Ik heb geen heimwee naar Groningen ofzo, als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Maar goed fijn dat dat dus wel een beetje naar wens is, daar hoorde ik je eigenlijk weinig overen job-wise? nog nieuws?
Bedoel je mij? Brussel en Brugge, misschien Gentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico waar in Belgie, anders heb ik echt een top B&B (bij Maastricht)
Ik hoef niet zo nodig naar Belgie eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico waar in Belgie, anders heb ik echt een top B&B (bij Maastricht)
Nee hoor, dan had ik wel doorgebeten. Hij is dit weekend vrijwilliger bij een festival.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Perruche het volgende:
DaD! Lekker toch, zo'n spontaan lief!
Ik ga ons weekendje weg naar Belgie voorbereiden vandaag, hotels zoeken & boeken, restaurants vinden... Jeej!
Vik, hoe staat het met het zoeken van een baan? Nog nieuws? Weet je wat ik me eigenlijk afvroeg he, heb je een beetje een sociaal iets opgebouwd sinds je daar woont in Den Haag? Beetje dingen te doen / mensen om je heen enzo?
MarMar, dikke kus voor joubegrijp ik nou alleen goed dat je man op zn nieuwe baan al gelijk vervanging heeft geregeld? Of is dit niet zijn nieuwe baan? /benieuwd is....
Nee Chico, die moet nodig eens naar Belgiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Brussel en Brugge, misschien Gent
Ah sorry! Haha, hoezo moet chico naar belgie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee Chico, die moet nodig eens naar Belgie
Maar nee dan weet ik niks daar in de buurt
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee Chico, die moet nodig eens naar Belgie
Hoe bevalt je nieuwe kamer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ik word een beetje gek van alle visiteWeer het andere uiterste!!!
Ook als je ze met warm water wast?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou, als ik steeds na het eten van aardbeien buikkramp heb en anders niet, dan is het wel heel waarschijnlijk dat er een verband is.
En de windrichting maakt niet zoveel uit. Donderdag liep ik met windkracht 5 en toen had ik het bij het Kurhaus even zwaar, maar verder liep ik langs de huizen uit de wind en toen was het goed te doen.
Twee weken geleden zoiets gelezen bij een Belgische weblogger, zijn zoon had het zo erg dat hij inderdaad opgenomen moest worden in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Jammer, MarMar. Maar al het slechte nieuws kan beter in 1 keer komen, dan heb je het weer gehad...
Mijn nichtje heeft aften trouwens en vrij ernstig ook, dus die zijn nu naar het ziekenhuis.
Las idd al dat dat kan helpenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook als je ze met warm water wast?
Ik merk er dit jaar pas voor het eerst wat van en zoveel aardbeien eet ik niet. Dus geen idee of het uitmaakt waar ze vandaan komen. Of Haagse aardbeien zijn evil en Groningse nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef MarMar het volgende:
Vik heb je het ook bij aardbeien uit eigen tuin? (of iemand anders zijn/haar tuin)
Ben ik wel benieuwd naar of dat verschil uit maakt met gekochte aardbeien.
Ik wist overigens niet dat aften zo ernstig konden worden!
Daarom ging ik naar de kapperquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
kleding kopen als je NIET afvalt zuigt
naar de kapper gaan minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hangt er vanaf wat je verwachtingen zijn....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
kleding kopen als je NIET afvalt zuigt
naar de kapper gaan minder..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Tralalala lekker verder met de afwas. Motivatie is een beetje weg en ik ben pas halverwege.
mweeh ChicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog niet zo ver
![]()
Wij hebben zojuist een tukkie gedaan, ik doe het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Het is niet zo ver als Australie zoals bij jou, maar ik hoef niet te doen alsof ik wekelijks naar het zuiden af ga reizen. Nouja, het duurt nog een maandje of 2 ofzo en dan heb ik er weer een vakantieadresje bij ofzo. Dit vind ik echt 10x erger dan mijn eigen plannen om het land voor een halfjaar te verlaten voor studie.quote:
Niks mis met spijkerbroeken van de C&A. Die zitten bij mij vaak heel goed. Had een paar prachtige, maar die zijn nu te groot, dus m'n moeder draagt ze nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me alleen altijd af waar 'mensen als ik' hun broeken kopen als ik ze zie lopen![]()
want er pastte echt niets. Heb nu een spijkerbroek maat 42 van de C&A die wel prima zat.. had echt een broek nodig![]()
![]()
Ik kan daar nooit wat vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met spijkerbroeken van de C&A. Die zitten bij mij vaak heel goed. Had een paar prachtige, maar die zijn nu te groot, dus m'n moeder draagt ze nu.
M'n favoriete broek kostte maar 12,95.
Ik weet niet of ik er nu nog naartoe zou gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit wat vinden.
Chico, voor je het weet is de tijd om... En dan ga jij weg!
Had ViZor ook al eens gepost...quote:
Ik ga altijd om 17 uur koken, dus dit is laat voor mijn doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is pas half 6! Wat eten jullie vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |