Ghehe jij misschien niet, maar dan stopt er zo'n medeweggebruiker om te helpen en die pakt die van hem en hoppaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef Dubish het volgende:
Ja Ja dat weet ik allemaal wel, zoals ik al zei, ik heb gekocht omdat het in het buitenland MOET.
Niet dat ik het ga gebruiken wanneer mijn auto in de fik staat.
Nee, dat sta ik niet toequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe jij misschien niet, maar dan stopt er zo'n medeweggebruiker om te helpen en die pakt die van hem en hoppa
Volgende keer pas editen als je foto's hebt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nee, dat sta ik niet toe.
Vandaag komen mijn nieuwe achterlichten weer, WAAR BLIJFT IE NOU....
*EDIT, Hij is er!!!
Hangt af van welke weg je bedoelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef willemwaus het volgende:
Geen zin om een heul nieuw topique te openen maar vanaf wanneer mag er nou 130 gereden worden? Zou toch vanaf vandaag mogen ofzo?
Dacht dat alle 120 wegen naar 130 werden gezet?quote:
Minder denken, meer Google gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dacht dat alle 120 wegen naar 130 werden gezet?
Vind alleen maar oude berichten, weinig actueels ..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Minder denken, meer Google gebruiken
Juist, thanks, dat kon ik niet vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef Piles het volgende:
http://www.rijkswaterstaa(...)ur_vanaf_31_mei.aspx
Is al een tijdje zo op de afsluitdijk en stukken a7...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef willemwaus het volgende:
Geen zin om een heul nieuw topique te openen maar vanaf wanneer mag er nou 130 gereden worden? Zou toch vanaf vandaag mogen ofzo?
Bedankt!quote:
Yep:quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Goddelijker het volgende:
Staat goed trouwens die achterlichten, nog een foto van terwijl ze aan staan?
Man, wees blij dat je op die leeftijd zo'n bak kan rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:
P.S ik ben 19 trouwens, houd daar rekening mee ivm de prijs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |