quote:
Oke danquote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kraakhelder en zonnig hier in het Zuiden
Weet niet of dat t was.. maar we zullen zienquote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef -Engel- het volgende:
Tsja... ik ken dat wel.... dan durft er een gewoon niet en de ander wil niet pushen
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iig heeft die jongen niets met Cue gedaan.
Heel erg leuk!quote:
Oke danquote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heel erg leuk!![]()
Wordt nog wel vervolgd denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Pimp daddy Ang3l and his bitches!wat moet die rechts voor (vanuit mij gezien) kosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Pimp daddy Ang3l and his bitches!Wat een leuke grietjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Pimp daddy Ang3l and his bitches!Prima plek om te vertoeven zo blijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt vast wel een vriendensingles-dienstje te regelenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat moet die rechts voor (vanuit mij gezien) kosten?
Mooiquote:Op zondag 29 mei 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valt vast wel een vriendensingles-dienstje te regelen
Hoe gaat 't nu zo zonder zM?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga eens wat was in de machine stoppen en schoonmaken
Tsja, is kut, of eigenlijk juist nietquote:
Heerlijk. zonnetje, kaasje, appelsapje, Barca kampioen, ADO Europa in, bijna vakantie en een nieuwe reis gepland. Dus perfect.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met mij prima E_M met mij prima... en hoe is het daar?
Je moet hem eerst passen?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil een jurkje bestellen, maar ik kom niet verder dan stap twee, want er is geen knop voor de volgende stap
Welk jurkje?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil een jurkje bestellen, maar ik kom niet verder dan stap twee, want er is geen knop voor de volgende stap
Oh, een koraalkleurig zomerjurkjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |