quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Nee Ali, niet gooien.'
- 'Waarom niet, Ahmed?'
'Herinner je je Mohammed nog?'
- 'Ja, jouw broer die al 3 jaar vermist is?'
'Ja. Hij gooide de dag waarop hij niet meer thuis kwam een steen door haar raam...'
En toen kwam ik en toen ging je weg zeker.quote:
Oh, ik kwam pas eind 2008quote:
Ik kwam er half 2009.quote:
quote:
Dat was me even ontgaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was me even ontgaan.
Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Succes en werkse!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! ik ga eens richting m'n nieuwe baas
Good luck.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:
succesquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat als je daar nou niet meer kan fokken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat als je daar nou niet meer kan fokken?
Hoezo, ik fok nou toch ook mobiel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Voor jou zou dat rampzalig zijn he tuxxxie
Grappen uit KLB jatten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:58 schreef bijdehand het volgende:
Heey Tuxxxxie, jij online? Heb je wifi in de keuken?
Ik hoorde 'm eerst van m'n oom, die mijn oma belde en zei: 'Neem je op? Heb je een telefoon in de keuken?'quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Grappen uit KLB jatten.Pauper.
Waarom zou je daar willen wonen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
Boschveld, is dat daar nu al opgeleverd?
Vriend kan in een appartement daar gaan wonen, maar nog flinke huurprijzen...
voor niets gaat de zon opquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
TEGEN BETALING!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarom zou je daar willen wonen.
Ligt eraan welk type huis qua prijs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |