quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Outpost76Het gaat u en uw allen bijzonder.... tot volgende keer
quote:
Thx allen! Jullie straks ook een lekkere nachtrust.quote:
Ik denk niet na, ik typ gewoon wat ik zie wat het onderwerp is op dat moment.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
ben blij dat ik niet de lapo had, anders zat ik minstens 10 minuten te denken over een goede TT
Was er ook niet blij meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
ben blij dat ik niet de lapo had, anders zat ik minstens 10 minuten te denken over een goede TT
dat was koelkast, en dat is nog steeds zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je best. Dat gedoetje met Koelkast. Niet cool, gewoon niet meer doen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er ook niet blij mee![]()
We zuipen gewoon door
Good plan sir! i agreedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er ook niet blij mee![]()
We zuipen gewoon door
Kan ook lekker zijnquote:
Truequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Kan niet lekker zijn, is lekker....
Mja is niet netjes dat via andermans naam doen. Als hij zo over samzz denkt zet hij zijn eigen naam er bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was koelkast, en dat is nog steeds zo.
Heb geprobeerd of hij het weer ongedaan wou maken maar dat wou hij niet.
Rook je ook jointjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
3/4 ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, is niet mijn shit. Javaanse jongens atm
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, is niet mijn shit. Javaanse jongens atm
Niet regelmatig, maar wel eens ja.quote:
Ik niet, ik heb nog nooit gerookt zelfs... en op dat andere manier al helemaal niet..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Over proosten gesproken, willen jullie mijn stukje voor nederlands even lezen?Ik gok ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Als het zo uitkomt wel. Alleen hasj meestal haal ik Bij Rif (ken je misschien welquote:
Reaver in centrum?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt wel. Alleen hasj meestal haal ik Bij Rif (ken je misschien wel)
En wat rook jij?
eindelijk iemand die het durft te zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vindt dit best nogal niet echt muziek ofzo.. gaat dit de hele tijd zo?
want dan tune ik even uit denk ik
Daar kwam ik altijd wel ja. Is nog een poos dicht geweestquote:
ik rook trouwens op zijn tijd wel een jointjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt wel. Alleen hasj meestal haal ik Bij Rif (ken je misschien wel)
En wat rook jij?
Is die jongen schizofreen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet zeggen, dat ik het achtergrondverhaal vrij saai vind. Ik wil muziek.
Ah die. ja dat is alleen niet op mijn route. En Pollum is wel goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar kwam ik altijd wel ja. Is nog een poos dicht geweest
Nee Rif is in Crooswijk, goeie donkere pollum
Dit is zijn manierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:33 schreef _Fanta het volgende:
Naatje ff vraagje tussendoor? vier jij geen weekend ofzo
Hoe zou een HSP jongen anders zijn weekend door moeten brengen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:33 schreef _Fanta het volgende:
Naatje ff vraagje tussendoor? vier jij geen weekend ofzo
PP is baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ah die. ja dat is alleen niet op mijn route. En Pollum is wel goed(neem ik ook vaak, of power plant
)
Wat ik nu vertel is wat Sufjan Stevens vertelde...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PP is baas
Alleen van weed word ik beetje gek. Zoals Naatje nu zeg maar
Naatje, wat is dit man . Diepere betekenis der levens zitten we hier half wausquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naatje, wat is dit man . Diepere betekenis der levens zitten we hier half waus
en ik probeer zoveel mogelijk het concert na te vertellen, want dat concert was fucking epic. Iedereen stond daar met open mond.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ik nu vertel is wat Sufjan Stevens vertelde...
Slaap ze kerelquote:
maar toch niet om half 2 snachts gast!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
en ik probeer zoveel mogelijk het concert na te vertellen, want dat concert was fucking epic. Iedereen stond daar met open mond.
Dat deed hij na 22h, dus zoveel verschil zit er niet tussenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar toch niet om half 2 snachts gast!
Laterzzzzzz gozertquote:
zet nu maar wa vrolijks op waar we blij van worden. hangt hier echt grafstemming in topic momenteel..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deed hij na 22h, dus zoveel verschil zit er niet tussen
Met koninginnedag kon je the move ook aanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zou een HSP jongen anders zijn weekend door moeten brengen?
Ik draai niet voor de luisteraarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er luisteraars die dit waarderen?
Hier wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er luisteraars die dit waarderen?
Lekker is datquote:
Ik had al lang van tevoren aangekondigd dat ik een speciale Sufjan Stevens uitzending zou gaan doen, deal with it en zet hem op 3fm (Gerard Ekdom) als je die onzin niet aankan.quote:
Dat is de goede instellingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:44 schreef _Fanta het volgende:
kut muziek of niet! ik zuip gewoon rustig door
Jij bent de Ekdom nu, zet us plaat op die hij ook zal opzetten nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk sowieso niet dat er bij Ekdom zoveel wordt gedraaid qua muziek en daarnaast, ophouden met die onzin? DIT IS FUCKING ONZIN RADIO
jij was 16 toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Misschien moeten we allemaal gaan blowen en dan opnieuw oordelen!
Ik blow niet, omdat ik niet rook...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Misschien moeten we allemaal gaan blowen en dan opnieuw oordelen!
dan zijn je hersens nog aan het ontwikkelen, blowen belemmerd de ontwikkeling van je hersens, dat weet je toch?quote:
Je vergist je.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze blowde op haar 15e, als ik me niet vergis
Mwoah jij bent de baas hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had al lang van tevoren aangekondigd dat ik een speciale Sufjan Stevens uitzending zou gaan doen, deal with it en zet hem op 3fm (Gerard Ekdom) als je die onzin niet aankan.
blowen is altijd beter dan alcoholquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan zijn je hersens nog aan het ontwikkelen, blowen belemmerd de ontwikkeling van je hersens, dat weet je toch?
Beter is beiden van niet, maar als ik moest kiezen, nam ik toch een haring.quote:
Als ik voor de luisteraar zou draaien, dan kan ik net zo goed Draakje in mijn plaats laten gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah jij bent de baas hoor.
Snap alleen zo'n uitspraak als "ik draai niet voor de luisteraars." niet helemaal. Komt nogal egoistisch en raar over.![]()
Doe wat je wilt ik ga wel ff iets anders doen tot jij klaar bent met je ding
Idd, dan zou je een verzoekjensprogramma hebben, en in dit geval is dit je eigen keuze... topquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik voor de luisteraar zou draaien, dan kan ik net zo goed Draakje in mijn plaats laten gaanMeerwaarde van een DJ is meestal de mic en zijn eigen platenkeuze.
Dan ben je nog nooit bij van dik hout geweest. Wat een slap geneuzel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
en dat die DJ nou zo'n excentrieke smaak heeft en naar concerten gaat waar een kwartier geluld wordt tussen de nummers...
ik vind het stukje van mijn vader toch leukerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit bij van dik hout geweest. Wat een slap geneuzel.
Wat vinden jullie trouwens van mijn stukje voor nederlands?
Daarom ben ik ook niet blij dat faye drinkt, heb liever dat ze blowt ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef _Fanta het volgende:
Heb nog nooit verhalen gehoord van mensen die zich doodgeblowt hebben. Maar alleen hier in Nederland streven dr duizenden mensen per jaar door de gevolgen van Alcohol. mjah het is zo geaccepteerd he, en makkelijk aan te komen. Terwijl Alcohol zeker geen lieverdje is
Jamaar jouw vader is pro.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind het stukje van mijn vader toch leuker
Sorry schatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet blij dat faye drinkt, heb liever dat ze blowt ofzo
Snuffiiieee, hoe gingen je exaaaaaaaaaaamens?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
Dronken meisjes, daar weet je boys wel raad mee
Ik heb ze gruwelijk gepwnt ik denk dat ik gewoon in 1 keer geslaagd benquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Snuffiiieee, hoe gingen je exaaaaaaaaaaamens?
in de middag?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Als ik niet beter zou hebben gekeken zou ik haast denken dat het twee uur is...![]()
snap ik, mjah Jezus veranderde water in wijn. hoe praat je dat dan weer goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet blij dat faye drinkt, heb liever dat ze blowt ofzo
Nou in dat geval, proost! (al wist ik dit al, van naatje zelf.)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
snap ik, mjah Jezus veranderde water in wijn. hoe praat je dat dan weer goed?
Jezus had gewoon een rooie xtc-pilletjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Busje heel gelaten?quote:
1. Er was in die tijd geen schoon drinkwater, dus moest het plebs wel aan het bier en het proletenvolk mocht dan nog aan het wijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet iedereen kan maat houden, en hoe je het ook went of keert, drank blijft een verleiding.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Er was in die tijd geen schoon drinkwater, dus moest het plebs wel aan het bier en het proletenvolk mocht dan nog aan het wijn
2. Hij gaat wel uit van het "Drink met mate" principe
Jah, idd, koffie 'smorgensquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn netgebakken omelet pwnt alle drankjes2 gebakken eieren met tomaat, ui, ham en kaas
![]()
![]()
Ja, dat wilde ik even delen
Vrouwen die niet bang zijn om 's nachts te etenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn netgebakken omelet pwnt alle drankjes2 gebakken eieren met tomaat, ui, ham en kaas
![]()
![]()
Ja, dat wilde ik even delen
Hij is de DJ he hij mag dat datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef Snuf. het volgende:
Naatje het is 2 uur snachts ga niet over God praten maar over tieten ofzo
Daarom dus ook de boodschap dat je het wel moet proberen. 1 glaasje wijn per dag is zelfs goed voor jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet iedereen kan maat houden, en hoe je het ook went of keert, drank blijft een verleiding.
Lekker!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog even mijn nuttige inbreng: BIER EN TETTEN JALLALALALALAA
Alleen is de laatste n eraf gevallen.. Hij bedoelde vast met maten.. Zie het laatste avondmaal maar..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Er was in die tijd geen schoon drinkwater, dus moest het plebs wel aan het bier en het proletenvolk mocht dan nog aan het wijn
2. Hij gaat wel uit van het "Drink met mate" principe
Als ik aan het eten ben, kan ik niet zeiken hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen die niet bang zijn om 's nachts te eten
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als ik aan het eten ben, kan ik niet zeiken he
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen is de laatste n eraf gevallen.. Hij bedoelde vast met maten.. Zie het laatste avondmaal maar..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom dus ook de boodschap dat je het wel moet proberen. 1 glaasje wijn per dag is zelfs goed voor je
Dat klopt, maar dan moet het geen goedkope prut zijn...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom dus ook de boodschap dat je het wel moet proberen. 1 glaasje wijn per dag is zelfs goed voor je
Was het laatste avondmaal met zijn maten dan? (Zegt zij die ook van de uitspraak "met kerst stapt jezus toch uit zijn graf?" was)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen is de laatste n eraf gevallen.. Hij bedoelde vast met maten.. Zie het laatste avondmaal maar..
Jah, maar om je te laten stoppen met zeiken kunnen we ook andere dingen in je mond schuiven..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als ik aan het eten ben, kan ik niet zeiken he
Dan moet je toch van je stoel afkomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, maar om je te laten stoppen met zeiken kunnen we ook andere dingen in je mond schuiven..
12 discipelen is waarschijnlijk iets wat er later bij is gekomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Was het laatste avondmaal met zijn maten dan? (Zegt zij die ook van de uitspraak "met kerst stapt jezus toch uit zijn graf?" was)
Dus eigenlijk at hij in zijn eentje? Wat een lonerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
12 discipelen is waarschijnlijk iets wat er later bij is gekomen.
true, en ik denk ook niet dat goede mensen in evil demonen veranderen als ze meer drinken dan 1 glaasje. maar het kan wel degelijk een verslavende werking hebben. mjah aan de andere kant, sex kan ook verslavend zijn. Dusjahquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij hoeft niet perse een laatste avondmaal met alleen zijn maten hebben gehad, überhaupt is het laatste avondmaal een twistpunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus eigenlijk at hij in zijn eentje? Wat een loner
Doe jij nog Rudy luisteren straks?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij hoeft niet perse een laatste avondmaal met alleen zijn maten hebben gehad, überhaupt is het laatste avondmaal een twistpunt.
Awhhh, misschien zat hij dus aan een magnetronmaaltijd zonder vrienden. Arme jezus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij hoeft niet perse een laatste avondmaal met alleen zijn maten hebben gehad, überhaupt is het laatste avondmaal een twistpunt.
Jazeker, daarom ook deze show, om mijzelf wat op te laden. Laatste uurtje Ekdom en eerste 2 uur Rudy is mijn streven.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Awhhh, misschien zat hij dus aan een magnetronmaaltijd zonder vrienden. Arme jezus.
Ik denk dat hij gewoon naar de mac ging.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Awhhh, misschien zat hij dus aan een magnetronmaaltijd zonder vrienden. Arme jezus.
Das geen enkel probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan moet je toch van je stoel afkomen
jou kan je ook alles wijsmaken ofnie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens sommigen zijn bepaalde kenmerken van de figuur Jezus ontleend aan Mithras. Er zijn opvallende overeenkomsten tussen de twee: zo werd Mithras (net als volgens de traditie Jezus) op 25 december geboren van een maagdelijke moeder, was hij de zoon van God, had hij 12 discipelen en een laatste avondmaal, werd hij in een graf in de rotsen gelegd, en herrees hij na drie dagen uit de dood.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mithras
quote:
Slaap zequote:
Ik wil graag een fish filet! En een fles water... Nee geen wijn, dat doe ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon naar de mac ging.
dat het miss wel helemaal niet klopt wat er allemaal in de bijbel staat. dat het bundel van verhalen is die mensen via via aan elkaar doorgegeven hebben en dat er best wel us dingetjes verdraait of erbij verzonnen kunnen zijnquote:
Oh, en ik heb wat vrienden mee, maar die durven niet mee over het water te lopen, dus vindt U het erg als ik ook 2 vissen en 5 broden voor hen besteld?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag een fish filet! En een fles water... Nee geen wijn, dat doe ik zelf wel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, en ik heb wat vrienden mee, maar die durven niet mee over het water te lopen, dus vindt U het erg als ik ook 2 vissen en 5 broden voor hen besteld?
- Anders nog iets?
Ja, een kruisdood
- '![]()
![]()
'
Hier heeft U 450 euro, dit wordt echt fantastisch
-even later-
Sorry mevrouw, ik wil nog een nabestelling doen, mag dat?
- Kom maar door.
Ik wil graag een pizza calzone
- komt eraan
-weer even later-
* Hier is uw pizza met extra Judas
Mevrouw, ik had een pizza calzone besteld, PI ZA CAL ZO NE
* mag ik cola
- Nee, genen cola geven! Anders gaat ie je verraden
-jezus dood, einde-
OH, WACHT, NEE, GRAPJE, 3 DAGEN LATER STOND HIJ OP![]()
![]()
Hou op schei uitquote:
Ik had gewaarschuwd, of je geniet een half uur lang (nummer begon om 2h15) of je krijgt een half uur lang ooraidsquote:
idd, wat steld een half uur voor op een mensenleven...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwd, of je geniet een half uur lang (nummer begon om 2h15) of je krijgt een half uur lang ooraidsmaar na dit epos maak ik het weer HELEMAAL goed hoor, hoop ik
Ja fuck, dat trek ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwd, of je geniet een half uur lang (nummer begon om 2h15) of je krijgt een half uur lang ooraidsmaar na dit epos maak ik het weer HELEMAAL goed hoor, hoop ik
U ken ik niet, niet eerder tegengekomen op onzin-radio..quote:
ik ook niet, vast verdwaald modje ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
U ken ik niet, niet eerder tegengekomen op onzin-radio..
Ik weet zeker dat Jezus heeft bestaan en vindt hem vooralsnog de meest inspirerende man in de geschiedenis, daarbij weet ik zeker dat er een God is. Ik ben nu in de fase dat ik onderzoek wat ik moet aannemen van het leven van Jezus en wat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat het miss wel helemaal niet klopt wat er allemaal in de bijbel staat. dat het bundel van verhalen is die mensen via via aan elkaar doorgegeven hebben en dat er best wel us dingetjes verdraait of erbij verzonnen kunnen zijn
Geen mod of wel mod, in eerste instantie heb ik met geen een klachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ook niet, vast verdwaald modje ofzo
Nou hoi dan maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
U ken ik niet, niet eerder tegengekomen op onzin-radio..
gewoon normaal, 3 uurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee dus
naat tot hoelaat ga je door?
Nopes, en ben bang dat dit schizogewauwel nog wel even doorgaat ook.quote:
Oke thanks.quote:
daar hebben er meer last vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke thanks.
Je weet dat ik normaal met plezier naar je luister..
maar trek het vannacht gewoon niet
Dronken mensen in de uitzending is altijd leuk!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou hoi dan maar.
Ik kom hier voor Naatje eigenlijk, luisterde in het begin wel regelmatig, zou nog eens als ik dronken genoeg was en durfde in de uitzending komen, leek me net wel goed moment maar ik begrijp dat dat niet meer gedaan wordt.
Beter, achteraf denk ik.
geeft niks, als ik ga draaien wordt het ook kutmuziekquote:
Turn up the bass vond ik ook altijd wel tof. Jammer dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke thanks.
Je weet dat ik normaal met plezier naar je luister..
maar trek het vannacht gewoon niet
Volgens mij is er tot 7 uur 's morgens een dj..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niks, als ik ga draaien wordt het ook kutmuziek
doe je ding, geniet ervan, ondertussen tel ik de minuten af naar draakje
heul nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Volgens mij is er tot 7 uur 's morgens een dj..![]()
17 minuten geleden luisterde ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dezelfde als die je 17 minuten geleden ook hoorde, Sufjan Stevens - Impossible Soul
mistake nr 1- tuning inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 minuten geleden luisterde ik niet.
sowiesoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Damn veel rotterdammers op solomio
Solomio mag van mij een duonimo worden... ik vind het niets aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Damn veel rotterdammers op solomio
allemaal wanhopige rukkertjesquote:
Kvin t wel lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Solomio mag van mij een duonimo worden... ik vind het niets aan.
wat doe jij daar danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allemaal wanhopige rukkertjes
Was wel leuk om met u kennis te maken gehebben... en tot ziensquote:
Je geilt op ze geef maar toequote:
Dondersquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Donderssop sop sop, toi toi toi
fappen voor de cam tot hij eraf ligtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is Solomio? Soort Chatroulette etc?
www.solomio.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is Solomio? Soort Chatroulette etc?
Heul nietquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen voor de cam tot hij eraf ligt
ik bedoel dat de rare track nu voorbij isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul nietnog 20 minuten.. dan pas den draak
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_9151_t1.html
Snel Jofu dikke tieten
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Snel Jofu dikke tieten
Wat is ze aan het doen johquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Snel Jofu dikke tieten
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb liever wachtwoord van de testserver
Welke room?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
domme solomio.. lelijke mensen die mij lelijk noemen
weet nie, ben weggegaan nadat ik zei dat ze zouden willen dat ze half zo leuk waren als mijquote:
Naar de sloop denk ikquote:
jofu dat moet je overdag testen tijdens een kutshow.. niet tijdens draakjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stokje, enige verandering? Of ook al gestopt?
wat komt er voor terug dan?quote:
Vraag het Socios :quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat komt er voor terug dan?
Grr, ik wil dat het werkt gewoon, klaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jofu dat moet je overdag testen tijdens een kutshow.. niet tijdens draakje
quote:
Ben je er nog in nu?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grr, ik wil dat het werkt gewoon, klaar
kun je niet slapen schatjequote:
moet ik een liedje voor je zingen, terwijl ik over je bolletje aai?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik een liedje voor je zingen, terwijl ik over je bolletje aai?
* Knetterkrankjorum doet aaien terwijl ze zingt :quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum doet aaien terwijl ze zingt :
Slaap totje slaap, daar buiten loopt een aap.
een aap met grote tenen, die zitten vast aan benen
slaap totje slaap, daar buiten loopt een aap
aaaw wat ben je schattig als je slaapt.quote:
Wazzupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |