Wellesquote:
Die kerels is een baas. Maar nee.quote:
Ts keek op het beslissende moment net zoals die kerel op je avatarquote:
Dus van de komkommers afblijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef TripleP het volgende:
Ik hoop dat je de komende tijd geen diarree krijgt
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dus van de komkommers afblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dus van de komkommers afblijven
Omdat TS een aandachtshoer is.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef UnitedStates het volgende:
Waarom krijgt dit topic zoveel aandacht?
Volgens mij is er gewoon een grote groep bosnegers overheen geweest en klopt er helemaal niks van dat verhaal.quote:
Neu... ZELFS bosnegerTs hebben nog hun principes.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een grote groep bosnegers overheen geweest en klopt er helemaal niks van dat verhaal.
Toch maar om aardig te doen.quote:
quote:Het ontspant de kringspieren en beschermt de tere huid. Het verkoelende effect werkt als een verdoving, waarmee anale penetratie vergemakkelijkt en daardoor veel minder pijnlijk en zelfs lekker(der) wordt.
Daar heeft TS nu niets meer aan. Tenzij dit smeerseltje scheuren dicht.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Toch maar om aardig te doen.
http://www.eroswinkel.nl/info/eros-explorer-50-ml-51158.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |