Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Benny ons zo richting de SC schopt
Daarom heb ik ze ook als tweede exit!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:43 schreef Karina het volgende:
OT dan: ik hoop dat Adlicious het weer wat beter doet vanavond. Ze zijn een beetje aan het afzakken vind ik.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:43 schreef Karina het volgende:
OT dan: ik hoop dat Adlicious het weer wat beter doet vanavond. Ze zijn een beetje aan het afzakken vind ik.
Ik twijfel aan de fanbase van Adlicious.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk vanavond dat ROLF en ROCHELLE naar de finale gaan(het script is al uitgelekt)
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, uiteraard gaan ze gewoon naar de finale
Ik gok hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal zeker niet posten op een snel topic
Zit immers in een geboied zonder UMTS dekking.
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Die heeft hij van Remlof gekregen na een nacht van gebaggerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.Hoe doe je dat?
Ik denk hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.
Zonde van je hoedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Karina het volgende:
Als Rofl naar de finale gaat, dan eet ik mijn hoed op.
Dit. En ik kan dat rustig zeggen want ik heb geen hoed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Karina het volgende:
Als Rofl naar de finale gaat, dan eet ik mijn hoed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |