Klopt, maar dat zegt dus niets over de x-factor, waar het in eerste instantie om gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoff
Bejaarden? Bedoel je niet tienermeisjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Inderdaad. De meeste zangers schnabbelen. Een enkeling heeft de mazzel om verder door te breken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Dus? Ben je dan ervaren als popidool?quote:
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk groot
Mij willen ze alleen hebben op een Zuid Afrikaanse braderie. Maar dan bedoelen ze een BBQ.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Dat zeg ik toch nietquote:
* Pheno fainted.quote:
Als ik zijn tweets zo lees, heeft hij er zelf nogal weinig moeite mee, hij bedankt iedere keer de fans die komen, of het er nou 20 of 2000 zijn en geniet er met volle teugen van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe realistisch de winnaar in kwestie in het leven staat.
Ik vang je wel opquote:
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan dan
Dan zou dat betekenen dat het voor Rolf gesneden koek is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |