Normaal gaan verzoekjes wel voor ja. Waarom dat nu niet zo is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat als er verzoekjes kwamen, die voor gingen? Of is dat alleen als draak op random staat?
Waarom moet hij dan zoveel klaarzetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij ging het zo: Eerst wat klaargezet is door Koelkast, dan verzoekjes, dan random..
Gebeurt dat nou nogsteeds bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom laat je mijn IP adres doorsluizen naar smerige gifjes als ik de verzoekjessite wil bezoeken, Koelkast?
Is dat een of andere flauwe grap of zo?
Ja. Maar als ik via een proxy site surf niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou nogsteeds bij jou?
Alleen met haar IP-adres, niet als ze het via een proxy doet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou nogsteeds bij jou?
Hij mag mij niet en dat weet ik. Maar dat lijkt me geen reden om zo achterlijk te doen. Als het bewust gebeurt dan hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is er weer een aanvaring geweest ofzo?
Krijg je nog steeds hoeren.nl?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom laat je mijn IP adres doorsluizen naar smerige gifjes als ik de verzoekjessite wil bezoeken, Koelkast?
Is dat een of andere flauwe grap of zo?
Nee, nu van die rare plaatjes of gifjes.quote:
Oh dus het verandert ook nog eens?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nu van die rare plaatjes of gifjes.
Ow als je dat eenmaal voor elkaar hebt, zou je mij dan met OTS kunnen helpen? Ik weet niet waar je de inlog-instellingen moet invoeren en hoe je moet connecten. Nu gebruik ik Virtual DJ, maar ik wil een programma hebben waarmee je de microfoon kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik vandaag trouwens erachter kom hoe ik een Mic kan gebruiken in OTS (Viro zou me daarmee helpen..) Dan wil ik morgen wel draaienVoornamelijk Rock en Metal, met wat Jazz/Soul afwijkingen.. (Eigenlijk maar 1 arties, Jonathan Jeremiah..)
blijft maar doorgaan met die muziek idd, ik ben ondertussen maar beetje naar buiten aan het kijkenquote:
Je moet SHOUTcast erbij hebben, dus die moet je ook nog zoeken, en je moet winamp geinstalleerd hebben in de folder van OTS.. Zo ver was ik al wel..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als je dat eenmaal voor elkaar hebt, zou je mij dan met OTS kunnen helpen? Ik weet niet waar je de inlog-instellingen moet invoeren en hoe je moet connecten. Nu gebruik ik Virtual DJ, maar ik wil een programma hebben waarmee je de microfoon kunt gebruiken.
...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet SHOUTcast erbij hebben, dus die moet je ook nog zoeken, en je moet winamp geinstalleerd hebben in de folder van OTS.. Zo ver was ik al wel..
http://docs.otslabs.com/O(...)houtcast_plug-in.htmquote:
Op zich niets, maar verplicht winamp moeten installeren om een plugin te laten werken vind ik een beetje apart..quote:
Dat gebeurt toch zo vaak?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op zich niets, maar verplicht winamp moeten installeren om een plugin te laten werken vind ik een beetje apart..
Nou, het gaat vooral om een plugin die je moet kopieren uit de Plugins map, naar een (nieuwe) Plugins map in OTS.. iets met enc_aac.dll ofzo..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:24 schreef ToT het volgende:
Ik heb Winamp al op mijn PC, maar het moet dus in dezelfde map als OTS? Eerst uninstallen, dan weer installeren, en op één of andere manier de programma's onderling laten werken?
Misschien dat ik het ooit nog eens ga proberen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, het gaat vooral om een plugin die je moet kopieren uit de Plugins map, naar een (nieuwe) Plugins map in OTS.. iets met enc_aac.dll ofzo..
geen idee, in ieder geval al vanaf toen ik wakker werdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
Vanaf hoe laat draait Draakje deze meuk trouwens al vandaag?
Ikke!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of is het niet stok die Alizee heeft aangevraagd..
Stokstaart vraagt heul vaak Alizee aan, nu wilde ik kijken wat draakje ermee zou doen, maar kreeg melding " Artist already in cue to be played."quote:
Waar zien jullie dat Alizée aangevraagd is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owwww!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stokstaart vraagt heul vaak Alizee aan, nu wilde ik kijken wat draakje ermee zou doen, maar kreeg melding " Artist already in cue to be played."
quote:Je verzoekje is toegevoegd en hoor je om ongeveer 13:18 uur.
Daar klopt geen kut van..quote:De volgende drie verzoekjes zijn: Animal Intelligence, Noisekick, Brace
Er kan toch wat mis zijn gegaan? Het hoeft niet meteen bewust werk te zijnquote:
Zonder uitleg ga ik gewoon van het ergste uit, kan het altijd weer meevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er kan toch wat mis zijn gegaan? Het hoeft niet meteen bewust werk te zijn
In dat geval dus dat er iets mis is gegaan/misloopt en dat eraan gewerkt wordt en dat het dus geen bewuste opzet is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder uitleg ga ik gewoon van het ergste uit, kan het altijd weer meevallen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval dus dat er iets mis is gegaan/misloopt en dat eraan gewerkt wordt en dat het dus geen bewuste opzet is?
Ik geloof dat iemand Huppel al gePMd heeft. Popje nog niet nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij reageert niet, heb je popje of huppel al gepmt?
Is die 72:52 de speeltijd? Godverdomme zeg.....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
VA - Hardstyle Germany Vol 6 (CD2 Mixed By G-Style Brothers) [verzoekje] Hardstyle Germany Vol 6
72:52
oke dit is niet echt normaal denk ik
Ik ben mijn eigen downloads al aan het luisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die 72:52 de speeltijd? Godverdomme zeg.....
Ja het gaat zo ontzettend goed met Onzin Radio dat we ons dit soort grapjes makkelijk kunnen permiteren!quote:
Heb jij tussen tien en tien harde muziek in je kontquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
Tussen 10.00 en 22.00 geen harde muziek draaien, my ass!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij tussen tien en tien harde muziek in je kont
Het is de hele dag al gekloot.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
liefde in de wereld, niet boos zijn op draakje, niet boos zijn op koelkast
Redelijkheid vragen mag natuurlijk, maar liefde
ik las het... maar om nou meteen alles weer op koelkast af te schuiven is ook niet echt handig en dan maak je het alleen maar erger.quote:
And a big AMEN to you Brotherquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
liefde in de wereld, niet boos zijn op draakje, niet boos zijn op koelkast
Redelijkheid vragen mag natuurlijk, maar liefde
Mja het is in ieder geval wel een heel erg rare storing dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las het... maar om nou meteen alles weer op koelkast af te schuiven is ook niet echt handig en dan maak je het alleen maar erger.
Daarom: redelijkheid vragen mag. Niet zeggen 'stomme koelkast heeft draakje helemaal volgestempt met zijn verzoekjes', maar 'koelkast, waarom heb je die machine volgezet met jouw verzoekjes?'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja het is in ieder geval wel een heel erg rare storing dan.
faye kan nog veel van je lerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Naatje ben je trots op me?
Heb gisteren voor het eerst muziek gedownloaden tis gelukt
Nee, een geintje is leuk, maar dit gaat gewoon te ver.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom: redelijkheid vragen mag. Niet zeggen 'stomme koelkast heeft draakje helemaal volgestempt met zijn verzoekjes', maar 'koelkast, waarom heb je die machine volgezet met jouw verzoekjes?'
Alleen is het gezeik nergens voor nodig, koelkast is niet eens in de buurt van draakjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een geintje is leuk, maar dit gaat gewoon te ver.
GEZEUR??? Als Draakje gewoon normaal loopt IS er geen gezeur!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Draakje is uit . Koelkast heeft het even helemaal gehad met het gezeur.
wat is dat nou weer voor actiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Draakje is uit . Koelkast heeft het even helemaal gehad met het gezeur.
Tja sommige mensen hebben het al eens over tirannie gehad.quote:
Dat geeft jou dan alsnog niet het recht om hem helemaal uit te foeteren, want dan gaat hij dit nog vaker doen. Ik geef vooralsnog het voordeel van de twijfel aan koelkast, dat het een rare storing is, maar als koelkast het wel heeft gedaan ben ik benieuwd naar zijn beweegredenen daarvoor, maar ik ga hem niet zitten uitfoeteren, omdat hij dit heeft gedaan. Het is gebeurd, je kan vragen of hij het niet meer wilt doen, wat er voor nodig is dat hij het niet meer doet en dus wat zijn beweegredenen zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een geintje is leuk, maar dit gaat gewoon te ver.
Bullshitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft jou dan alsnog niet het recht om hem helemaal uit te foeteren, want dan gaat hij dit nog vaker doen. Ik geef vooralsnog het voordeel van de twijfel aan koelkast, dat het een rare storing is, maar als koelkast het wel heeft gedaan ben ik benieuwd naar zijn beweegredenen daarvoor, maar ik ga hem niet zitten uitfoeteren, omdat hij dit heeft gedaan. Het is gebeurd, je kan vragen of hij het niet meer wilt doen, wat er voor nodig is dat hij het niet meer doet en dus wat zijn beweegredenen zijn.
Koelkast heeft niks gedaan, maar als hij geen feedback krijgt over wat er precies gebeurt dan kan hij er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft jou dan alsnog niet het recht om hem helemaal uit te foeteren, want dan gaat hij dit nog vaker doen. Ik geef vooralsnog het voordeel van de twijfel aan koelkast, dat het een rare storing is, maar als koelkast het wel heeft gedaan ben ik benieuwd naar zijn beweegredenen daarvoor, maar ik ga hem niet zitten uitfoeteren, omdat hij dit heeft gedaan. Het is gebeurd, je kan vragen of hij het niet meer wilt doen, wat er voor nodig is dat hij het niet meer doet en dus wat zijn beweegredenen zijn.
Hoezo is dit bullshit als het de vorige keer ook zo gebeurde? De rest is boos op koelkast vanwege handelen met draakje --> koelkast wordt boos op de rest en heeft een keer de stekker eruit getrokken omdat hij steeds de dictator werd genoemd en toen ging hij maar ook eens even de dictator spelenquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:05 schreef _Fanta het volgende:
Ik denk zelf ook dat het gewoon een technische storing was. Koelkast is goeie gozer en hij weet hoeveel we van Draakje houden. Enjah soms doen computers gewoon vaag, kan die gast ook niks aan doen
Wie is de rest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo is dit bullshit als het de vorige keer ook zo gebeurde? De rest is boos op koelkast vanwege handelen met draakje --> koelkast wordt boos op de rest en heeft een keer de stekker eruit getrokken omdat hij steeds de dictator werd genoemd en toen ging hij maar ook eens even de dictator spelen
Als je nu boos bent op hem omdat hij platen klaar heeft gezet in draakje, dan gaat hij expres de volgende keer NOG meer platen klaarzetten en bovendien weet je nog helemaal niet zeker of hij dit expres heeft gedaan. Misschien was hij bezig met een playlist, maar deed dit per ongeluk in Draakje... Bovendien bestaat dus zo de kans dat hij nog een keer de stekker eruit gaat trekken.
De rest was stokstaartje, elmofan, ragboer en ik had er ook aandeel in geef ik meteen toe en volgens mij ook nog wat anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is de rest?Ik ben gewoon uitgegaan van een technische storing.
Gebeurd is gebeurd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De rest was stokstaartje, elmofan, ragboer en ik had er ook aandeel in geef ik meteen toe en volgens mij ook nog wat anderen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurd is gebeurd.Laten we met z'n allen onze excuses aanbieden, misschien dat Koelkast draakje dan weer aan wil zetten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mededeling:
Draakje blijft uit tot zeker 0.00
Wie wil draaien kan draaien
niet zeiken, muziek is muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup, maar nu wel leuke muziekjes draaien en niet meer die bagger die je vannacht draaide ok?
Knetter, zou jij Koelkast voor mij kunnen vragen waarom ik als enige geen muziek kan aanvragen?quote:
Ik krijg:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetter, zou jij Koelkast voor mij kunnen vragen waarom ik als enige geen muziek kan aanvragen?
Misbruik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik krijg:
Alle ip's waarvan misbruik komt zijn geblockt
Dus op 1 of andere manier is er vanaf jouw ip misbruik gemaakt van draakje
Ik weet het ook niet, miss iemand anders via jouw ip ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misbruik?Ik zou niet weten hoe of wat. Ik vraag geen rare muziek aan of zo.
Wie dan? En hoe? Dit is gewoon een beveiligd netwerk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, miss iemand anders via jouw ip ofzo?
Geen idee, en geen idee en ja klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie dan? En hoe? Dit is gewoon een beveiligd netwerk.
Daarbij, iedereen hier weet dat ik gewoon normale muziek aanvraag.
Ik zou het ook niet weten... Maar goed, bedankt iig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen idee, en geen idee en ja klopt.
Koelkast is nu een taart aan het maken, maar zal hem binnenkort nog wel eens vragen, of hij dat kan uitzoeken ofzo
Hmm taartquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen idee, en geen idee en ja klopt.
Koelkast is nu een taart aan het maken, maar zal hem binnenkort nog wel eens vragen, of hij dat kan uitzoeken ofzo
zanddeeg achtig iets, eigen gemaakte koksroom, aardbeien en glazuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het antwoord van die maatschapij is echt meesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ja toggquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het antwoord van die maatschapij is echt meester
2pacquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga draaien wordt het zeeeeeeeeeer afwisselendik heb 2pac, blues, trance, beachboys en jazz tot nu toe
![]()
Prima tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga draaien wordt het zeeeeeeeeeer afwisselendik heb 2pac, blues, trance, beachboys en jazz tot nu toe
![]()
Ik heb de volste vertrouwen in jou, gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
zeg dat nou niet te hardquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb de volste vertrouwen in jou, gaat helemaal goed komen!
jaquote:
Hij vindt de muziek die ik noem, die ik heb nogal uhhhhquote:
Blues en Jazz klinken okéquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij vindt de muziek die ik noem, die ik heb nogal uhhhh![]()
Ik wil gevarieerd, net zo knetter als ik ben. en met muziek die je niet alle dagen hier hoortquote:
Ik verwacht veel K3, Kinderen voor Kinderen en andere meukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil gevarieerd, net zo knetter als ik ben. en met muziek die je niet alle dagen hier hoortal zal ik ook wel een paar popi jopie plaatjes erbij hebben
K3 staat op mijn download lijstjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht veel K3, Kinderen voor Kinderen en andere meuk
Oh, ik noemde maar watquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
K3 staat op mijn download lijstje
kinderen voor kinderen vind ik best kut
komt er zeker tussendoor.. maar ik ga echt van links naar rechts en weer naar bovenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik noemde maar watIets in die trant dan
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt er zeker tussendoor.. maar ik ga echt van links naar rechts en weer naar boven
voor ieder wat wils, maar het toverwoord is : Kut
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdAl klaar om te draaien? Dan kan Naatje eten
Deze heeft ook een weer andere muziek dan de meeste DJs hier, vooral linkin park achtige muziek.quote:
Wil diegene ook? Anders wil Mono wel wat plaatjes aanzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze heeft ook een weer andere muziek dan de meeste DJs hier, vooral linkin park achtige muziek.
Niet nu, maar ik kan nu gewoon eten hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil diegene ook? Anders wil Mono wel wat plaatjes aanzetten.
Oh, jij blijft gewoon draaien? Ik dacht dat jij weg moest, vandaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet nu, maar ik kan nu gewoon eten hoor
met dat ik albums draai kan ik langer wegblijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij blijft gewoon draaien? Ik dacht dat jij weg moest, vandaar
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een bitrate van 705.. dat is toch raar? of ligt dat aan mij?
Ik wel. Want ik vond het fijn klinkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef Monopoly het volgende:
Het was weer eens laat geworden
Ik ben niet trots op mijzelf.
Heideroosjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb The Riddle.. maar dan van de heideroosjes
Doe maar rustig aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog 2 beschuitjes en dan ben ik klaar met eten en kan ik in principe turn up the bass verzoekjes gaan doen, als jullie willen natuurlijk
Welke racer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
heftig ongeluk bij F1... Gelukkig is persoon in kwestie wel bij bewustzijn en kan hij spreken.
ik had ook beetje trek, heb lekker slaatje binnengewerktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog 2 beschuitjes en dan ben ik klaar met eten en kan ik in principe turn up the bass verzoekjes gaan doen, als jullie willen natuurlijk
#F1 - Rode vlag wegens heftige crash Perez, die ik niet zag bewegen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Welke racer?
Heb mn digitenne kastje nog steeds niet vervangen
ik ga nog 1 nummer van dit draaien en dan ga ik switchen van albumquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor
Al vind ik dit persoonlijk niet zo heel geweldig
welk genre heb je liever?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:40 schreef Zokunen het volgende:
[15:39:51] <%Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Ten City - That's The Way Love Is (er luisteren nu 4 mensen)
Erg veel luisteraars heb je niet atm
Is niet mijn muziek dit trouwens.
Ook niet zo gek he, het is zaterdag midden in de middagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:40 schreef Zokunen het volgende:
[15:39:51] <%Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Ten City - That's The Way Love Is (er luisteren nu 4 mensen)
Erg veel luisteraars heb je niet atm
Is niet mijn muziek dit trouwens.
Dude, heb jij aandelen bij koelkast? Mijn uit hier gewoon netjes kritiek en daar moet koelkast imho tegen kunnen. Ik denk dat hij oud genoeg is om voor zichzelf op te komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen aandelen in koelkast, maar hij doet wel het meeste voor dit station en als hij boos wordt kan dat grote gevolgen hebben voor dit station...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, heb jij aandelen bij koelkast? Mijn uit hier gewoon netjes kritiek en daar moet koelkast imho tegen kunnen. Ik denk dat hij oud genoeg is om voor zichzelf op te komen
Huisarrest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve ik, want ik mag niet naar buiten
Nee.quote:
Je bent volgens mij gewoon bang voor zijn reactie. Niks mis met een goede volwassen discussie en ik heb geen haatposts gezien ofzo. Ik geloof echt wel dat het een technische storing is maar dan kan koelkast dat best even melden hier, dan is er niks aan de hand. Door weg te blijven en ineens draak eruit te gooien wek je alleen maar irritatie op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen aandelen in koelkast, maar hij doet wel het meeste voor dit station en als hij boos wordt kan dat grote gevolgen hebben voor dit station...
quote:
Zelf gekozen huisarrest? Die jeugd van tegenwoordig wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.Nou ja, eigenlijk wel. Maar zelf gekozen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verder vind ik je een prima kerel naatje en koelkast ook en de rest!
Oh, leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er luistert iemand mee die via twitter mij volgtVolgens mij zat die niet op fok.
Nee, niet gekker. Gezonderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelf gekozen huisarrest? Die jeugd van tegenwoordig wordt steeds gekker.
Gezonder? Nou snap ik er niets meer van..... zin om het uit te leggen?quote:
Ik heb momenteel medicijnen waarmee ik uit de zon moet blijven. En hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezonder? Nou snap ik er niets meer van..... zin om het uit te leggen?
Wat voor een interessante dingen heb jij te vertellen op Twitter?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er luistert iemand mee die via twitter mij volgtVolgens mij zat die niet op fok.
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Melting het volgende:
@ Naatje..... dit nummer is van baggerkwaliteit.
In dat geval..... groot gelijk!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb momenteel medicijnen waarmee ik uit de zon moet blijven. En hier schijnt de zon
Middagquote:
Jezus op aarde op 21 mei! #aardequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een interessante dingen heb jij te vertellen op Twitter?
Valt nu wel mee vind ik, maar t begin was echt bagger.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
hoe erg is het? Komt van youtube af en heb brakke converter gebruikt destijds...
Gecondoleerd, kusje op je onderrugquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver, wilde vandaag heel mn huis poetsen maar tijdens het schoonmaken van de keuken schoot het in mn onderrugNu alleen de keuken gedaan en net met pijn en moeite de tuin
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver, wilde vandaag heel mn huis poetsen maar tijdens het schoonmaken van de keuken schoot het in mn onderrugNu alleen de keuken gedaan en net met pijn en moeite de tuin
Maar de kwaliteit is nog niet best.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Valt nu wel mee vind ik, maar t begin was echt bagger.
je bent porheusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe thanks. Mja vorige week schoot het ook al in mn rug, nu was het bijna over en bam weerIk ben oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aftakeling kicks inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe thanks. Mja vorige week schoot het ook al in mn rug, nu was het bijna over en bam weerIk ben oud
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
je bent porheusOh, goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een leuke mixJammer van de kwaliteit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hoiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gosh
Dit is wel een leuke mixJammer van de kwaliteit.
Staat ie niet op de site van 3fm / Ekstra weekend ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
todo: dj sandstorm unlimited mix in goede kwaliteit downloaden
Goed hoor. Met jou?quote:
staat op youtube en nu ga ik een goede converter gebruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Staat ie niet op de site van 3fm / Ekstra weekend ?
Kan ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat op youtube en nu ga ik een goede converter gebruiken
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou?
Wanneer ga jij draaien?
Mmm.... ik weet wanneer de appelen en peren rijp zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga draaien als de tijd rijp is
Geen idee, maar ik heb wel 300 mensen die vinden dat ik interessante dingen te vertellen heb, veelal tweet ik in dit kader:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een interessante dingen heb jij te vertellen op Twitter?
Hmmm... Nog eventjes voor dat de boontjes geoogst kunnen wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nice
Met mij gaat het ook wel heur, gewoon normaal enzo..
Ik ga draaien als de tijd rijp is
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nog eventjes voor dat de boontjes geoogst kunnen worden
dit is volgens mij geen kutkwaliteit meer..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een baggerkwaliteit?
Vinyl versie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is volgens mij geen kutkwaliteit meer..
Als het goed is was die house of pain dezelfde kwaliteit als al de andere platen die ik van de turn up the bass albums draai...quote:
Picsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Snuggerheid met vlijt... In het midden beginnen met je grafiet tekening zodat je lekker kan gaan vegen als je met 't rechter oor bezig gaat
Het kraakt wel ietsje... Heel klein beetje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het goed is was die house of pain dezelfde kwaliteit als al de andere platen die ik van de turn up the bass albums draai...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan om 17:00 wel muziek instarten maar dan is het puur random met af en toe een verzoekje uit het topic.
Dit is weer zo'n nummer waar 80 versies van zijn.quote:
Niet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
Hoe moet je hier eigenlijk op dansen... Vraag ik mij af
Je tieten en kont schudden doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
Hoe moet je hier eigenlijk op dansen... Vraag ik mij af
Nu hoor ik het ook!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Zokunen het volgende:
Het was me nooit eerder opgevallen.... en nu hoor ik dus echt alleen maar ach nee zeg
ik schaam me, maar die heb ik niet... Ik ga echt meer albums van turn up the bass downloaden... (dacht dat ie alles had)quote:
Ohquote:
Dat gaat niet lekker op die muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je tieten en kont schudden doet het altijd goed. [ afbeelding ]
Dat moet je niet doen, snap je, niet, hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Fuck, ik niet mezelf in m'n vinger
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen, snap je, niet, haha
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, auwquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, auwKusje erop
En kijk eens:Een foofer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
[..]
Oh, auwKusje erop
En kijk eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hij zit er niet helemaal in hoorquote:
[..]
Oh, auwKusje erop
En kijk eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er nu al goed uit![]()
![]()
Oh dan. Wordt je hard vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, hij zit er niet helemaal in hoor
Alleen die uiteindes even in m'n vinger, het bloed wel![]()
![]()
![]()
[..]![]()
Ziet er nu al goed uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |