Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef chansadres het volgende:
Probleem is voornamelijk dat winnaars/opvolgers enorm lui zijn. Eerste jaar word alles voor hun geregeld maar daarna laat RTL ze als een blok afval liggen. Dan moet je zelf doorgaan en de meeste weten totaal niet waar ze dat moeten zoeken. Oftewel ze verdwijnen in het lokale schnabbelcircuit/musicals...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave
Kuddo's voor rofl.
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren?
Krystl geeft zanglesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus, wat heeft dit programma? Thema's die blijkbaar alleen een dresscode voor het publiek zijn, een jury die echt te debiel bezig zijn met het sen-sa-tio-neel ophemelen van alle kandidaten, ook al is de performance slecht. En als het live beter is dan moeten ze eens wat aan de regie, of audiokwaliteit doen, want in huis is het wel erg vaak kudt.
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren? Als je dat bij Madonna zegt dan heb je gelijk, maar dit is gewoon belachelijk.
En als kers op de appelmoes: het festival waar ze mochten optreden. WHAT .... THE .... FUCK. Een basisschoolklasje krijgt tropenrooster om verplicht enthousiast te gaan doen met hun ouders. Ik heb er geen woorden meer voor, een plaatje zegt meer:
[ afbeelding ]
Nee Hero dan, dat gaat over een overlijden, ik krijg dan niet meteen het strand in gedachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.
Maar dan nog, het was inderdaad enkel het pluggen van dat meisje. Wat toevallig nou dat dat album deze maand uit is gekomen...
En @ twee posts geleden: de muziek was vaak inderdaad niet echt zomers te noemen, ik ga als het 35 graden is echt niet dramatisch mee zitten blèren met Halo en andere zoete ballads...
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.quote:
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het voor het eerst wel een leuke show
Maar misschien komt het dat ik er live bij was...
Aanstaande vrijdag ben ik er nietZal je net zien vliegt Rolf eruit
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben voor Rolf en AdliciousDie mogen van mij echt in de finale komen
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Aanstaande vrijdag ben ik er nietZal je net zien vliegt Rolf eruit
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op Fokquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Nee Rochelle heeft gisteren echt indruk op mij gemaakt, die is in het echt echt zo veel leuker, en jeetje wat een stem, verder Adlicious dan de rest
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef Susie het volgende:
[..]
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uit
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op FokMaar voor de rest heb ik daar wel schijt aan hoor
Ja Rochelle was gister wel ok in de studio. Maar ik zit nu terug te luisteren, maar ook veel valse stukjesIk hou gewoon echt niet van haar stem
Adlicious vind ik vanaf het begin wel gewoon leuk enzo.... Ik bal er gewoon van dat Sway er niet meer inzit
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoor
Ja maar alles klinkt anders in de studio.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppinsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Susie het volgende:
[..]
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....
Fan van het eerste uur dus!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppins![]()
Maar rond half 10 stuur ik gewoon even een paar sms'jes
Maar vind je 'm nou ook goed zingen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou jaIk vind hem wel gewoon leuk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |