jaquote:
aaaaah dat was vanavond he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ouwelullen avondje.
[ afbeelding ]
SLAAAAAYERRRR
Jups, half 8 beginnen, 8 uur weer naar huis. Prima avond.quote:
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kiekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister gewoon heel verstandig nog es naar Apartment![]()
DA, ga je ook naar PJ Harvey toevallig?
Ah, ik ga naar Paradiso.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kieken
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik ga naar Paradiso.
Maak je een mooi kiekje voor me op Werchter?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijken
Oh god, kan ik die DM functie uitzetten?quote:
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.quote:
ow bij de weg. je ziet er goed uitquote:
Nee vaak wil ze alleen dr eigen fotografe erbij hebben idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.
De fuckquote:
Bwhehe, ik heb er echt helemaal 0 zin in, dus dat concert kan echt alleen maar meevallenquote:
WTFquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Heb je vrijdag ook vrij dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Whehehe, hoe dat opeens zo?quote:
Dat verklaard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is gezichten bij fok!fotografen aan t zoeken, om een beeld te creëren
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die weekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je vrijdag ook vrij dan?
Donderdag kost je geen verlof hoor.
geld ook voor de vaste medewerkersquote:
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die week
[..]
geld ook voor de vaste medewerkers
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?
Geen CAO oid?
Maar goed, ik voel mij haast verplicht om nu ook op jouw fobo te klikken.quote:
dat dacht ik ook, en t boeit toch niet of t werk voor die week afkomt, das toch hun probleem en niet dat van ons?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou die donderdag is gewoon een zondag, dat kost zelfs ons niks
Oh dan val je nog onder de ABU CAO.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnen
idd uitzend
geloof dat t onder bank en verzekeringswezen valt
Sjon-muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee man, dit is Sjon muziekquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |