Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.
Kan er nog wel een paar noemen..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.
Inderdaad, wat een autist is het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik Socios een kutmongool vind.
ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
In Rumba is ook altijd fittie met die negers
Alleen die tuin is baas.quote:
040 bedoel jequote:
Ditquote:
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forumquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.
Emimich wie kent hem niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forum
Wat een onzin.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forum
ouchhquote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Mensen die dit soort dingen zeggen, zullen zelf nooit op FOK!meets verschijnen omdat ze dat niet durven.
Lijkt me leukquote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bij deze open ik 050 meet op zaterdag 11 juni. Iedereen verzamelen om 0:00 bij de FEBO.
Ben ik met mn klas aan het feesten op Vlieland, dus dan kan ik er niet bij zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom niet dit weekend, zelfde dag en tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |