jaquote:
aaaaah dat was vanavond he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ouwelullen avondje.
[ afbeelding ]
SLAAAAAYERRRR
Jups, half 8 beginnen, 8 uur weer naar huis. Prima avond.quote:
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kiekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister gewoon heel verstandig nog es naar Apartment![]()
DA, ga je ook naar PJ Harvey toevallig?
Ah, ik ga naar Paradiso.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kieken
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik ga naar Paradiso.
Maak je een mooi kiekje voor me op Werchter?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijken
Oh god, kan ik die DM functie uitzetten?quote:
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.quote:
ow bij de weg. je ziet er goed uitquote:
Nee vaak wil ze alleen dr eigen fotografe erbij hebben idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.
De fuckquote:
Bwhehe, ik heb er echt helemaal 0 zin in, dus dat concert kan echt alleen maar meevallenquote:
WTFquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Heb je vrijdag ook vrij dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Whehehe, hoe dat opeens zo?quote:
Dat verklaard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is gezichten bij fok!fotografen aan t zoeken, om een beeld te creëren
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die weekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je vrijdag ook vrij dan?
Donderdag kost je geen verlof hoor.
geld ook voor de vaste medewerkersquote:
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die week
[..]
geld ook voor de vaste medewerkers
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?
Geen CAO oid?
Maar goed, ik voel mij haast verplicht om nu ook op jouw fobo te klikken.quote:
dat dacht ik ook, en t boeit toch niet of t werk voor die week afkomt, das toch hun probleem en niet dat van ons?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou die donderdag is gewoon een zondag, dat kost zelfs ons niks
Oh dan val je nog onder de ABU CAO.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnen
idd uitzend
geloof dat t onder bank en verzekeringswezen valt
Sjon-muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee man, dit is Sjon muziekquote:
quote:
Give it a try!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Hey APK, mag het wel funky zijn maar dan geen Prince?
Ja maar die drie dozen zitten de helft van de afleveringen in de herkansing dus die gaan sowieso niet winnen en toch zijn ze weer door.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind Pyke en Rolf ook ruk, tis mij om t even
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Yns, zie spoiler en http://www.abu.nl/abu2/?fileid=14154ja ok dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de vraag is dus of ze je kunnen verplichten om de niet gewerkte uren in de rest van de week te moeten werken ivm de liggende werkvoorraadToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Rochelle gaat toch winnen dus wat boeit hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar die drie dozen zitten de helft van de afleveringen in de herkansing dus die gaan sowieso niet winnen en toch zijn ze weer door.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok dat snap ik
maar de vraag is dus of ze je kunnen verplichten om de niet gewerkte uren in de rest van de week te moeten werken ivm de liggende werkvoorraad
contracturen is 34quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Je dient de contracturen te werken.
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemdquote:Maar let wel, je kan ieder moment wieberen in die eerste 26 weken.
Funkiest shit on the planetquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
contracturen is 34
als donderdag vrij, is 28
[..]
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemd
Ik luisterquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rochelle gaat toch winnen dus wat boeit het
Zie sigquote:
terugbijtenquote:
Werkte hier als een tietquote:
Sjon was kleinerquote:
quote:
echt op dierniveau communiceren als ze zo klein zijn werkt t bestequote:
quote:
Nou die beet maar 1 keer hoorquote:
Foei zeggen ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon bij dr nekvel pakken en foei zeggen zou ook moeten werken !
Dan werkt het dus nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Foei zeggen ookmaar ze gaat vervolgens weer door
En dan wel op vingers, verder niets gelukkig.
quote:
k ga met je meequote:Slaaaaptijd.
Johquote:
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
contracturen is 34
als donderdag vrij, is 28
[..]
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemd
Bij ons is al het overwerk onbezoldigdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.
t is dus nu in 3 weken 2 keer raakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.
Oh ik vind turn your lights down low ook zo mooiquote:
Valt best wel meequote:
En zo is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:59 schreef Greys het volgende:
Auw.
Voeten.
Prachtige dag.
Zon
Getrouwd, zij!
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou.. ze nemen hem mee naar het bureau.. volgens mij liep hij net rond met een mes.. moest ook op zn knieen hoorde ik..in de boeien. Hij stond net ook bij mij aan de deur. En liep te schreeuwen dat hij de onderbuurman ging afmaken.
Bedtijd.
das alleen voor foto's maar volgens mij is er geen speciaal algemene kattentopic, maar wel op soort zoals t sfinxentopicquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Deze zoek je denk ik, Mascara: Kattenfoto's deel 77
Gewoon lekker eigen topic openenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Even hier binnenvallen, ik zal er wel overheen kijken maar is er een centraal kattentopic? Vanaf morgen of volgende week hebben wij voor onbepaalde tijd een poezebeest te logeren
oh die had ik wel gezien maar dacht dat het dus alleen om foto's ging. Ga zo eens kijken daar. Had net mijn dochter aan de telefoon (is nachtje logeren bij oma) en kon het niet voor me houden om haar te vertellen dat poes bij ons een tijdje komt wonenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Deze zoek je denk ik, Mascara: Kattenfoto's deel 77
ik post via foon dus traag. Wie weet doe ik dat dan wel. Ben er zo erg vol vanquote:
Toppersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:11 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)pers-in-concert.html
t blijft knap he, dat die ontwerpers van de kleding van de Toppers, het steeds voor mekaar krijgen om afschuwelijke kleding te ontwerpen![]()
Nee niet binnen geweest, ik heb de deur niet open gedaan. En waakhonden heb ik helaas niet haha, dat was James..die had hem wel gegrepen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:24 schreef Oognip het volgende:
Bah wat een enge buurman multiis ie binnen geweest of heeft ie alleen tegen j deur lopen schreeuwen? Anders hadden je honden hem mooi kunnen pakken
Lijkt mij wel, aangezien hij op meerdere deuren heeft lopen bonken haha. Buurman naast mij kwam midden in de nacht thuis, toen de politie er voor de eerste keer was. Die heeft in ieder geval alles van de 2de keer ook gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een ellende zeg met die buurman!bah! Bij Woningbouw melding maken is sowieso goed idee. Niet dat er dan veel zal veranderen maar dan heb je in ieder geval wat op papier mocht het echt uit de hand lopen. Hebben je andere buren ook last van hem?
ze blijft ws voor langere tijd. Ik wil niet teveel in details treden maar is poes van vriend en hij werkt in buitenland. Ben zo dol op dat beestje, heb haar al 4 maanden niet gezien ofzo omdat ze toen ergens anders woonde. Ben me er wel heel erg van bewust dat het moeilijk zal zijn als ze gewoon weer terug zal gaan naar haar eigen huisje. Maar voorlopig gaat ze gewoon lekker bij ons wonen en verwend wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:27 schreef Oognip het volgende:
Mascara-klodder, jij en je dochter krijgen een poes te logeren begrijp ik? Wat leuk!Maar poes blijft dus maar tijdelijk? Lijkt me erg lastig om haar dan weer af te moeten staan.
ben je dus niet de enige die er niet vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, aangezien hij op meerdere deuren heeft lopen bonken haha. Buurman naast mij kwam midden in de nacht thuis, toen de politie er voor de eerste keer was. Die heeft in ieder geval alles van de 2de keer ook gehoord.
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kado was heel (en vooral HEEL zwaar)
Ik heb leuke foto's van het uitpakken, we zijn er speciaal voor in de gang gaan zitten want ze wilde alle kaarten lezenGa het straks even uploaden! En we probeerden nog te posten, maar mobiel posten lukte gister niet! Ze vond het helemaal super!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kado was heel (en vooral HEEL zwaar)
Heb jij gewoon een kalender met alle dieren-verjaardagen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei toch dat ie zwaar was![]()
![]()
Ben blij dat ie in de smaak viel![]()
Oh en gefeliciteerd met Bink![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je er zelf al aan gedacht?
Alleen honden dan zeker?quote:
Awquote:
Ja, ze zien er echt gelukkig uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Is dat MeneerMaes zn serieuse gezicht?
De blijheid spat er vanaf
Geweldig!quote:
Hoedje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:54 schreef senesta het volgende:
Heerlijk.
Samara krijgt nieuwe glazen in haar bril trouwens. En ze heeft één hoedje gekregen waar haar bril ook daadwerkelijk inpast
Waarom moet een bril in een hoedje passen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:54 schreef senesta het volgende:
Heerlijk.
Samara krijgt nieuwe glazen in haar bril trouwens. En ze heeft één hoedje gekregen waar haar bril ook daadwerkelijk inpast
quote:
Leuk he die autodingen op je telefoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoedje?
![]()
Goed dat je meteen teruggegaan bent
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk he die autodingen op je telefoon
Ja ze stralen he?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
als ik ooit trouw, wil ik ook zo stalen
Echt fijn, het weerbericht was niet goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ze stralen he?!Echt heel leuk en het was ook zo'n leuke dag met gelukkig ook stralend weer!
Ja nou, ik dacht dus echt dat ze dat bedoeldequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Tis anders knap lullig als je een bril draagt en een hoedje en de bril past niet onder je hoedje, dat staat echt kneuzigZo met die brillepoten op de rand van je hoedje
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik dacht dus echt dat ze dat bedoelde![]()
Jij wil wat, Yns?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
als ik ooit trouw, wil ik ook zo stalen
Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is BIIIIIIIIIINKquote:
Ze ziet er ook best jarig uit zo he, met jouw mutsie en dat blije smoelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen foto van toen het kado uit de doos was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gefeliciteerd Bink en Greysquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is BIIIIIIIIIINK
[ afbeelding ]
Een hele zware ookquote:
Ja, het was heel gezellig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Deze mag vast ook wel online vast, hier waren ze net 10 seconden getrouwd!
Verder laat ik het aan Maes en MissBliss en Re over qua foto's.
(Bliss en Re, ik vond het echt leuk met jullie![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen geen foto van toen het kado uit de doos was![]()
Hee, maar jouw kaart is wel in beeldquote:
quote:
Naja, ik heb echt mn best gedaan om zoveel mogelijk mensen te vragen, maar in die andere SC kom ik zelf nooit, en bovendien heb ik de mensen die zelf gingen ook niet gevraagd omdat ik er vanuit ging dat die zelf wel iets zouden regelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het was heel gezellig!![]()
Wat een tof cadeau!Dan vind ik het weer jammer dat ik hier nog maar zo weinig kom, want ik had ook wel mee willen doen
Kheb me suf gedingestquote:
Ik neem het jou niet kwalijk hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, ik heb echt mn best gedaan om zoveel mogelijk mensen te vragen, maar in die andere SC kom ik zelf nooit, en bovendien heb ik de mensen die zelf gingen ook niet gevraagd omdat ik er vanuit ging dat die zelf wel iets zouden regelen natuurlijk.
Twas een hele klus nu al hoor
Had je 'em niet effe schoon kunnen maken?quote:
Volgende keer mag jij t roggelen zeiksnorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had je 'em niet effe schoon kunnen maken?
Zit onder het stof
Mijn kaart niet, maar mijn psychopatenhandschrift welquote:
Heb je gelezen hoe fucking zwaar ie is?quote:
Oh serieus, je schreef bijna het netst van iedereenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn kaart niet, maar mijn psychopatenhandschrift wel
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe fucking zwaar ie is?
Het was echt een gezellige kerelquote:
Oh wat stom zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt een gezellige kerel
Het enige dat wat minder was, was dat hij me steeds in die toespraak ging noemen en daar ook steeds al mijn namen bij noemdeIk háát die tweede naam, noem het vooral meerdere keren dan zeg
Snap ik, want ik heb die doos zelfs van de feestzaal naar de gang laten tillen door iemand anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Je snapt vast wel dat ik die man van de winkel dankbaar ben dat ik niet zelf met die doos naar het postkantoor hoefde te lopen he?
Dat was me echt nooit gelukt, ook nog met die honden dr bij
Tis niet eens een joekel van een beeld of zo, maar als je hem probeert te tillen schrik je echt hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik, want ik heb die doos zelfs van de feestzaal naar de gang laten tillen door iemand anders.
Daarna wel zelf weer terug gezet, maar was blij dat ik hem neer kon zetten
Gatverdammequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Kees is echt een vies hondje.
Ze kotst gewoon op de bank, de rest doet dat op de grond ( behalve Sjon, die kotst altijd stiekem tussen de kussens van de bank) en blijft er dan doodleuk naast liggen
Van harte voor La Bink!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn dat alles zo goed was!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Deze mag vast ook wel online vast, hier waren ze net 10 seconden getrouwd!
Verder laat ik het aan Maes en MissBliss en Re over qua foto's.
(Bliss en Re, ik vond het echt leuk met jullie![]()
)
[ afbeelding ]
16 toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
Dank jullie namens de Bink! Ze ligt nu te ronken, want van een ochtendje jarig zijn op je 15e moet je even flink bijkomen
Nee ze was bijna 15 steeds, en nu helemaal 15quote:
Oh ik dacht dat ze vandaag 16 werd, niet dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze was bijna 15 steeds, en nu helemaal 15
Ik weet nu (jammer genoegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt een gezellige kerel
Het enige dat wat minder was, was dat hij me steeds in die toespraak ging noemen en daar ook steeds al mijn namen bij noemdeIk háát die tweede naam, noem het vooral meerdere keren dan zeg
Godzijdankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet nu (jammer genoeg) al niet meer wat het was
quote:
quote:
Hehe, en terecht ook. Strijken is overrated.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]was dat maar zo
tis dat ik anders met mn pak steeds naar mn mams moet rijden.
de rest van de spullen strijk ik echt niet
is t ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, en terecht ook. Strijken is overrated.
Hiep Hiep hoera voor Binkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh-oh goed geshoptquote:
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke Maessie-foto's![]()
En wat hadden jullie haar een leuk cadeau gegeven
oh-oh geroggeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke Maessie-foto's![]()
En wat hadden jullie haar een leuk cadeau gegeven
Goed zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, das prima, Sandor is alleen op donderdag vrijdag en zaterdag in de winkel though![]()
Zooooooo mn ramen zijn gelapt![]()
En ik belde net mn moeder om dr naar de Action te sturen voor dat Prince boek met cd, zij gelijk dr heen, had ze de laatste, thnx voor de tip Senesta![]()
1,98, echt, absurd
Heerlijk knus tegen Gb aanquote:
Naar de intratuin gaan en een nieuwe plant kopen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naar de intratuin gaan en een nieuwe plant kopen.
Ohja!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]en ik zei nog wel dat je knap bent
t zijn mn geluksklavers![]()
de zonnebloem zit ook onder
staan voor straf buiten
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een veel effectievere oplossing
Aansteker d'r bij, weg bladluis!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aansteker d'r bij, weg bladluis!
is wel effectiefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aansteker d'r bij, weg bladluis!
Het is weekend hè, dan krijg je dit soort opmerkingenquote:
Dacht hij ook --->quote:
he getverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij dat het bladluis is, geen schaamluis
*BOKSquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij dat het bladluis is, geen schaamluis
Zouden lieveheersbeestjes daar ook van houdenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is weekend hè, dan krijg je dit soort opmerkingen
[..]
Dacht hij ook --->
Nou voel je vrij om in dit topic te posten.quote:
fijn dat dat mag !quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou voel je vrij om in dit topic te posten.
Zo ben ikquote:
Ik een strijkijzerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een heel mooi horloge van fossil gekocht
Ja dat las ikquote:
ik heb geeneens zakdoekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat las ikheel handig
als je maar niet zo doorslaat dat je zelfs zakdoeken en kussenslopen gaat wassen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb geeneens zakdoeken
maareh een kussensloop word hier wel gewassen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |