niet zeiken, muziek is muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup, maar nu wel leuke muziekjes draaien en niet meer die bagger die je vannacht draaide ok?
Knetter, zou jij Koelkast voor mij kunnen vragen waarom ik als enige geen muziek kan aanvragen?quote:
Ik krijg:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetter, zou jij Koelkast voor mij kunnen vragen waarom ik als enige geen muziek kan aanvragen?
Misbruik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik krijg:
Alle ip's waarvan misbruik komt zijn geblockt
Dus op 1 of andere manier is er vanaf jouw ip misbruik gemaakt van draakje
Ik weet het ook niet, miss iemand anders via jouw ip ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misbruik?Ik zou niet weten hoe of wat. Ik vraag geen rare muziek aan of zo.
Wie dan? En hoe? Dit is gewoon een beveiligd netwerk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, miss iemand anders via jouw ip ofzo?
Geen idee, en geen idee en ja klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie dan? En hoe? Dit is gewoon een beveiligd netwerk.
Daarbij, iedereen hier weet dat ik gewoon normale muziek aanvraag.
Ik zou het ook niet weten... Maar goed, bedankt iig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen idee, en geen idee en ja klopt.
Koelkast is nu een taart aan het maken, maar zal hem binnenkort nog wel eens vragen, of hij dat kan uitzoeken ofzo
Hmm taartquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen idee, en geen idee en ja klopt.
Koelkast is nu een taart aan het maken, maar zal hem binnenkort nog wel eens vragen, of hij dat kan uitzoeken ofzo
zanddeeg achtig iets, eigen gemaakte koksroom, aardbeien en glazuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het antwoord van die maatschapij is echt meesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ja toggquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het antwoord van die maatschapij is echt meester
2pacquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga draaien wordt het zeeeeeeeeeer afwisselendik heb 2pac, blues, trance, beachboys en jazz tot nu toe
![]()
Prima tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga draaien wordt het zeeeeeeeeeer afwisselendik heb 2pac, blues, trance, beachboys en jazz tot nu toe
![]()
Ik heb de volste vertrouwen in jou, gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |