Ik ga altijd om 17 uur koken, dus dit is laat voor mijn doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is pas half 6! Wat eten jullie vroeg!
Klaar met eten om kwart over zes, half zeven.... opruimen, douchen en dan nog om 8 uur 450 g. magere kwarkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Vloerkadet het volgende:
Maar als je zo vroeg eet heb je dan niet weer honger om 21:00? Ik wel altijd.Daarom eet ik ook altijd pas om 20:00. Maar ontbijt dan weer laat, 10/11 uur.
Een weegschaal met een wijzer, waarbij je nooit weet hoeveel het precies is, (ga er 2 keer achter elkaar op staan en hij geeft net iets anders aan), maar dus ongeveer even zwaar als vorige week..quote:
Nee, dan eet ik nog wat fruit ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Vloerkadet het volgende:
Maar als je zo vroeg eet heb je dan niet weer honger om 21:00? Ik wel altijd.Daarom eet ik ook altijd pas om 20:00. Maar ontbijt dan weer laat, 10/11 uur.
Tja, maar dat wordt opgevuld met werk / sport / boodschappenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan eet ik nog wat fruit ofzo.
En ik kan ook vragen: als je zo laat eet, heb je dan niet honger voor die tijd? Ik bedoel: tussen 13 uur lunch en 21 uur avondeten zit wel érg veel tijd.
Dat zeg ik niet. Maar geen tijd om te eten in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Dus jij krijgt geen honger omdat je werkt en sport?
is dit het voor vandaag? Mag imo wel wat bij, want het is wel erg weinig zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:23 schreef Vloerkadet het volgende:
O: 40g Brinta, 200 ml sojamelk light, 1 pruim
T: sinaasappel
L: omelet van 1 heel ei en 3 eiwit met 225g spinazie, halve ui, 1 tomaat, 40g hüttenkäse, 2 meergranen boterhammen
T: 250ml magere yoghurt, maar heb nu geen honger dus misschien toch maar niet
D: 75g tofu, 100g gekookte aardappels, 225 sperziebonen
S: 1,5 uur fietsen, 30 min wandelen
Nee, maar het stond er zo leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar geen tijd om te eten in ieder geval.
klinkt goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pastadeegje is gekneed, ga er kipfilet en verse pesto bij maken
Ja, maar ik neem nog een stuk fruit rond 15:00 he. Maar 5 boterhammen, daar doe ik 2 dagen overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Tussen 13 en 21 niet meer eten vind ik wel heel. Maar goed, als ik 5 boterhammen eet bij de lunch kan ik ook wel tot 19 uur zonder eten. En dan sport ik ook nog tussendoor
.
Nou, ik lunch dan meestal rond 14/15 uur, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan eet ik nog wat fruit ofzo.
En ik kan ook vragen: als je zo laat eet, heb je dan niet honger voor die tijd? Ik bedoel: tussen 13 uur lunch en 21 uur avondeten zit wel érg veel tijd.
Volgens mij eten we wel allemaal ongeveer hetzelfde hoor, alleen de tijdstippen waarop verschillen. Wat maakt het uit of je om 16 uur een tussendoortje eet of 's avonds na je D?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef Vloerkadet het volgende:
[..]
Nou, ik lunch dan meestal rond 14/15 uur, dus dat valt wel mee.
Praktische vraag, ontploft mn magnetron/oven ding dan niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef MarMar het volgende:
Folie of bakpapier maakt niet zoveel uit denk ik, behalve dat bakpapier meer absorbeert en bij folie het vet erop blijft liggen.
Ik zou kiezen voor folie denk ik.
Je gebruikt de ovenstand, neem ik aan? Dan kan aluminiumfolie geen kwaad. Inderdaad niet doen bij de magnetronstand.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Praktische vraag, ontploft mn magnetron/oven ding dan niet?
Ik dacht grill stand. Maar dat is in combi met oven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je gebruikt de ovenstand, neem ik aan? Dan kan aluminiumfolie geen kwaad. Inderdaad niet doen bij de magnetronstand.
Veel carbs (en de meeste zijn zo op het oog niet de goede), de vetten die erin zitten zijn ook niet de juiste. Je zou een paar andere keuzes kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef norich het volgende:
O. kom smacks, kop thee
L. wit puntje, geroosterde bth, bth honing, bth pindakaas
S. 27 minuten hardlopen (4,7 km)
T. banaan
D. spaghetti met ui, gehakt, prei, paprika, spekjes, crčme fraîche en pastasaus
T. nog geen idee, waarschijnlijk iets van popcorn in de bios
En ik eet 's avonds meestal al om 17.00, omdat ik vaak rond 19.00 ga sporten
quote:
Stimmt! Maar het ziet er best berig uit nietwaar?quote:
Er zijn zoveel combinaties smaakstoffen te bedenkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Stimmt! Maar het ziet er best berig uit nietwaar?
Van die noedelsoep heb ik ook tijden veel gegeten. Lekker! Laatst was ik bij de supermarkttoko, daar hadden ze een ongekende voorraad soorten, merken en smaken. Blijkbaar is er meer nuance in te vinden dan ik eruit haal.
Ik stel me zo voor:quote:
Nou, van mijn vergelijkend warenonderzoek uit 1998 weet ik nog dat er oneindig veel noodlesoepjes in pak zijn, maar er is maar één merk met dat aparte zakje transvet erbij, waardoor het zo lekker is: yum yum!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Er zijn zoveel combinaties smaakstoffen te bedenken![]()
Kennen jullie de 'noodle-bak achtige spaghetti bolognese' van de actionBest goed te doen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor:
Lief tegen Lau: Kom mee, 't berevel ligt voor de haard!
Lau: Ey, da's een schaap!
Wij wassen überhaupt slechts wekelijksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gvd, onze droger is stuk. Hebben dat ding pas 3 jaar en wordt niet intensief gebruikt. Alleen voor handdoeken en beddengoed. Dus dat is wekelijks ofzo. Slecht.
Nou, mijn moeder & ik hebben er wel eens eentje gelooidquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Laureline het volgende:
En ja, je moet mij geen schapen voor beren verkopen![]()
Kan jij trouwens ook nog iets met je eigen schapenhuiden, sigme?
Ik ben op zich ook wel 'blij' dat het niet de wasmachine is die het heeft begeven, want die wordt heel intensief gebruikt door de RPM.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij wassen überhaupt slechts wekelijks(in het weekend).
Droger hadden we in Groningen wel, wordt nu niet gemist.
Jouw auto is dus ook stuk?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Ml-etje op 28-05-2011 22:35:34 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, de wasdroger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |