Hmm. Mischien na de grote slankie-bbqquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Sam-x het volgende:
Zijn er mensen die Slankie eten hier, en de actiecodes niet nodig hebben? Zouden jullie dan zo lief willen zijn om ze mij te PM'en?
Hmm... heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Mischien na de grote slankie-bbq.
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Mischien na de grote slankie-bbq.
Anyway, als jullie iemand weten... ik ben jullie eeuwig dankbaar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?
Succes!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
:w vanuit de auto richting de lelijke schoenen :p en outlet
Nou, daar zouden we een slankie kunnen eten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?
Wees dankbaar en gehoorzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:23 schreef MarMar het volgende:
![]()
Yay wat een dag.. als klap op de vuurpijl een brief van de gemeente, afwijzing van de aanvraag..
goh wat een verrassing...
Hierbij beroepen ze zich op jurisprudentie waarbij eenzelfde aanvraag werd afgewezen omdat de appelant én gebruik kon maken van collectief vervoer binnen de regio én een vrij te besteden financiele tegemoetkoming voor taxikosten en eigen vervoer krijgt én hiernaast nog een scootmobiel had.
Als ik me op diezelfde jurisprudentie zou kunnen beroepen, zou ik die beide voorzieningen dus eigenlijk moeten krijgen nu...
*faal*
Als je op code stuit dan graag noteren!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga overal even met een vorkje in prikken dan.
Beetje buikspek van mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen mij wel opeten, want ik voeg toch niets nuttigs toe![]()
.
Eerst nog meer hardlopen, des te malser zijn je billenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen mij wel opeten, want ik voeg toch niets nuttigs toe![]()
.
8 km was beter geweest, maar ik ga gewoon door en het komt er komende week vast wel vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerst nog meer hardlopen, des te malser zijn je billen
Maar top dat je harder dan 10/uur hebt gelopen!
En 5.7 km goed mensch!
MarMar, gaat nou niet bepaald lekker he?
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees dankbaar en gehoorzaam.
Kan je beroep aantekenen?
Welkom bij de gemeentequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Ik las het als een gebod en dachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga nou Masterchef Australie maar eens volgen.
*geeft poot*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijn.
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?quote:
volgens mij zonder x!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Is het nu omelette du fromage of omelette aux fromage?.
Nevermind: aux dus. Stomme Dexter. Ik ben nu een omelette aux fromage aan t maken
.
En ik ben onrustig en ik verveel me en en en... pff.
Mwah, als je de brieven die ik heb allemaal leest en gesprekken erbij pakt, zou je toch ernstig gaan denken van welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trek het je vooral niet persoonlijk aan MarMar. Het is best logisch dat gemeenten willen bezuinigen.
Ze zijn heus niet 'out to get you'.
Blaf!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |