quote:
nee, niet uit je hoofd, je moet t je alleen niet aantrekken wat ze typen, zijn ze niet waard, Mantraat: Je bent een eend, je bent een eendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef SP22 het volgende:
Maar goed: Adem in, adem uit.. Het zijn 2 nare mensen.. ze moeten weg uit mn hoofd.
Al een half jaar niet... Maar wat D-A al zei.. psychologenvoer... (om meer dan dat overigens.. Mn leven is een achtbaan geweest de afgelopen jaren)quote:
ik bedoelde het facebookdingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef SP22 het volgende:
[..]
Al een half jaar niet... Maar wat D-A al zei.. psychologenvoer... (om meer dan dat overigens.. Mn leven is een achtbaan geweest de afgelopen jaren)
Hij heeft je goed te pakken genomen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kon vandaag voor het eerst nadenken over een jongen uit Eindje met wie het in Berlijn heel gezellig was zonder verdrietig te worden.
quote:
Eentje die je de hoekjes van Berlijn heeft laten zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kon vandaag voor het eerst nadenken over een jongen uit Eindje met wie het in Berlijn heel gezellig was zonder verdrietig te worden.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij heeft je goed te pakken genomen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eentje die je de hoekjes van Berlijn heeft laten zien?
quote:
lensbaby ja, scout?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef bl0emetjE het volgende:
Is er hier heel toevallig per ongeluk iemand met een Lensbaby Scout?
Dat is de fisheye lensbabyquote:
The fuck,... hij heeft 2 D3's en huurt ern nog 2 D3's bij als remote?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Isdatzo op 29-05-2011 01:20:04 (toch achterste ;D) ]Huilen dan.
Als het niet heel snel gaat daar allemaal, kun je ook een langzame 16gb kopenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:20 schreef Chanty het volgende:
Straks een CF-kaartje gaan kopen voor extra veeeel foto's voor de vakantie naar Sri-Lanka
Heb nog 6 gig liggen en twijfel of ik nou 4 of 8 gig bijkoop
Euh, heb je aan zo weinig genoeg, of ga je op jpeg schieten?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:20 schreef Chanty het volgende:
Straks een CF-kaartje gaan kopen voor extra veeeel foto's voor de vakantie naar Sri-Lanka
Heb nog 6 gig liggen en twijfel of ik nou 4 of 8 gig bijkoop
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon sitequote:Op zondag 29 mei 2011 10:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als het niet heel snel gaat daar allemaal, kun je ook een langzame 16gb kopen
10 of 14 gig is echt wel genoeg hoor in raw. Een beetje met je verstand fotograferen mag welquote:Op zondag 29 mei 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, heb je aan zo weinig genoeg, of ga je op jpeg schieten?
Bij mij passen er 400 op een 4 gigquote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon siteVerder alle tijd van de wereld, dat bepalen we lekker zelf
[..]
10 of 14 gig is echt wel genoeg hoor in raw. Een beetje met je verstand fotograferen mag welMoet de foto's ook nabewerken. Er passen in raw 300 foto's op een 2 gig kaartje dus 1500 foto's voor 10 gig. In Borneo heb ik 3 jaar geleden ook zo'n 1500 foto's gemaakt. Toen nog wel in jpg maar had toen nog geheugen over.
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30Dquote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon siteVerder alle tijd van de wereld, dat bepalen we lekker zelf
Ik heb een oud toestel hequote:
Ik werk gewoon nog t/m woensdagquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30D
Als je bij de MM gaat kijken, let dan even goed op. Vaak is Kamera-Express aanzienlijk goedkoper en ik weet niet of je maandag nog moet werken, maar dat is hier een half uurtje rijden vandaan bij Rotterdam Alexanderpolder.
http://www.kamera-express(...)8-0gb-geheugenkaart/
Ik las homo screenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat je al niet kan doen met android, hele ochtend al aan het vermaken met de home screen
Slecht geweten dat je hebt.quote:
mycom heeft 8 gig voor 26 euro zonder verzendkostenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Camera express brengt volgens mij als enige winkel geen verzend kosten in rekening.
Idd Mycom ook niet nee, alleen dan denk ik niet meteen aan spullen voor de camera maar geheugen kaartjes uiteraard wel ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
mycom heeft 8 gig voor 26 euro zonder verzendkosten
Geheugenkaartje is toch ook spul voor je cameraquote:Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd Mycom ook niet nee, alleen dan denk ik niet meteen aan spullen voor de camera maar geheugen kaartjes uiteraard wel ja.
Mm is echte diefstal met geheugenkaartjes, vaak 2x zo duur... Wel goeie deal nu gemaakt daar met de sx30isquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30D
Als je bij de MM gaat kijken, let dan even goed op. Vaak is Kamera-Express aanzienlijk goedkoper en ik weet niet of je maandag nog moet werken, maar dat is hier een half uurtje rijden vandaan bij Rotterdam Alexanderpolder.
http://www.kamera-express(...)8-0gb-geheugenkaart/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |