Ghehe jij misschien niet, maar dan stopt er zo'n medeweggebruiker om te helpen en die pakt die van hem en hoppaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef Dubish het volgende:
Ja Ja dat weet ik allemaal wel, zoals ik al zei, ik heb gekocht omdat het in het buitenland MOET.
Niet dat ik het ga gebruiken wanneer mijn auto in de fik staat.
Nee, dat sta ik niet toequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe jij misschien niet, maar dan stopt er zo'n medeweggebruiker om te helpen en die pakt die van hem en hoppa
Volgende keer pas editen als je foto's hebt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nee, dat sta ik niet toe.
Vandaag komen mijn nieuwe achterlichten weer, WAAR BLIJFT IE NOU....
*EDIT, Hij is er!!!
Hangt af van welke weg je bedoelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef willemwaus het volgende:
Geen zin om een heul nieuw topique te openen maar vanaf wanneer mag er nou 130 gereden worden? Zou toch vanaf vandaag mogen ofzo?
Dacht dat alle 120 wegen naar 130 werden gezet?quote:
Minder denken, meer Google gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dacht dat alle 120 wegen naar 130 werden gezet?
Vind alleen maar oude berichten, weinig actueels ..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Minder denken, meer Google gebruiken
Juist, thanks, dat kon ik niet vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef Piles het volgende:
http://www.rijkswaterstaa(...)ur_vanaf_31_mei.aspx
Is al een tijdje zo op de afsluitdijk en stukken a7...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef willemwaus het volgende:
Geen zin om een heul nieuw topique te openen maar vanaf wanneer mag er nou 130 gereden worden? Zou toch vanaf vandaag mogen ofzo?
Bedankt!quote:
Yep:quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Goddelijker het volgende:
Staat goed trouwens die achterlichten, nog een foto van terwijl ze aan staan?
Man, wees blij dat je op die leeftijd zo'n bak kan rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:
P.S ik ben 19 trouwens, houd daar rekening mee ivm de prijs![]()
Zou er geen lelijke aftermarket lampen inhangen, vind deze Audi al heel mooie lampen hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:
Ik zit zelf met een idee om 'wat' te gaan doen aan de audi waar ik in rijd. Alhoewel ik de achterlichten al wel heel mooi vind, dacht ik eigenlijk aan xenon/led (?) verlichting voor en achter. Of past dat niet echt bij een 2003 a4? Of nieuwe velgen, maar dan wordt het misschien wel erg duur.![]()
Ik heb het gevoel dat ik er wel wat mee kan gaan doen om hem op te 'pimpen' (Kutwoord) maar weet niet zo goed wat. Iemand een idee/tip? P.S ik ben 19 trouwens, houd daar rekening mee ivm de prijs
![]()
Foto1
Foto2
Ziet er trouwens echt tof uit Dubish, die lichten.![]()
Xenon-set in je orginele koplampunits bouwen kan natuurlijk altijd wel, echter zou ik er geen anderequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:
Ik zit zelf met een idee om 'wat' te gaan doen aan de audi waar ik in rijd. Alhoewel ik de achterlichten al wel heel mooi vind, dacht ik eigenlijk aan xenon/led (?) verlichting voor en achter. Of past dat niet echt bij een 2003 a4? Of nieuwe velgen, maar dan wordt het misschien wel erg duur.![]()
Ik heb het gevoel dat ik er wel wat mee kan gaan doen om hem op te 'pimpen' (Kutwoord) maar weet niet zo goed wat. Iemand een idee/tip? P.S ik ben 19 trouwens, houd daar rekening mee ivm de prijs
![]()
Foto1
Foto2
Ziet er trouwens echt tof uit Dubish, die lichten.![]()
Filmpje ziet er goed uit Dubish.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Dubish het volgende:
Wow de RS4 velgen staan wel heel strak onder een A4.
Vandaag ook mijn "Dashboard camera" ontvangen, hele mooie beeldkwaliteit!
Ben nu een kort videootje aan het uploaden.![]()
*Edit, video is geupload, kan je in de Camera topic vinden: Klik
Bazige post. Thanks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Xenon-set in je orginele koplampunits bouwen kan natuurlijk altijd wel, echter zou ik er geen andere
(aftermarket, al dan niet LED) koplampunits in gaan bouwen. Die originele A4 koplampen zijn mooi zat.
-Anders wordt het wel erg onoverzichtelijk-
/edit
Hier even een snelle fotoshop van de dingen welke ik hierboven noemde.
(al zou het er een stuk beter uitzien als al die vogelstront niet overal op de wagen zat.)
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Stond van de week een test van autobanden in de Autoweek, de betere banden kosten tussen de 100 en 150 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
Bazige post. Thanks.![]()
Dat verlagen is wel een goed (goedkoop idee) net als die backlightspray. Die velgen wil ik ook graag veranderen, die van beide posts zijn tof. Alleen wat kost een nieuw setje banden? De auto moet over 10.000km een grote beurt hebben dus kan ik alvast wat gaan sparen voor wat veranderingen. Oh en die bumpers ga ik wel bij laten kleuren denk ik, helemaal zwart is sowieso mooier.![]()
Informatieve reacties, bedankt. Ik zal jullie zeker updaten als er wat gaat veranderen.
Die zou ik er persoonlijk toch wel als de donder af halen. Is niet echt bevorderlijk voor onder andere de remweg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik rijd nog altijd op winterbandenzaten bij de auto.
te groot.. ik zoek nog leuke bandjes voor mijn 13" telephonevelgenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wil iemand hier toevallig nog ongelofelijk stretchen met 16"?
Dan hebk nog bandjes liggen voor weinig haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |