Leuk!quote:
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 10:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!Hij ook?
Wij hebben het er af en toe over, lijkt ons allebei leuk op termijn. Hij verhuist wellicht aan het einde van dit jaar iets meer richting mij. Heel fijn dat de afstand dan wat minder groot wordt.
Béétje flauw, nietwaar?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n broertje is binnenkort jarig en ik wil 'm een beetje een stekend cadeautje geven![]()
Dat ie beter z'n best moet doen enzo.
Iemand ideeën?
Dit is een heel fijn kastje om je magnetron op te zetten en dan heb je ook nog wat ruimte om dingen neer te zetten. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70011793quote:Op zondag 29 mei 2011 08:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt tv-meubel te groot is, aangezien ik al vrij veel spullen heb. Heb net afgelopen twee weken veel spullen gekocht (bank, fauteuil, salontafel, stofzuiger, combimagnetron, wasmachine etc.). Ik hoef nu alleen nog maar 'kleinere' spullen, zoals bijv. een laag 'kastje' waarop de combimagnetron kan staan (zoiets bijv.), wellicht nog een extra staande lamp, kledingrek + hangers, wc-borstel, planten, kunst aan de muur etc.
Het lijkt wel of ik voor het eerst uit huis ga, terwijl ik al vier jaar op mezelf woon en nu ook prima spullen heb.
Die had ik ook gezien! Maar in mijn keukentje is één keukenkastjes-plek (kan het niet beter omschrijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit is een heel fijn kastje om je magnetron op te zetten en dan heb je ook nog wat ruimte om dingen neer te zetten. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70011793
Dankje Blurred! Dat is echt lekker dichtbij, want ik zit in Wicklow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okquote:Op zondag 29 mei 2011 11:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien! Maar in mijn keukentje is één keukenkastjes-plek (kan het niet beter omschrijven) open gelaten zodat mensen ervoor kunnen kiezen om een vaatwasmachine te plaatsen. Ik hoef geen vaatwasmachine en heb daar dus plek om zo'n 'kastje' uit mijn linkje te plaatsen met daarop de combimagnetron. Anders heeft de open 'keukenkastjes-plek' geen functie. Snap je?
Ik heb op internet een foto gevonden!quote:Op zondag 29 mei 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah okMijn keuken heeft ook zo'n plek, daar staat mn koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een complete plattegrond (hoewel mijn kamer in spiegelbeeld is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
En ja, dat soort ongein daar geloof ik niet zo in. What did I do? mezelf kinderlijk misdragenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:22 schreef Rituals het volgende:
Oh oh, what did you do?Snap je wel hoor Perruche, maar hij is niet voor niets met jou en niet met hun
.
Béétje stekend zeg ik tochquote:Op zondag 29 mei 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Béétje flauw, nietwaar?(je vond die opmerking van hem tenslotte ook niet leuk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |