quote:
nee, niet uit je hoofd, je moet t je alleen niet aantrekken wat ze typen, zijn ze niet waard, Mantraat: Je bent een eend, je bent een eendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef SP22 het volgende:
Maar goed: Adem in, adem uit.. Het zijn 2 nare mensen.. ze moeten weg uit mn hoofd.
Al een half jaar niet... Maar wat D-A al zei.. psychologenvoer... (om meer dan dat overigens.. Mn leven is een achtbaan geweest de afgelopen jaren)quote:
ik bedoelde het facebookdingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef SP22 het volgende:
[..]
Al een half jaar niet... Maar wat D-A al zei.. psychologenvoer... (om meer dan dat overigens.. Mn leven is een achtbaan geweest de afgelopen jaren)
Hij heeft je goed te pakken genomen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kon vandaag voor het eerst nadenken over een jongen uit Eindje met wie het in Berlijn heel gezellig was zonder verdrietig te worden.
quote:
Eentje die je de hoekjes van Berlijn heeft laten zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kon vandaag voor het eerst nadenken over een jongen uit Eindje met wie het in Berlijn heel gezellig was zonder verdrietig te worden.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij heeft je goed te pakken genomen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eentje die je de hoekjes van Berlijn heeft laten zien?
quote:
lensbaby ja, scout?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef bl0emetjE het volgende:
Is er hier heel toevallig per ongeluk iemand met een Lensbaby Scout?
Dat is de fisheye lensbabyquote:
The fuck,... hij heeft 2 D3's en huurt ern nog 2 D3's bij als remote?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Isdatzo op 29-05-2011 01:20:04 (toch achterste ;D) ]Huilen dan.
Als het niet heel snel gaat daar allemaal, kun je ook een langzame 16gb kopenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:20 schreef Chanty het volgende:
Straks een CF-kaartje gaan kopen voor extra veeeel foto's voor de vakantie naar Sri-Lanka
Heb nog 6 gig liggen en twijfel of ik nou 4 of 8 gig bijkoop
Euh, heb je aan zo weinig genoeg, of ga je op jpeg schieten?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:20 schreef Chanty het volgende:
Straks een CF-kaartje gaan kopen voor extra veeeel foto's voor de vakantie naar Sri-Lanka
Heb nog 6 gig liggen en twijfel of ik nou 4 of 8 gig bijkoop
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon sitequote:Op zondag 29 mei 2011 10:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als het niet heel snel gaat daar allemaal, kun je ook een langzame 16gb kopen
10 of 14 gig is echt wel genoeg hoor in raw. Een beetje met je verstand fotograferen mag welquote:Op zondag 29 mei 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, heb je aan zo weinig genoeg, of ga je op jpeg schieten?
Bij mij passen er 400 op een 4 gigquote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon siteVerder alle tijd van de wereld, dat bepalen we lekker zelf
[..]
10 of 14 gig is echt wel genoeg hoor in raw. Een beetje met je verstand fotograferen mag welMoet de foto's ook nabewerken. Er passen in raw 300 foto's op een 2 gig kaartje dus 1500 foto's voor 10 gig. In Borneo heb ik 3 jaar geleden ook zo'n 1500 foto's gemaakt. Toen nog wel in jpg maar had toen nog geheugen over.
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30Dquote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
16 gig kan mijn 10D niet aan volgens de canon siteVerder alle tijd van de wereld, dat bepalen we lekker zelf
Ik heb een oud toestel hequote:
Ik werk gewoon nog t/m woensdagquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30D
Als je bij de MM gaat kijken, let dan even goed op. Vaak is Kamera-Express aanzienlijk goedkoper en ik weet niet of je maandag nog moet werken, maar dat is hier een half uurtje rijden vandaan bij Rotterdam Alexanderpolder.
http://www.kamera-express(...)8-0gb-geheugenkaart/
Ik las homo screenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat je al niet kan doen met android, hele ochtend al aan het vermaken met de home screen
Slecht geweten dat je hebt.quote:
mycom heeft 8 gig voor 26 euro zonder verzendkostenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Camera express brengt volgens mij als enige winkel geen verzend kosten in rekening.
Idd Mycom ook niet nee, alleen dan denk ik niet meteen aan spullen voor de camera maar geheugen kaartjes uiteraard wel ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
mycom heeft 8 gig voor 26 euro zonder verzendkosten
Geheugenkaartje is toch ook spul voor je cameraquote:Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd Mycom ook niet nee, alleen dan denk ik niet meteen aan spullen voor de camera maar geheugen kaartjes uiteraard wel ja.
Mm is echte diefstal met geheugenkaartjes, vaak 2x zo duur... Wel goeie deal nu gemaakt daar met de sx30isquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
16 GB kan wel. De camera formatteert alleen maar 8 GB. Ik heb hetzelde probleem met 16 GB kaartjes in mijn 30D
Als je bij de MM gaat kijken, let dan even goed op. Vaak is Kamera-Express aanzienlijk goedkoper en ik weet niet of je maandag nog moet werken, maar dat is hier een half uurtje rijden vandaan bij Rotterdam Alexanderpolder.
http://www.kamera-express(...)8-0gb-geheugenkaart/
Gaaf! Paarden!!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Een paar foto's van vanmiddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was echt leukquote:
Aankomende zondag of donderdag? Zaterdag liever niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Relaxt, mijn oog begint weer te ontsteken.
Ik ben daar ook altijd wel wat sceptisch over.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was echt leukEr was ook een soort van Paarden fluisteraar waar ik altijd niet echt serieus over kan zijn maar zelfs het moeilijkste paard had ze binnen 5 minuten onder controle. Echt bizar.
Haha idd. Voor mij 1 van de grappigste series in jaren. Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd maar wil de rest er ook nog graag bij hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd wel wat sceptisch over.
maarreh bazinga! je kijkt ook naar the big bang theory?
Euh, Donderdag dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Aankomende zondag of donderdag? Zaterdag liever niet.
Even een datum vast zetten?
...kut oog.
Zeker is goed.quote:
Geweldige serie ja! Zo herkenbaar vaak. Ook echt 1 van mijn favo series, jammer dat er herhalingen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha idd. Voor mij 1 van de grappigste series in jaren. Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd maar wil de rest er ook nog graag bij hebben.
Sheldon for president
Voor mij dus ook als het om Sheldon zijn smet vrees gaat. Daar zie ik mezelf soms wel erg in terug. Wat natuurlijk eigenlijk niet goed isquote:Op zondag 29 mei 2011 17:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Geweldige serie ja! Zo herkenbaar vaak. Ook echt 1 van mijn favo series, jammer dat er herhalingen zijn.
Prima. CS komt voor mij ook het beste uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker is goed.
Weet niet of anderen dan ook kunnen maar ik kan sowieso. Lijkt mij het handigst om op CS af te spreken dan? Want ik ga sowieso met de trein.
Zon rond een uur of 1 goed? Dan kan ik ook nog een beetje uitslapenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. CS komt voor mij ook het beste uit.
Dat smetvrees dan niet voor mij. Maar wel een paar andere neurotische trekjes, en meestal snap ik dat nerd-stuff ook wel een beetje.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor mij dus ook als het om Sheldon zijn smet vrees gaat. Daar zie ik mezelf soms wel erg in terug. Wat natuurlijk eigenlijk niet goed is
Gaat nie goe met motor?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Tyfuszooi.
Waaaaaaaaaaarom kan het nou nooit een keer meezitten![]()
![]()
.
Dat zag er idd erg vet uit. Maakt wel een rotzooi hey.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat smetvrees dan niet voor mij. Maar wel een paar andere neurotische trekjes, en meestal snap ik dat nerd-stuff ook wel een beetje.
Er was trouwens 1 aflevering wat ik ook nog wil proberen. Dat was met non-newtonian fluid en een speaker. Da's zo gaaf!
Ik heb 'm!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zon rond een uur of 1 goed? Dan kan ik ook nog een beetje uitslapen![]()
Zal zo ook even mijn mobiele nummer pm'n.
Nice!quote:
Ik wilde eerst kale kano er in zetten maar ik bedacht me dat ik helemaal niet kaal benquote:
Vooral het electra zou echt een hel zijn voor mij zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
"Zo eventjes" valt vies tegen. Met z'n tweeën zijn we er nu 2 volle dagen mee bezig geweest.
Dat uit elkaar trekken ging nog wel (binnen 3 uur lag 't oude blok in een hoek). Inbouwen was echt een hel met 235235 olieslangen, vacuümslangen, ontluchtingsslangen, stekkertjes, sensortjes, dikke kabels, dunne kabels. En uitlaatbochten die op onbereikbare plaatsen aan het blok bevestigd moeten worden.
Leuk wanneer je aan de ene kant slangetjes tekort komt en aan de andere kant overhebt. Sta je wel ff te koekeloeren waar 't allemaal vandaan komt en naartoe moet.
Nu zijn we wel zo ver dat met een originele pakking ertussen het zou moeten werken (ja, koelvloeistof erin, luchtfilterhuis vast, tank monteren, kappen erop.. maar da's max anderhalf uur werk oid).
Dan is het vast uit met dr vriendje en heeft ze nu zogenaamd wat met dr BFF om niet lastig gevallen te worden door personen als jouquote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral het electra zou echt een hel zijn voor mij zijn
Raar moment van de dag: Meisje die ik ken heeft facebook, dus even kijken. De laatste keer dat ik haar sprak had ze een vriend. Nu een vriendin
Neuh, beetje jong.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan is het vast uit met dr vriendje en heeft ze nu zogenaamd wat met dr BFF om niet lastig gevallen te worden door personen als jou..
Onder de 11 is voor papa zelf hè.quote:
Mja, als het goed is komen alle stekkertjes goed uit en kan je wel een beetje nagaan wat waar hoort. Maar helaas, het was niet goedquote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral het electra zou echt een hel zijn voor mij zijn
De lambdasensor heeft toch te maken met de temperatuur?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder de 11 is voor papa zelf hè.
[..]
Mja, als het goed is komen alle stekkertjes goed uit en kan je wel een beetje nagaan wat waar hoort. Maar helaas, het was niet goed. Hebben gister 't blok weer op 2 bouten na los moeten halen zodat 'ie gekanteld kon (dus eerst weer alles los) om de lambdasensor aan te kunnen sluiten
.
Maar, als alles mee had gezeten dan hadden we 't blok gister om een uurtje of 5 draaiend gehad. Helaas.
Die meet volgens mij je uitstoot?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De lambdasensor heeft toch te maken met de temperatuur?
Idd ik zei het verkeerd, ik had nog de toevoeging bij mijn post voor de lucht/brandstofverhouding, maar die had ik weggehaald.quote:
Als 'ie kapot is dan is de kans groot dat je injectie idd voor een extra rijke afstelling gaat (noodloop) om schade te beperken (te arm en alles loopt aan gort).quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef taxibabe het volgende:
Heel af en toe gaat het motormanagementlampje aan bij mijn auto, maar gaat ook weer uit. Waarschijnlijk is dat ook door de lambdasensor, aangezien mn auto ook iets meer verbruikt dan de bedoeling is.
Hij doet het met name als de lucht koud is. En dan ook niet direct, maar als ik al een tijdje rijd en dan gaat 'ie ook vanzelf weer uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 'ie kapot is dan is de kans groot dat je injectie idd voor een extra rijke afstelling gaat (noodloop) om schade te beperken (te arm en alles loopt aan gort).
Maar dan zou ik wel verwachten dat je lampje continu brandt.
Die sensor werkt alleen als 'ie warm is (200/300 graden dacht ik), daarom zit er meestal ook een verwarmingselement in. Het kan zijn dat die stuk is natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hij doet het met name als de lucht koud is. En dan ook niet direct, maar als ik al een tijdje rijd en dan gaat 'ie ook vanzelf weer uit.
Samenvatting: veel gekut en hij doet het nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Snap geen fuck van jullie technische gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |