abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97412050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef chansadres het volgende:
Probleem is voornamelijk dat winnaars/opvolgers enorm lui zijn. Eerste jaar word alles voor hun geregeld maar daarna laat RTL ze als een blok afval liggen. Dan moet je zelf doorgaan en de meeste weten totaal niet waar ze dat moeten zoeken. Oftewel ze verdwijnen in het lokale schnabbelcircuit/musicals...
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt. :{

Die is nú schijnbaar al in het lokale schnabbelcircuit verdwenen. :{

(Of is dit juist de manier om op te klimmen naar waar je uiteindelijk wilt zijn: De Ahoy enzo?)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 08:10:03 ]
pi_97412295
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:

[..]

'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave _O_

Kuddo's voor rofl.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_97412343
Ah, niets gemist.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  ESF Reporter zaterdag 28 mei 2011 @ 08:28:18 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_97412408
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 03:29 schreef iBenny het volgende:
Alles was beter dan Pyke vanavond :P
Ik vond Pyke's Song for You het beste van de avond. :P
pi_97412520
Maar serieus, wat heeft dit programma? Thema's die blijkbaar alleen een dresscode voor het publiek zijn, een jury die echt te debiel bezig zijn met het sen-sa-tio-neel ophemelen van alle kandidaten, ook al is de performance slecht. En als het live beter is dan moeten ze eens wat aan de regie, of audiokwaliteit doen, want in huis is het wel erg vaak kudt.

Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren? Als je dat bij Madonna zegt dan heb je gelijk, maar dit is gewoon belachelijk.

En als kers op de appelmoes: het festival waar ze mochten optreden. WHAT .... THE .... FUCK. Een basisschoolklasje krijgt tropenrooster om verplicht enthousiast te gaan doen met hun ouders. Ik heb er geen woorden meer voor, een plaatje zegt meer:

ESF Reporter zaterdag 28 mei 2011 @ 09:07:50 #106
87554 Cee
Welluk?
pi_97412591
Pheen _O_
Ik besefte me gisteren dat ik het niveau van de kandidaten van X-Factor nog niet eens zo slecht vind. Vergeleken met voorgaande edities, dan. Ik ga naar een McDonald's en verwacht geen 3-sterren-waardig menu maar ben tevreden met de lauwe hamburger die ik krijg. 't Vult. Uur later weer honger, maar het is prima.

Het is voornamelijk die domhouderij van de productie. Heel dat klapvee wordt geacht zich om te dossen in thematische kleding en vervolgens wordt dat hele thema genegeerd. Sta je daar in je bikini met je zonnebril op te luisteren naar mensen die in door Ed himself geselecteerde wan-outfits zomerse deuntjes zoals Halo en A Song for You zingen. WTF.

Dan is er nog de jury, die voornamelijk bezig is met zichzelf. Opbouwende kritiek geven ho maar, want dat zou wellicht ten koste gaan van stemmen voor hun eigen kandidaat. Ze proberen dan maar voor de lachers op de hand te gaan door onderling flauwe steken onder water te geven, hun eigen paarden op te hemelen door te doen alsof we net een superster van internationale allure hebben gehoord en zichzelf zo clownesk mogelijk aan te kleding en te denken dat het cool is.
Nee. Het is niet cool. We lachen je massaal uit. Maar dat merk je niet want je zit met je kop in je eigen aars.

Terugkomend op de McDonald's vergelijking: als ik een lauwe hamburger wil vreten, wil ik 'm niet geserveerd krijgen in de setting van een driesterrenrestaurant waar ik 38 uur moet wachten tot ik eindelijk eens wat te drinken krijg en waar de obers zich overdreven uitsloven om het me naar de zin te maken. Ik wil hap, slik, weg, zo'n honger heb ik nou ook weer niet.

Zo. En nu ga ik sporten. :P
pi_97412604
Die hamburger moet er ook weer afgesport worden
pi_97412617
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren?
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.

Maar dan nog, het was inderdaad enkel het pluggen van dat meisje. Wat toevallig nou dat dat album deze maand uit is gekomen...

En @ twee posts geleden: de muziek was vaak inderdaad niet echt zomers te noemen, ik ga als het 35 graden is echt niet dramatisch mee zitten blèren met Halo en andere zoete ballads... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 09:11:33 ]
pi_97412641
Ja, ik heb ook een rijopleiding gehad, maar om me daardoor heel ervaren te noemen. Door veel te rijden krijg je pas ervaring :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:46:42 #110
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_97413605
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus, wat heeft dit programma? Thema's die blijkbaar alleen een dresscode voor het publiek zijn, een jury die echt te debiel bezig zijn met het sen-sa-tio-neel ophemelen van alle kandidaten, ook al is de performance slecht. En als het live beter is dan moeten ze eens wat aan de regie, of audiokwaliteit doen, want in huis is het wel erg vaak kudt.

Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren? Als je dat bij Madonna zegt dan heb je gelijk, maar dit is gewoon belachelijk.

En als kers op de appelmoes: het festival waar ze mochten optreden. WHAT .... THE .... FUCK. Een basisschoolklasje krijgt tropenrooster om verplicht enthousiast te gaan doen met hun ouders. Ik heb er geen woorden meer voor, een plaatje zegt meer:

[ afbeelding ]
Krystl geeft zangles :')

Maar ik heb me gistereravond ook echt af zitten vragen wat sommige nummers nu met Summer Jam te maken hadden.
Adlicious was eigenlijk de enige waarvan ik had o ja dit is wel redelijk zomers :Y

Maar ik blijf erbij in de studio klinkt het stukken beter dan op tv.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:47:29 #111
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_97413626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 09:11 schreef female81 het volgende:

[..]

Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.

Maar dan nog, het was inderdaad enkel het pluggen van dat meisje. Wat toevallig nou dat dat album deze maand uit is gekomen...

En @ twee posts geleden: de muziek was vaak inderdaad niet echt zomers te noemen, ik ga als het 35 graden is echt niet dramatisch mee zitten blèren met Halo en andere zoete ballads... :')
Nee Hero dan, dat gaat over een overlijden, ik krijg dan niet meteen het strand in gedachten :{
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:50:37 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97413677
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Balisto het volgende:

[..]

The Final Countdown
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:52:09 #113
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_97413703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaan :D
pi_97413787
Nou ik vond het voor het eerst wel een leuke show :P
Maar misschien komt het dat ik er live bij was...

Aanstaande vrijdag ben ik er niet :'( Zal je net zien vliegt Rolf eruit :(

Ik kan er niks aan doen, maar ik ben voor Rolf en Adlicious O+ Die mogen van mij echt in de finale komen ;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:59:31 #115
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_97413816
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het voor het eerst wel een leuke show :P
Maar misschien komt het dat ik er live bij was...

Ik kan er niks aan doen, maar ik ben voor Rolf en Adlicious O+ Die mogen van mij echt in de finale komen ;)
Dat mag toch?

Nee Rochelle heeft gisteren echt indruk op mij gemaakt, die is in het echt echt zo veel leuker, en jeetje wat een stem, verder Adlicious dan de rest :N
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:01:58 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97413848
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:

En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uit :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97413868
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Kally het volgende:

[..]

Dat mag toch?

Nee Rochelle heeft gisteren echt indruk op mij gemaakt, die is in het echt echt zo veel leuker, en jeetje wat een stem, verder Adlicious dan de rest :N
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op Fok _O- Maar voor de rest heb ik daar wel schijt aan hoor :o

Ja Rochelle was gister wel ok in de studio. Maar ik zit nu terug te luisteren, maar ook veel valse stukjes :o Ik hou gewoon echt niet van haar stem ;)

Adlicious vind ik vanaf het begin wel gewoon leuk enzo.... Ik baal er gewoon van dat Sway er niet meer inzit ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 11:05:16 ]
pi_97413889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef Susie het volgende:

[..]

En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uit :P
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoor :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:04:38 #119
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_97413908
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op Fok _O- Maar voor de rest heb ik daar wel schijt aan hoor :o

Ja Rochelle was gister wel ok in de studio. Maar ik zit nu terug te luisteren, maar ook veel valse stukjes :o Ik hou gewoon echt niet van haar stem ;)

Adlicious vind ik vanaf het begin wel gewoon leuk enzo.... Ik bal er gewoon van dat Sway er niet meer inzit ;(
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:05:29 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97413922
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoor :P
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....
pi_97413939
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????
Ja maar alles klinkt anders in de studio.
Vorige keer met BadBoyz ik helemaal enthousiast, want in de studio klonk het geweldig :D Kom ik thuis en ga ik terug luisteren was het best slecht _O-
pi_97413949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Susie het volgende:

[..]

ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppins ;)

Maar rond half 10 stuur ik gewoon even een paar sms'jes :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:08:29 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97413980
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee klopt, ik zit bij Mary Poppins ;)

Maar rond half 10 stuur ik gewoon even een paar sms'jes :P
Fan van het eerste uur dus!
pi_97413999
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef Susie het volgende:

[..]

Fan van het eerste uur dus!
Nou ja :@ Ik vind hem wel gewoon leuk enzo :P
pi_97414021
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou ja :@ Ik vind hem wel gewoon leuk enzo :P
Maar vind je 'm nou ook goed zingen? :P