Mooi progje. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziggo Live Televisie Player..
Bestaat ook voor UPC
Echt hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
In 1 woord: sieraadvoorhetnederlandsevoetbal
Mooi was die.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
In 1 woord: sieraadvoorhetnederlandsevoetbal
Structureel alle verkeerd geopende sluitenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom nou niet een nieuw deel gemaakt? Leer dat nou eens
Zou je denken dat dit in je voordeel werkt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
en volgens mij ben ik ook nog een van de weinige hier die voor Barca is.
Heb ik toen een keer voorgesteld in feedback, maar is nog vrij weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Structureel alle verkeerd geopende sluiten
Kan me niet schelen, ik kijk gewoon omdat ik het leuk vindquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je denken dat dit in je voordeel werkt?
Hier nog 1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
en volgens mij ben ik ook nog een van de weinige hier die voor Barca is.
Ja ik snap wel dat dat lekker trekt hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GOLLLLL *rits opent* LIONEL MESSSSIIII *fap* KAN OOK KOPPEN!!!1!!!!1111
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh oh Messi is een god en Rooney een hoerenloper!
Dat laatste klopt toch ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh oh Messi is een god en Rooney een hoerenloper!
Ik kijk alleen maar voor de vrouwen in dit topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, ik kijk gewoon omdat ik het leuk vind
Ik kijk voor de mannen in korte broekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar voor de vrouwen in dit topic.
Piet Paulusma had dat nog beter gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Niet-grappig NOS filmpje, dat had Leo Driessen beter gedaan.
Liever Snoeksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Niet-grappig NOS filmpje, dat had Leo Driessen beter gedaan.
Snoeksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Snoeksof Grueter
![]()
dan Driessen
![]()
![]()
Liever Mexicaans of Braziliaans commentaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef Godtje het volgende:
Ik heb nog liever 90 minuten stilte.
Leo Driessen![]()
hou toch op zeg, die mongols die 5 minuten lang al klaarkomend GOLLL roepenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Mexicaans of Braziliaans commentaar
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Mexicaans of Braziliaans commentaar
Ik kan niet naar Driessen luisteren zonder oorkanker op te lopen.quote:
Kluivertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:28 schreef YazooW het volgende:
Kluivert zit gewoon te chillen tussen de Barca supporters op de tribune
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:28 schreef YazooW het volgende:
Kluivert zit gewoon te chillen tussen de Barca supporters op de tribune
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
hou toch op zeg, die mongols die 5 minuten lang al klaarkomend GOLLL roepen
Heeeeeeeeeeerlijk...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
hou toch op zeg, die mongols die 5 minuten lang al klaarkomend GOLLL roepen
Om kwart voor 9 inschakelen en je bent er vanaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Nou moeten ze echt eens oprotten met die kutstatistieken
Ik had gehoopt op nog 3 kwartier van der Sar of Afellay!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart voor 9 inschakelen en je bent er vanaf.
Ja, maar stiekem vind ik die voorbeschouwing best leuk..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart voor 9 inschakelen en je bent er vanaf.
Hij woonde vlak bij mij in de buurt vroeger, zijn moeder is wel aardig, echt zo een moeke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was vroeger echt lekker, maar nu een beetje papperig.
Die zijn hun stem kwijt door alle verhalen van de afgelopen week.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op nog 3 kwartier van der Sar of Afellay!
Is Campina Turks?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef msnk het volgende:
Het lekkerste van ons land proef je in Campina.
Vind dat zo een kutreclame zeg, tering!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef msnk het volgende:
Ik wil zijn hoofd smackenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef msnk het volgende:
Sowieso reclamequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vind dat zo een kutreclame zeg, tering!
Kut hebben ze dat bekend gemaakt op twitter?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Puyol en Nani bankzitter he,of is dat al voorbijgekomen?
Las het net op twitter
Is ook helemaal niet waar, ik proef hetzelfde bij het Plus huismerk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef msnk het volgende:
Voor manchester omdat van der sar,dat is de normquote:
Van wie man?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ouwe grafkop in die Rabo Spaarwijzer-reclame
Als je het toch over erge reclames hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet waar, ik proef hetzelfde bij het Plus huismerk.
VI_nl VIquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kut hebben ze dat bekend gemaakt op twitter?![]()
Nee daar hebben ze het nog niet over gehad op de televisie. Daar lezen ze geen twitter
Een stunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Voor manchester omdat van der sar,dat is de norm
Maar barca wint waarschijnlijk wel.
Dus hopen op een stunt!
Iebertjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Edje of Iebertje. Liever Edje want eindbaas.
Ik wilde dan ook niet over de DJ Negro beginnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het toch over erge reclames hebt
Ik bedoel "Van die man?". Wat heb ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat wijf met die rimpels, man die had meer rimpels dan alle doelpunten van Messi ooit.
Breaking news man!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
VI_nl VI
Puyol en Nani beginnen op Wembley als bankzitter http://dlvr.it/TKb7c
Nu komt het denk ik wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Breaking news man!![]()
Ze hadden inderdaad op tv de opstelling nog niet doorgenomen. Dus ik ben hier heel blij mee
Ik hield het voor mogelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je dacht dat ze eerst een grapje maakte?
Je was nog niet op de hoogte dat ze x tijd voor aanvang hun opstelling door moeten geven en dat wisselen dan niet meer mogelijk is?quote:
GLORY GLORY MAN UNITED!!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef TheFatLady het volgende:
Nou succes allemaal.
Alvast voor na afloop :
Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARÇA, BARÇA, BARÇA !!
Jugadors
seguidors
tots units fem força
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARÇA, BARÇA, BARÇA !!
Glory glory Man united,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GLORY GLORY MAN UNITED!!!!!
GLORY GLORY MAN UNITED!!!
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Man United supporters>>>>barca supporters
Het is in Engeland dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Man United supporters>>>>barca supporters
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Nou Xavi, ik zal eens kijken of je door de keuring komt...
Yolanthequote:
Je gaat toch niet met een spanjaardquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Als je zoveel verdient en dan nog vrijgezel bent, ben je gewoon homofielquote:
Nooit! hij is van mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Maak je maar geen zorgen, hij heeft vast wel meer dan een miljoen op zijn rekening staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef alors het volgende:
even quoten voordat je ;m weer verwijdert.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een spanjaardDat is erger dan NSBer zijn...
Dat is wel een prequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, hij heeft vast wel meer dan een miljoen op zijn rekening staan
Dan moet je je bril opzettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig bij mijvooral die van veraf.
Honger, dat is het ergste wat er is, zeg ik altijd...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Unicef, ik zie altijd hongernegers voor me bij die shirts.
Vanaf de keuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig bij mijvooral die van veraf.
hangt van de voorwaarden af, als hij verder een open relatie wil hebben vind ik dat prima. Als ik de helft maar krijgquote:
Mooi tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Die scheids floot niet eens voor die tackle
Terwijl hij gewoon een fluitje heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Die scheids floot niet eens voor die tackle
er zijn 5 minuten voorbij manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
man u gaat dit makkelijk winnen als het zo doorgaat.
Komen nog wel terugquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Eerste 5 minuten is barca weggespeeld
quote:
als jij dat irritant vind wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nou alleen voor mode tips en geilen op voetballers?
man u is de meest fitte ploeg van de wereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef Moffol het volgende:
Dit houdt Manchester niet vol hoor. Ze spelen nu wel héél energiek.
Als ze scoren hoeft dat ook niet..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef Moffol het volgende:
Dit houdt Manchester niet vol hoor. Ze spelen nu wel héél energiek.
Houdt het spannend en dan denkt Man Un dat ze al gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de eerste 5 minuten zijn mooi meegenomen toch
Zal best. Maar een inkakmomentje en Barca is er met een een-tweetje doorheen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
man u is de meest fitte ploeg van de wereld.
een topvoetballer die toevallig bokser is geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Rooney nooit begrepen, een atleet met een bierworstenkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |