quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist als je je achterstand probeert in te halen, kun je ook doorslaan (obsessie).
[..]
Na je 30 ste wordt je niet a-seksueel hoor.
En jij hebt ook niks te klagen Lant. Je bent pas 19, dus zolang heeft het allemaal niet geduurd.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zozo een hele week. Knap zeg.
...........
Ja, ja en ja, ik snap je helemaal, ik herken dit pijnlijk goed. Ik lag ook te hopen op een vriendje en seks sinds ik 12, 13 was. Uiteindelijk pas gelukt toen ik ruim 21 was, met de eerste de beste die mij leuk vond en ik vond hem meer dan acceptabel en een prima, grappige kerel. Toen ben ik ook doorgeslagen. Nu ik weer geruime tijd single ben na mijn tweede vriendje, heb ik echt dagen dat ik alleen maar aan seks kan denken: 'Wanneer krijg ik het weer, hoe zou die voorbijganger neuken, hebben ze van mij door dat het alweer tijden geleden is, ben ik het niet verleerd?' ik snak er naar, maar ik lijk niemand meer zo gek te krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ja als je je hele leven al met jongens hebt geflikflooid, snap ik wel dat je er zo makkelijk over denkt. Ja dan snap ik wel dat je het allemaal vanzelfsprekend vindt.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
[..]
Ik vind vrouwen veel irritanter om mee om te gaan dan mannen. Bij vrouwen is er altijd geroddel en drama...
Ik had op de middelbare altijd wel jongens, maar de jongens waar ik echt verliefd op was kon ik niet krijgen. Ik heb veel seks gehad met anderen om bepaalde jongens te vergeten... ik ben pas toen ik 18 was een jongen tegengekomen die mij net zo erg zag zitten als ik hem...
Dat vind ik wel verbazingwekkend. In de 3e klas (groep 5 tegenwoordig) werd ik verliefd op de juffrouw. Ze kon geen orde houden in de klas en begon iedere ochtend met een lijstje te maken van wie er allemaal moesten nablijven, dat gedurende de dag steeds langer werd. Stond zelf ook regelmatig in de hoek. Maar ik vond het niet erg. Ze was te leuk. Het was seksueel maar daar begreep ik toen nog niets van.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik was niet serieus met dat dertigste ( leek me logisch).
Nja, seks houdt me al bezig sinds mijn vierde. Wel elke dag. En nu weet ik dat de praktijk NOG beter is.
Als je mooi bent is alles mogelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oja als je er leuk uitzag zeker.
Als je mooi bent maar onzeker niet hoor. Ik was best mooi, maar onzeker als de pest en dat roken de "populaire jongens". Die hadden liever een cool meisje, ookal was die minder knap.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Als je mooi bent is alles mogelijk
Wat is daar seksueel aan? Dat stelt toch niets voor.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verbazingwekkend. In de 3e klas (groep 5 tegenwoordig) werd ik verliefd op de juffrouw. Ze kon geen orde houden in de klas en begon iedere ochtend met een lijstje te maken van wie er allemaal moesten nablijven, dat gedurende de dag steeds langer werd. Stond zelf ook regelmatig in de hoek. Maar ik vond het niet erg. Ze was te leuk. Het was seksueel maar daar begreep ik toen nog niets van.
Nja nu ben ik "mooi". Maarja, alles gaat nog heel geforceerd enzo. Via internet vriendinnen zoeken, allemaal aftasten en dan ja... Weet niet hoe ik alles moet inschatten, maar het is zeker geen ideale situatie. Er was eerst iemand die misschien wel seks met me zou willen hebben telkens, alleen seks, maar dat is weer niet doorgegaan ofzo. Maar die was ook wel een beetje een eng type.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Als je mooi bent is alles mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |