deze dingen zeg je niet hier man, niet hier manquote:Op zondag 29 mei 2011 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, zij is echt superleuk. Altijd ook leuke gesprekken mee gehad, 1x mee gekust en 1 date die zij blijkbaar vriendschappelijk bedoelde. Wereld is zo klein
.
Ik schaam mij er niet voor man, het is een van de weinige keren en iedereen maakt dat mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
deze dingen zeg je niet hier man, niet hier man
je hebt bal om dit soort dingen te zeggen moet ik je nageven welquote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik schaam mij er niet voor man, het is een van de weinige keren en iedereen maakt dat mee.
Dan betaal ik 200 euro voor die gene die de gezichtsuitdrukking van die kroket etende kerel filmt op het moment dat hij door heeft dat het geen kroket isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
haha moet je zo een dikke drol draaie en een kroket uitholle en dan die drol erin stoppe!!!!!!! HAHAHA
Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.
Kan er nog wel een paar noemen..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.
Inderdaad, wat een autist is het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.
ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
In Rumba is ook altijd fittie met die negers
Alleen die tuin is baas.quote:
040 bedoel jequote:
Ditquote:
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forumquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.
Emimich wie kent hem niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |