jaquote:
aaaaah dat was vanavond he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ouwelullen avondje.
[ afbeelding ]
SLAAAAAYERRRR
Jups, half 8 beginnen, 8 uur weer naar huis. Prima avond.quote:
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kiekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister gewoon heel verstandig nog es naar Apartment![]()
DA, ga je ook naar PJ Harvey toevallig?
Ah, ik ga naar Paradiso.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet in Paradiso, ga d'r wel op Rock Werchter kieken
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik ga naar Paradiso.
Maak je een mooi kiekje voor me op Werchter?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien pak ik Paradiso nog wel even mee, even op de lijst kijken
Oh god, kan ik die DM functie uitzetten?quote:
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.quote:
ow bij de weg. je ziet er goed uitquote:
Nee vaak wil ze alleen dr eigen fotografe erbij hebben idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
PJ is niet zo gemakkelijk met accreditaties helaas. België mocht er niet gefotografeerd worden. Hier in A'dam blijkbaar wel.
De fuckquote:
Bwhehe, ik heb er echt helemaal 0 zin in, dus dat concert kan echt alleen maar meevallenquote:
WTFquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Heb je vrijdag ook vrij dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Ynske het volgende:
ff andere vraag
in een week waar maar 4 werkdagen zijn ivm verplichte vrije feestdag
mag men dan je verplichten de andere 4 dagen extra uren te werken zodat je wel aan je totale weekuren en dus werk komt?
terwijl je wel verlofuren genoeg hebt staan?
Whehehe, hoe dat opeens zo?quote:
Dat verklaard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is gezichten bij fok!fotografen aan t zoeken, om een beeld te creëren
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die weekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je vrijdag ook vrij dan?
Donderdag kost je geen verlof hoor.
geld ook voor de vaste medewerkersquote:
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee vrijdag is gewone werkdag, kunnen geen vrij nemen want dan is t werk niet te halen voor die week
[..]
geld ook voor de vaste medewerkers
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bijzonder, neem aan dat voor jou inmiddels hetzelfde geldt als voor vaste medew? Dus 26 weken voorbij en Fase B?
Geen CAO oid?
Maar goed, ik voel mij haast verplicht om nu ook op jouw fobo te klikken.quote:
dat dacht ik ook, en t boeit toch niet of t werk voor die week afkomt, das toch hun probleem en niet dat van ons?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou die donderdag is gewoon een zondag, dat kost zelfs ons niks
Oh dan val je nog onder de ABU CAO.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ben per 1 mei op nieuwe werk begonnen
idd uitzend
geloof dat t onder bank en verzekeringswezen valt
Sjon-muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee man, dit is Sjon muziekquote:
quote:
Give it a try!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Hey APK, mag het wel funky zijn maar dan geen Prince?
Ja maar die drie dozen zitten de helft van de afleveringen in de herkansing dus die gaan sowieso niet winnen en toch zijn ze weer door.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind Pyke en Rolf ook ruk, tis mij om t even
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Yns, zie spoiler en http://www.abu.nl/abu2/?fileid=14154ja ok dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de vraag is dus of ze je kunnen verplichten om de niet gewerkte uren in de rest van de week te moeten werken ivm de liggende werkvoorraadToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Rochelle gaat toch winnen dus wat boeit hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar die drie dozen zitten de helft van de afleveringen in de herkansing dus die gaan sowieso niet winnen en toch zijn ze weer door.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok dat snap ik
maar de vraag is dus of ze je kunnen verplichten om de niet gewerkte uren in de rest van de week te moeten werken ivm de liggende werkvoorraad
contracturen is 34quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Je dient de contracturen te werken.
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemdquote:Maar let wel, je kan ieder moment wieberen in die eerste 26 weken.
Funkiest shit on the planetquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
contracturen is 34
als donderdag vrij, is 28
[..]
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemd
Ik luisterquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rochelle gaat toch winnen dus wat boeit het
Zie sigquote:
terugbijtenquote:
Werkte hier als een tietquote:
Sjon was kleinerquote:
quote:
echt op dierniveau communiceren als ze zo klein zijn werkt t bestequote:
quote:
Nou die beet maar 1 keer hoorquote:
Foei zeggen ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon bij dr nekvel pakken en foei zeggen zou ook moeten werken !
Dan werkt het dus nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Foei zeggen ookmaar ze gaat vervolgens weer door
En dan wel op vingers, verder niets gelukkig.
quote:
k ga met je meequote:Slaaaaptijd.
Johquote:
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
contracturen is 34
als donderdag vrij, is 28
[..]
k weet t, dus we doen t wel, maar vond t gewoon vreemd
Bij ons is al het overwerk onbezoldigdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.
t is dus nu in 3 weken 2 keer raakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een werkgever kan een werknemer verplichten tot incidenteel overwerk, redelijkheid in aanmerking genomen. In dit geval, feestdag in een drukke periode, vind ik het niet onredelijk. Alleen zou je het eigenlijk als overuren uitbetaald moeten krijgen, ook al krijg je als uitzendkracht de feestdag waarschijnlijk niet doorbetaald.
Oh ik vind turn your lights down low ook zo mooiquote:
Valt best wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |