Jouw auto is dus ook stuk?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Ml-etje op 28-05-2011 22:35:34 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, de wasdroger.quote:
^^quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft al 8 dozen met boeken ingepakt en bijna allebei de Billy's uit elkaar gehaald
![]()
Hij heeft er zin in
Wanneer gaan jullie nu exact naar Hull?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft al 8 dozen met boeken ingepakt en bijna allebei de Billy's uit elkaar gehaald
![]()
Hij heeft er zin in
Ja hé en maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Best handig die Duvel
Die fiets is tof MI
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef Rituals het volgende:
Wat een dag Tink!Desondanks leuk gehad met je dochtertje?
Als alles meezit (lees: als mijn docent meewerkt en ik één tentamen (van een kwartierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nu exact naar Hull?
Jammer van je dag, maar wel leuk opgeschrevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kocht de nudels met transvet altijd bij de Aldi/Lidle (een van 2-en,weet even niet meer welke). Heb volgens mij nog 10 pakjes liggen,maar eet ze niet meer omdat ik er pukkels van krijg![]()
Interessant dagje vandaag. Vroeg opgestaan, 6 km gejogd, gepakt en met de bus richting zuiden gereden. Voor het vervolg mag je zelf kiezen![]()
[Negatief gezichtspunt] 20 km voor het doel stopt de bus ermee. Op de snelweg
![]()
Gelukkig kon ik nog niet uitwijken naar een parkeerplaats bij een benzinepomp waar we ZES uur hebben gewacht op de ADAC/ANWB. Nu weer thuis.[/Negatief gezichtspunt ]
[Positief gezichtspunt] Nog net binnen de sleepgrens stopte de bus ermee. En gelukkig vlak bij een benzinepomp met verse broodjesheerlijke ijsjes
Volkskranten
gratis wc
prachtig uitzicht
zonnetje
![]()
Fijn 6 uur gerelaxed, krantjes gelezen, gewandeld, gekookt (op de parkeerplaats), gepicknickt en met dochtertje gespeeld. Toen door de ADAC naar huis gebracht en daarmee liters benzine uitgespaardBuiten regent het en ik lig ontspannen in mijn eigen bedje
[/Positief gezichtspunt ]
Waarom moet dat allemaal mee dan? Jullie houden je huidige huis toch gewoon aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Hij heeft er zin in
ehm, nee?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet dat allemaal mee dan? Jullie houden je huidige huis toch gewoon aan?
Oh? Gaan jullie weer een nieuw huis zoeken als jullie terugkomen? Kun je ook geen onderhuurder regelen voor dit huis?quote:
Jij let ook niet op!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet dat allemaal mee dan? Jullie houden je huidige huis toch gewoon aan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh? Gaan jullie weer een nieuw huis zoeken als jullie terugkomen? Kun je ook geen onderhuurder regelen voor dit huis?
Áls we terugkomen wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh? Gaan jullie weer een nieuw huis zoeken als jullie terugkomen? Kun je ook geen onderhuurder regelen voor dit huis?
Maar ze weten toch helemaal niet zeker of ze nog terug gaan naar NL?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben het echt kwijtquote:
Ik herinner me nog een mountain bike avontuur, heb je die niet meer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
En ik wil ook nog eens een echte racefiets. Dan kan ik op dag 1 fietsen, dag 2 hardlopen, dag 3 fietsen, dag 4 hardlopen ad infinitum
.
Nee. Die was van M en hij heeft hem in Groningen achtergelaten of verkocht (dat weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een mountain bike avontuur, heb je die niet meer?
Ik zou de complimenten even bewaren tot het moment dat ie het ook echt weer doet.quote:
Ohquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Die was van M en hij heeft hem in Groningen achtergelaten of verkocht (dat weet ik ook niet meer). En het was een kutding.
Ja want ze gaat zich daar aansluiten bij een triathlonvereniging! Kijk, dát weet ik nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh![]()
Mo, die fiets die je laatst gekocht hebt, neem je die ook mee?
Ja, ik lees niet zo goed terugquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja want ze gaat zich daar aansluiten bij een triathlonvereniging! Kijk, dát weet ik nog wel.
(Dat ze dat vandaag pas verteld heeft vergeten we even)
Ik vind dat fruitbier niet lekker trouwens, van Liefmans, maar het kriekbier van Lindemans is wel lekker!.
Kastanova!quote:
Ahw mèn is de ondertitel van Kastanovaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
WatVikZei
en ik snap sigme dan weer niet?
Hij is er gewoon zelf, momenteel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe heet zijn nieuwste kloon trouwens?
Ik volg de onlinedatingreeksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Kom hem nooit meer tegen online.
Jezusmina, arme nietsvermoedende vrouwenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik volg de onlinedatingreeks
[Datingsite-ervaringen topic] #135 daten in de bios
Bedtijd!
Dat is wat je noemt aanwezigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is dus een of ander muziekfestival in de Berendonck bezig, al de hele dag.. wat een teringherrie![]()
Emporium dus... voor de 'kenners', keiharde bonkmuziek
Heb je een linkje naar de route ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef Blurred86 het volgende:
hi! wandeling was super mooi, 8 km over de rotsen langs de kust en daarna heerlijk gegeten met prachtig uitzicht in http://www.beachhousebray.com/we hadden een tafel bij het raam, echt perfect! nu net thuis, moe en voldaan, tijd om te slapen
Ik denk dat een echt tv-meubel te groot is, aangezien ik al vrij veel spullen hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
kokos
De twee billy's zijn uit elkaar!
Hier nog mensen (Rituals?) behoefte aan bijvoorbeeld een tv-meubel van IKEA?Hebben wat dingen 'over' die we voor weinig weg gaan doen.
quote:
Wakker worden slaapkopje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 29 mei 2011 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sentimenteel gejank:En uiteindelijk, ben je er niets slechter van gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sentimenteel gejank:Oh ja, toen zijn we nog samen de stad doorgecrossd. Was leuk! Ik zou bijna zeggen: moeten we nog eens doen, maar zorg dan maar voor een vrolijker aanleiding ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo blij dat het daarna toch in zo korte tijd ten goede gekeerd is. En dat terwijl het nadat je de sleutel kreeg eerst nog een keer flink misliep. Tel je zegeningen meid, als de haren van je Baard!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Autobiografie van Donald Trump of zo iemand?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n broertje is binnenkort jarig en ik wil 'm een beetje een stekend cadeautje geven![]()
Dat ie beter z'n best moet doen enzo.
Iemand ideeën?
Ik ben er wel aan toequote:Op zondag 29 mei 2011 10:47 schreef Rituals het volgende:
Herkenbaar Jagar! Ik vraag me soms ook af hoe samenwonen zal zijn, of ik dan nog genoeg 'alleen-tijd' heb. Het duurt nog wel even voordat het zover is ivm mijn studie, dus daar hoef ik nog even niet aan te denken.
Leuk!quote:
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 10:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!Hij ook?
Wij hebben het er af en toe over, lijkt ons allebei leuk op termijn. Hij verhuist wellicht aan het einde van dit jaar iets meer richting mij. Heel fijn dat de afstand dan wat minder groot wordt.
Béétje flauw, nietwaar?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n broertje is binnenkort jarig en ik wil 'm een beetje een stekend cadeautje geven![]()
Dat ie beter z'n best moet doen enzo.
Iemand ideeën?
Dit is een heel fijn kastje om je magnetron op te zetten en dan heb je ook nog wat ruimte om dingen neer te zetten. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70011793quote:Op zondag 29 mei 2011 08:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt tv-meubel te groot is, aangezien ik al vrij veel spullen heb. Heb net afgelopen twee weken veel spullen gekocht (bank, fauteuil, salontafel, stofzuiger, combimagnetron, wasmachine etc.). Ik hoef nu alleen nog maar 'kleinere' spullen, zoals bijv. een laag 'kastje' waarop de combimagnetron kan staan (zoiets bijv.), wellicht nog een extra staande lamp, kledingrek + hangers, wc-borstel, planten, kunst aan de muur etc.
Het lijkt wel of ik voor het eerst uit huis ga, terwijl ik al vier jaar op mezelf woon en nu ook prima spullen heb.
Die had ik ook gezien! Maar in mijn keukentje is één keukenkastjes-plek (kan het niet beter omschrijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit is een heel fijn kastje om je magnetron op te zetten en dan heb je ook nog wat ruimte om dingen neer te zetten. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70011793
Dankje Blurred! Dat is echt lekker dichtbij, want ik zit in Wicklow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okquote:Op zondag 29 mei 2011 11:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien! Maar in mijn keukentje is één keukenkastjes-plek (kan het niet beter omschrijven) open gelaten zodat mensen ervoor kunnen kiezen om een vaatwasmachine te plaatsen. Ik hoef geen vaatwasmachine en heb daar dus plek om zo'n 'kastje' uit mijn linkje te plaatsen met daarop de combimagnetron. Anders heeft de open 'keukenkastjes-plek' geen functie. Snap je?
Ik heb op internet een foto gevonden!quote:Op zondag 29 mei 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah okMijn keuken heeft ook zo'n plek, daar staat mn koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een complete plattegrond (hoewel mijn kamer in spiegelbeeld is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
En ja, dat soort ongein daar geloof ik niet zo in. What did I do? mezelf kinderlijk misdragenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:22 schreef Rituals het volgende:
Oh oh, what did you do?Snap je wel hoor Perruche, maar hij is niet voor niets met jou en niet met hun
.
Béétje stekend zeg ik tochquote:Op zondag 29 mei 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Béétje flauw, nietwaar?(je vond die opmerking van hem tenslotte ook niet leuk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |