quote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar heeft TS nu niets meer aan. Tenzij dit smeerseltje scheuren dicht.
Persoonlijk zou ik TS eerder iets van Alabastine willen aanraden.
hehe nicequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef TripleP het volgende:
Aambeiencreme, dan trekt de boel weer een beetje samen
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:34 schreef RodeNek het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan hij je wel tips geven
Nu ook met geluid geluisterd
bah bah bahOp zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Ongeacht of TS troll is, maar dit zeg je niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef rumiii het volgende:
Met een beetje geluk hebben ze beide aids en zijn we weer af van twee mislukkingen van de natuur
Trollquote:Op maandag 30 mei 2011 00:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ongeacht of TS troll is, maar dit zeg je niet.![]()
Beetje mod zou het corrigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
Sowieso in een afvoerput gaan liggen roeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forum.fok.nl/topic/1657225
Toiletpapier proppen dus maar.
Die avatarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef TTTNL het volgende:
2 pallets voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens, HOMO
welke avatar?quote:
Jij bent zeker nieuw op Fok.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ongeacht of TS troll is, maar dit zeg je niet.![]()
Beetje mod zou het corrigeren
Gewoon alsnog naar de huisarts gaan. Maak je niet druk dat het genant overkomt op de dokter want hij maakt wel wat mee hoor. Bovendien heeft hij een geheimhoudingsplicht dus alles wat je met de dokter bespreekt (hoe genant het ook kan zijn) blijft tussen jou en de dokter.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Tigerr het volgende:
Oke, ten eerste dit is NIET leuk, en serieus bedoeld. Ja TS is homo en heeft net een vriendje die ook homo is. Eergisteren zouden we voor de eerste keer anale seks hebben en het begon allemaal goed met voorspel enzo, pijpen en rimmen. Later wilde hij zijn willie in mijn kontgat doen en in het begin hebben we een hele shitload glijmiddel erop gesmeerd. In het begin ging het vrij speoepl het voelde heerlijk alleen op een gegeven moment ongeveer na een half uur wou hij er weer in gaan en toen opeens voelde ik een scherpe pijn door mn lichaam heen. Het deed heel erg pijn en hij schrok hier ook van. Hij vertelde mij gelijk dat mn kontgat een stukje was uitgescheurd, Ik was helemaal in paniek en hij natuurlijk ook. Hij wou de dokter bellen maar dat hadden we achteraf toch niet gedaan omdat hij het bloeden kon stelpen. Verder is het nu 2 dagen later en het doet al veel minder pijn en ik durf eigenlijk nu niet naar de dokter/huisarts omdat het nogal genant is. WAT MOET IK DOEN!
Het is een UITGANG, geen ingangquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef NumberSeven het volgende:
Hey TS, de reden dat je kont is opengescheurd is omdat in eerste instantie daar geen piemels in horen te komen. Begrijp je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |