quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel want je zei dat hij aan beide kon worden gelinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de sfeer is zo tof
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
spel gekocht en vind hem erg vermakelijk
Vind je? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Ik zit bij de 3e missie van het volgende departement, en inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Pff ik vind het een beetje saai wordenHet verhaal spreekt me minder aan nu ik bij Vice ben.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef RingBewoner het volgende:
The Quarter Moon MurdersOok net gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke afsluiter nu door met Vice!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat vind ik niet, hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaas
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef RingBewoner het volgende:
The Quarter Moon MurdersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar ook daarna trouwens . Ik heb het spel al twee dagen niet meer gespeeld puur omdat ik gewoon niet leuk vind welke kant het verhaal opgaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Pff ik vind het een beetje saai wordenHet verhaal spreekt me minder aan nu ik bij Vice ben.
Er komt nog wel wat DLC dat lijkt me wel tof opzich. Ik hoop dat je gewoon een losse case a 100 - 200 points kan kopen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Moro het volgende:
Pest is wel dat het replay gehalte gewoon laag is, ik doe nu wat cases over voor 5 sterren terwijl ik een serie volg. Ben er eigenlijk nog niet over uit of ik hem houd of doorverkoop.
SPOILER: einde van viceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:21 schreef pugehenis het volgende:
Ik vond vice juist een leuke afwisseling.
Wat ik wel naar vondSPOILER: einde van viceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja, denk het wel. Al weet ik wel dat ik nooit meer een R* game ga preorderen, nu extra veel betaald voor die DLC die:quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
DLC-plannen voor L.A. Noire
Iemand die zo'n pass gaat kopen?
Wutquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
1) Ik nog niet heb kunnen downloaden sinds de release
Ik ga die pass zeker kopen, maar wat ik niet helemaal begrijp: als ik nu de pass koop, mag ik dan straks ook die laatste twee cases downloaden of geldt dat alleen als je de pass later koopt (wanneer die DLC uit is)?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
DLC-plannen voor L.A. Noire
Iemand die zo'n pass gaat kopen?
PS3 hè. Kan die pre-order bonus niet downloaden omdat dat via de Store moet, en die is nog down.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
WutWaarom niet?
Ik loop gewoon rond in m'n gedownloade Broderick pakkie, anders!
Nee, als je nu die pass koopt dan krijg je al die content die je daar ziet. Dus ook die cases die nog niet uitgekomen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga die pass zeker kopen, maar wat ik niet helemaal begrijp: als ik nu de pass koop, mag ik dan straks ook die laatste twee cases downloaden of geldt dat alleen als je de pass later koopt (wanneer die DLC uit is)?
Jezus, nog steedsquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
PS3 hè. Kan die pre-order bonus niet downloaden omdat dat via de Store moet, en die is nog down.
Ja, online gamen is gewoon mogelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jezus, nog steedsIk dacht dat PSN inmiddels weer gewoon up was en draaide als vanouds
Bizar. Hoe lang duurt dat nu al? 2 maanden ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, online gamen is gewoon mogelijkMaar games kopen of codes inwisselen via de PSN Store nog niet.
Poeh, weet het niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar. Hoe lang duurt dat nu al? 2 maanden ofzo?
Rockstar zal wel blij met Sony zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Download before 14 juni voor iets extra's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Wedden dat die PSN store dan nog niet eens open is
In het menu moet je van Resume naar Cases gaan, daar kun je de optie free-roam kiezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens je kon toch free roamen nadat je de game uitgespeeld had ?
Waarom begint het spel bij mij dan als ik op resume klik alla gta weer bij de laatste missie ?
Bij RDR is alles beter geregeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn okay bedankt bij RDR is dat dan beter gereld .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Ik heb zo'n PSN Card gekocht van 20 euro. Zeg maar prepaid tegoed. De meeste speelgoed/gamewinkels hebben die wel. Ook bol.com of direct in je mailbox op psncode.nl.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef abruzzese het volgende:
L.A. Noire Rockstar Pass voor de Playstation 3 is leuk bedoeld maar hoe koop je zo,n pass eigelijk ????
Met een creditcard ???
Heb ik helemaal niet en wil ik zeker niet , klote creditcard .
Hoe kom ik aan L.A. Noire Rockstar Pass ????
Playstation store via creditcard is toch zo onveilig en vooral met die Hackers van vandaag .
Uhm nee, volgens mij is credit card of zo'n voucher de enige manier om te betalen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:42 schreef abruzzese het volgende:
Een psn Card kost ¤20,00 en ik gebruik de resterende ¤10,00 toch niet .
Ik download nooit DLC PS3 of Playstation store , alleen nu met L.A.Noire is voor mij een uitzondering .
Toch zou ik deze Rockstar pass korting graag willen gebruiken vanwege die DLC , is er dan geen andere mogelijkheid ?
3 stuksquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:32 schreef Hyman het volgende:
Lol, heb je voor de 360 verschillende dvd's?
Als je gewoon het verhaal doorspeelt, valt het inderdaad wel mee. Maar als je losse cases gaat spelen, is het wel irritant.quote:
Als je de storyline speelt, komen de DLC cases daar op het juiste moment tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:29 schreef pugehenis het volgende:
al die dlc speelt zich dan niet chronologisch af, dat is dan wel weer enigszins jammer gezien het einde van het spel.
Over welke case heb je het nou?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:41 schreef Stuurver het volgende:
Ik hoor dat die Consul case maar 10 minuten lang is
Net ook A Slip of the Tongue gespeeld...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Consul's carquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Uitgespeeld, tenminste de street crimes en cases. De rest duurt me te lang.
Toch zijn die streetcrimes best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Sommige crimes zijn alleen 's avonds of 's nachts te spelen. In Free roam zit een dag/nacht cyclus dus gewoon even rondrijden (toch even wat film reels zoeken?) en dan zie je ze vanzelf verschijnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Een spel hoeft toch ook niet moeilijk te zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:22 schreef Burrito het volgende:
Ik heb best veel van die vragen fout maar het schijnt niet uit te maken. Ik kom uiteindelijk toch wel bij een dader uit. Dit is gelijk ook mijn probleem met dit spel, waar zit de moeilijkheid in? Ik heb een paar keer gefaald door een vluchtende auto oid niet in te halen maar verder zit er volgens mij geen skill factor in deze game?
Ja, ze zelf zoeken is een behoorlijke opgave. Je moet zoeken naar gouden filmblikken, maar ze liggen echt op plekken waar je nooit komt. Heb er maar een enkele gevonden vlak bij een case locatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef AQuila360 het volgende:
Over die film reels gesproken die heb ik nog geen een gevonden. Hoe zie je die?
Gewoon quit en dan weer resume dan ga je naar je vorige savepoint terug en dat is nooit heel ver.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Mijn assistent bij homicide zit vast bij belmont school. Staat tegen een boom aan op een verhoging. Heb al alles geprobeerd om hem er vanaf te krijgen maar hij kan niet meer vooruit. Met auto er tegenaan rijden of tegen m praten vanuit diverse hoeken maakt niks meer uit.
RotbugDenk dat ik 't hele level maar opnieuw moet spelen want kan niet zonder hem naar central neem ik aan?
Hoofdmenu -> Extras, daar kan je zien welke je hebt unlocked en welke je nog moetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Ixnay het volgende:
Kun je niet ergens zien welke auto's je al gehad hebt, dat zoekt wat makkelijker?
Gebeurde me laatst ook in free roam, ik besloot hem maar daar vast te laten zitten en te vertrekken. Je raadt nooit wat er gebeurdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Mijn assistent bij homicide zit vast bij belmont school. Staat tegen een boom aan op een verhoging. Heb al alles geprobeerd om hem er vanaf te krijgen maar hij kan niet meer vooruit. Met auto er tegenaan rijden of tegen m praten vanuit diverse hoeken maakt niks meer uit.
RotbugDenk dat ik 't hele level maar opnieuw moet spelen want kan niet zonder hem naar central neem ik aan?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Gebeurde me laatst ook in free roam, ik besloot hem maar daar vast te laten zitten en te vertrekken. Je raadt nooit wat er gebeurde
Op een gegeven moment wordt hij gebracht door een politie wagen en maakt hij de opmerking dat het zonde is van het geld om een patrolman om een lift te moeten vragen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef maniack28 het volgende:
Laatste case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DennisDeBengel op 05-06-2011 09:53:42 ]
Het spel (En met name het verhoren) rammelt aan alle kanten maar omdat het niet echt uitmaakt of je het goed of slecht doet daarmee maakt dat niet veel uit en is het door de rest wel weer superquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef -Dries- het volgende:
Pff ben wel klaar met de game eerlijk gezegd.. Eerste zaak van Vice gedaan en ik wou iemand interrogaten, maar geen enkele truth, doubt of lie was correct. Wat bleek? Ik had eerst naar een andere dude moeten gaan. Zo kon ik wel bewijs krijgen dat die eerste persoon loog. WTF? Dus in feite wordt de speler gestraft omdat hij toevallig eerst naar suspect A ging ipv suspect B. En die homicide missies waren ook zo vervelend als de pest...
Jammer, het spel begon wel écht heel goed.
Ben nog niet klaarquote:
Klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Traffic het best gewoon zonder groot achtegrond verhaal lekker zaken oplossen.
Daarna wordt je zelf en in het verhaal veel te veel gestuurd naar iets wat ik helemaal niet wil.
Verhaal technisch verplicht de verkeerde oppakken en meer van dat soort dingen.
Mooi! Tip: Doe alle streetcrimes gelijk en niet als je het spel heb uitgespeeld. Scheelt je ook weer wat. Enne handig soms is om je partner te laten rijden door driehoek ingedrukt te houden bij een auto. Dan kan je bv. door de clues gaan of gewoon tijd besparen door zelf te rijden (skippen kan met X).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |