dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omquote:
Ja ik vind hem leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omop te worden
zo dan zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
net ff de site gechecked omdat ze de suggestie wekten dat je de individuele songs kon downloaden, nu niet dus, ze willen 9 euries voor allemaal tegelijk in een download
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef jacqhassel het volgende:
Ben er vandoor ga in bed verder kijken laters
maryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
zo mocht er straks nog een stormchaser hier checken.... fotootje van Dominater 1 & 2
Opmerking van Reed Timmer "Home Owner Association is not happy with these"
[ afbeelding ]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,akenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
ja, misschien is iedereen aan het bijslapen ?
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,aken
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.
Heb je weer een zwaar dagje achter de rug?
maar wel weer 't weekend werken dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepen
tja, tis maar wat je gewend bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar wel weer 't weekend werken dus![]()
Wat loop ik dan te mieren over mijn 42,5 uur die ik deze week gemaakt heb
Dat is zo jaquote:
Ik ook niet hoor, nu redelijk normale weken, maar de leukste tijd had ik toen ik internationaal werkte, weken van huis, en omdat je toch niets beters te doen had 's avonds in je hotel gewoon doorwerken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
ik weet echt niet beter dan meer dan 40 uur in de week.
ah, in de winter hou je je winterslaap zodat je de drukke zomermaanden door kunt komen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
hoewel in de winter red ik dat bij lange na niet
zoiets ja. Maar na 6 weken rust heb ik ook weer zoiets van laat het seizoen maar weer beginnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah, in de winter hou je je winterslaap zodat je de drukke zomermaanden door kunt komen ?
eh, hobbies zoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar na 6 weken rust heb ik ook weer zoiets van laat het seizoen maar weer beginnen
quote:
quote:
is toch niet gek.... af en toe (zoals afgelopen week) heb ik een hekel aan mijn werk, maar dat komt door al dat politieke geneuzel. Laat mij maar lekker aan de systeempjes sleutelen. En dan zeg ik ook dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
en het klinkt gek, maar mijn beroep is mijn grootste hobby
hmmmmm..... zoveel geslapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
afgelopen winter helaas maar een week
Krijg je dan niet gecompenseerd voor de overuren die je draait?quote:
klinkt tegenstrijdig,maar als ik vrij ben heb ik daar dus weinig zin in terwijl ik tijdens mijn werk wel bezig ben met het zoeken van nieuwe dingen. Ook op websites bijv. HEb hier iets van 10 culinaire sites, op de zaak denk ik 40 in de favorietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch niet gek.... af en toe (zoals afgelopen week) heb ik een hekel aan mijn werk, maar dat komt door al dat politieke geneuzel. Laat mij maar lekker aan de systeempjes sleutelen. En dan zeg ik ook dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb.
Maar dan kan je toch juist in je vrije tijd lekker op zoek gaan naar nieuwe producten, proeven bij vakbroeders etc?
alleen in tijd. Is horeca hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je dan niet gecompenseerd voor de overuren die je draait?
nee hoor, als ik thuis ben heb ik ook niet zo'n zin in het bij houden van mijn vakliteratuur, krijg er helaas op mijn werk iet echt de tijd voor. Dus kan dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt tegenstrijdig,maar als ik vrij ben heb ik daar dus weinig zin in terwijl ik tijdens mijn werk wel bezig ben met het zoeken van nieuwe dingen. Ook op websites bijv. HEb hier iets van 10 culinaire sites, op de zaak denk ik 40 in de favorieten
Ik krijg zelfs niet dat.... Maar JIJ en in tijd compenseren..... kweet niet hoor, maar volgens mij zou je zo langzamerhand de hele zomer al in uren kunnen compenserenquote:
is vaker tegen me gezegd, heb niet echt hobby's, maar toch verveel ik me nooitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor, als ik thuis ben heb ik ook niet zo'n zin in het bij houden van mijn vakliteratuur, krijg er helaas op mijn werk iet echt de tijd voor. Dus kan dat wel begrijpen.
Moet je toch wat meer hobbies zoeken
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
is vaker tegen me gezegd, heb niet echt hobby's, maar toch verveel ik me nooit
is ook niet helemaal waar, kan eigenlijk alleen de extra gewerkte dagen en feestdagen compenseren. het gaat er bij mij om dat ik 5 dagen per week aanwezig ben, en mag zelf bepalen hoelangquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs niet dat.... Maar JIJ en in tijd compenseren..... kweet niet hoor, maar volgens mij zou je zo langzamerhand de hele zomer al in uren kunnen compenseren
Geeft je in ieder geval wel wat flexibiliteit, en dat heb ik dan weer niet. Maar compenseer je ook wel de extra gewerkte dagen of doe je zelfs dat niet? Je wilde toch een tijdje 4 dagen werken, maar nu werk je er praktisch 6quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook niet helemaal waar, kan eigenlijk alleen de extra gewerkte dagen en feestdagen compenseren. het gaat er bij mij om dat ik 5 dagen per week aanwezig ben, en mag zelf bepalen hoelang
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
maar ff zonder dollen, zie ik morgen toch weer vandaag worden
en ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
maar ff zonder dollen, zie ik morgen toch weer vandaag worden
is ook nog steeds de bedoeling. Extra gewerkte dagen worden ook als tvt weggeboekt. anders vak dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft je in ieder geval wel wat flexibiliteit, en dat heb ik dan weer niet. Maar compenseer je ook wel de extra gewerkte dagen of doe je zelfs dat niet? Je wilde toch een tijdje 4 dagen werken, maar nu werk je er praktisch 6
En dan ook eens opnemen hoor... ik weet nog wel een hobby voor je hoor.... heet Memory Lanequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook nog steeds de bedoeling. Extra gewerkte dagen worden ook als tvt weggeboekt. anders vak dag
klopt ja, tot een jaar of 3 terug haalde ik door tot een uur of drie. Trek ik echt niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik ook, maar jij bent pas een uurtje thuis
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt ja, tot een jaar of 3 terug haalde ik door tot een uur of drie. Trek ik echt niet meer
ik dacht dat ik daar alleen in stond..... we worden ouder kokjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
merk zeker dat het herstel langer duurt. En als ik dan datr jonge grut hoor klagen
dat ik dat ooit nog ging zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik daar alleen in stond..... we worden ouder kokje
ach wat.... we zijn gewoon nu oudere jongeren tochquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach wat.... we zijn gewoon nu oudere jongeren toch
welterusten Muisje, morgen ben ik er weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Dus kokjeslaap
morgen gezond weer op.... ik zoek ook mijn nestje op om te
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
welterusten Muisje, morgen ben ik er weer![]()
nee hoor is in voorzienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou ik je aan (als ik maar niet hoef af te wassen
)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Wilde deze foto laten zien
http://twitpic.com/53o384
dan zul je nu zeker behoefte hebben aan een bakkiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
binnen, ik ben binnen
![]()
sorry hoor ff bakkiezetten, net zitten borrelen bij de buren
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
hey Sjampoeh, zit je me nou uit te lachenquote:
ik ben nog niet afgekickt hoor. Zit nog in de ontkenningsfasequote:
komt omdat je de shorturl plaatste. Plaatje openen dan rechtermuisknop op foto en kopieer locatiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
hè rustig aan hoor, ben net binnen, moet nog bijlezen, katten eten geven, koffie zetten etc..... Denk meld maar ff dat ik er ben voordat iedereen weer weg isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
Zoals je ziet, zit ik tegen mezelf te lullen hier op het forum. Dan is het wel heel erg met je gesteld
gelukkig, ben ik toch niet zover heen als ik dachtquote:
was de foto die kaatje wilde plaatsen hoor, denk help maar ff...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
enne mary mooie foto!
ben ook besmet met de gouden kooi
had ik gelezen, was ook niet voor jou bedoeld, maar ik zag dat ik een rij posts van mezelf onder elkaar had staan. Zag er een beetje dom uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hè rustig aan hoor, ben net binnen, moet nog bijlezen, katten eten geven, koffie zetten etc..... Denk meld maar ff dat ik er ben voordat iedereen weer weg is
haha had ik niet begrepen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was de foto die kaatje wilde plaatsen hoor, denk help maar ff...
Oh, maar je had nog geen vier op een rij hoor, kan veeeeeel ergerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had ik gelezen, was ook niet voor jou bedoeld, maar ik zag dat ik een rij posts van mezelf onder elkaar had staan. Zag er een beetje dom uit![]()
heb je goed gedaan. Mij lukte het niet. Heb net je uitleg wel gelezen, maar begrijp het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was de foto die kaatje wilde plaatsen hoor, denk help maar ff...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je had nog geen vier op een rij hoor, kan veeeeeel erger
Toen hij nog samen met Eric en Sylvia was, ik wel. Later absoluut niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef waterkant het volgende:
was iemand hier voor huub? de gouden kooi
Vanaf je eigen PC moet je hem eerst uploaden naar bijv. plaatjesupload.nl;quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je goed gedaan. Mij lukte het niet. Heb net je uitleg wel gelezen, maar begrijp het niet![]()
Hoe plaats ik dan een foto vanaf mijn eigen pc?? Ik had de foto gekopieerd en opgeslagen op mijn pc, maar zie nergens hoe dat moet
Nooit gezien, zat toen 3/4 van mijn tijd in het buitenlandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef waterkant het volgende:
was iemand hier voor huub? de gouden kooi
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
Zag op Twitter dat Flip vandaag geopereerd is aan zijn borst. Edwin Smulders ging foto's maken in de kliniek. Jo is volop bezig met twitteren over haar kledingshop
op mijn Twitter. In de tijd van SST heb ik haar toegevoegd (nieuwsgierigheid voor de tweets van haar moeder). Zodoende zie ik haar tweets op mijn twitterquote:
No problemoquote:
okquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
op mijn Twitter. In de tijd van SST heb ik haar toegevoegd (nieuwsgierigheid voor de tweets van haar moeder). Zodoende zie ik haar tweets op mijn twitter
Ik heb hem in het huis beloofd hem te helpen. Vandaar dat we nu onderweg zijn naar de kliniek. #edwinsmulders komt zo voor foto's . Xquote:
http://twitter.com/#!/Joanna_na_SSTquote:
dat zeker. Helemaal als je veel mensen volgtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No problemo
(Ben ondertussen nog twitter/mail/4^ etc aan het bijlezen, wat gebeurt er véél als je een paar uurtjes offline bent)
Valt wel mee hoor, zijn bijna allemaal echte mensen die ik ook nog echt ken, dus ja daar moet je wel ff wat serieuzer op reagerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat zeker. Helemaal als je veel mensen volgt
dat klopt. Ik reageer niet zo heel vaak op Twitter. Lees het ooit dagen nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn bijna allemaal echte mensen die ik ook nog echt ken, dus ja daar moet je wel ff wat serieuzer op reageren
had dit berichtje helemaal niet gezien. Ik zit alles te kopieeren voor Waterkant.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/Joanna_na_SST
De tweetjes van Joanna
(hoef je trouwens niet voor ingelogd te zijn op twitter om die te kunnen zien)
Dagen niet lezen gaat mij niet lukken hoor, komen gewoon binnen op mijn foonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat klopt. Ik reageer niet zo heel vaak op Twitter. Lees het ooit dagen niet
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef kaatje50 het volgende:
Joanna_na_SSTJoanna
Flips is klaar! Alles is goed gegaan! Hij is blij!! Kus kroel!
6 hours agoFavoriteRetweetReply
sorry ben een nono waar is hij aan geopereerd??
Joanna_na_SSTJoanna
Nee, mijn ma heeft hem niet geopereerd. Wel een van onze artsen! Phil is gelukkig! Wat heerlijk.
heb geen internet op mijn foon. Heb nog gewoon een simpele telefoon waar ik mee kan bellen en smsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dagen niet lezen gaat mij niet lukken hoor, komen gewoon binnen op mijn foon
Had ik tot een paar weken geleden ook, maar was toe aan een upgrade en ben der erg happy meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb geen internet op mijn foon. Heb nog gewoon een simpele telefoon waar ik mee kan bellen en smsen.
Hij heeft een borstverkleining gehad.quote:
Kan me dat wel voorstellen, maar mensen met zo'n telefoon hebben de hele dag dat ding in d'r handen. Mijn oudste zoon ook. Net alsof je niet later kunt reageren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik tot een paar weken geleden ook, maar was toe aan een upgrade en ben der erg happy mee
En dat doe ik dus niet, wel nét voor ik de borrel in ging getwitterd dat ik ging borrelen, één foto van de borrelhapjes tijdens de borrel gemaakt, foon veilig in de zak opgeborgen en de foto pas verstuurd toen ik thuis was. Dus ja dan moet je wel weer ff wat bijlezenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kan me dat wel voorstellen, maar mensen met zo'n telefoon hebben de hele dag dat ding in d'r handen. Mijn oudste zoon ook. Net alsof je niet later kunt reageren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
moet even iets opzoeken op internet. Ben er zo weer
tuurlijk wel. Maar kan hier toch niets opzoeken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je dan niet op internet als je op fok zit?
wel hoor, boven in de paginaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Maar kan hier toch niets opzoeken?
Heb gevonden wat ik zocht, dus weer present
nooit opgevallenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel hoor, boven in de pagina![]()
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd toch (ben zo'n typje dat altijd op alle knopjes wil drukken)quote:
ik juist het tegenovergestelde. Durf nergens op te klikkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer wat geleerd toch (ben zo'n typje dat altijd op alle knopjes wil drukken)
Is vaak maar beter ook hoor, voordat je het weet staat je pc vol met spywarequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik juist het tegenovergestelde. Durf nergens op te klikken
nee alexquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey Sjampoeh, zit je me nou uit te lachen
Is toch 't beste maatje van Gerardquote:
Seizoen is nog niet over, er kan (en zal) nog genoeg komen. Maar wel ff goed dat ze daar op adem kunnen komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
't is best rustig in de USA. Kijk net, maar buiten regen is er niet veel aan de hand. Ook maar een kleine kans op tornado's. Misschien dat het eindelijk rustig wordt daar
daarom. Mijn man waarschuwd me daar ook altijd voor. Hij weet dat ik dat zelf niet op kan lossen en is hij de klosquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is vaak maar beter ook hoor, voordat je het weet staat je pc vol met spyware
Denk dat Alex niet zo verkeerd is hoor. Had in SST vaak het idee dat hij persé fatsoenlijk wilde blijven en daarom niet genoeg terug zei...quote:
Tot wanneer loopt het Tornadoseizoen ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Seizoen is nog niet over, er kan (en zal) nog genoeg komen. Maar wel ff goed dat ze daar op adem kunnen komen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat Alex niet zo verkeerd is hoor. Had in SST vaak het idee dat hij persé fatsoenlijk wilde blijven en daarom niet genoeg terug zei...
Tot 1 juniquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt het Tornadoseizoen ?
wist niet dat het in November weer begon...Je zult er maar wonenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot 1 junidan gaan we namelijk direct door naar Hurricane Season en dan weer in November Tornado Season (maar meestal beperkter)
Ach, dan weet je dat er een risico in zit. Net als wij met water moeten leven. Zeeland 1 feb 1953 meer dan 1800 doden en meer dan 100.000 mensen dakloosquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wist niet dat het in November weer begon...Je zult er maar wonen
Ik weet het, maar die tornado's kun je niet voorkomen en komen elk jaar terug.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, dan weet je dat er een risico in zit. Net als wij met water moeten leven. Zeeland 1 feb 1953 meer dan 1800 doden en meer dan 100.000 mensen dakloos
Omdat wij toevallig in Nederland sindsdien de Deltawerken gebouwd hebben. Kijk naar Japan en Thailand, wat wij toen een stormvloed noemde noemen we nu tsunamiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar die tornado's kun je niet voorkomen en komen elk jaar terug.
Dat risico van het water is er idd, maar is tot op heden nog veel tegen te doen.
Heb ik ook opstaan....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ga De Jongens tegen de Meisjes kijken. Denk dat dat wel leuk is.
laters
addictquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dagen niet lezen gaat mij niet lukken hoor, komen gewoon binnen op mijn foon
Snap inderdaad niet dat Japan daar niet voldoende maatregelen voor heeft getroffen, met zoveel aardbevingen er daar zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat wij toevallig in Nederland sindsdien de Deltawerken gebouwd hebben. Kijk naar Japan en Thailand, wat wij toen een stormvloed noemde noemen we nu tsunami
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mede jouw schuld
![]()
Kokje
wat ben je vroeg vandaag
kokjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dramadag vandaag![]()
ik 6dagen werken, dus ikke naar huis
das heul heul erg goed van jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dramadag vandaag![]()
ik 6dagen werken, dus ikke naar huis
Staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
En wat zal die daar gebruik van maken, door vroeg dat mandje te gaan zoeken
lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat al klaar voor je![]()
[ afbeelding ]
Ver voor als in we gaan DWHN niet meer zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet nu al, maar ver voor twaalven. heb nog wat in te halen
quote:
altijd toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
stab![]()
![]()
gaan we het hier gezellig maken
weet niet wat jij bedoelt, maar ik bedoel MNVZWquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ver voor als in we gaan DWHN niet meer zien?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wat jij bedoelt, maar ik bedoel MNVZW
nou dan ben je nog niet daar geweest vandaag...bulderen van het lachen weerquote:
sommige mensen moeten werkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dan ben je nog niet daar geweest vandaag...bulderen van het lachen weer
ja, dat kan...we hebben de grootste lol gehad net...nu ook gezellig trouwens !quote:
stond op het punt te gaan kijken, toen je hier op de deur kwam kloppenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dan ben je nog niet daar geweest vandaag...bulderen van het lachen weer
altijd welkom jij hoor, weet je toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
stond op het punt te gaan kijken, toen je hier op de deur kwam kloppen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
stond op het punt te gaan kijken, toen je hier op de deur kwam kloppen
quote:
dacht dat jij ook naar de chat was?quote:
he he, enne twitteren enne mailen enne ..... multitasken hèquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dacht dat jij ook naar de chat was?
best een leuke show, jongens vs meisjes
druk leven zo hé, dat internettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he he, enne twitteren enne mailen enne ..... multitasken hè
quote:
ik ben dan teveel afgeleid. (slechte concentratie)quote:
worrik ook een beetje gek van hoor, dat tabpen....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben dan teveel afgeleid. (slechte concentratie)
burgerking is lekkerderquote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
worrik ook een beetje gek van hoor, dat tabpen....
ga zo ook ff in alle rust hier Dit was het Nieuws kijkenquote:
vind ik niet. Daar zijn die broodjes van die dikke kleffe dingenquote:
gelukkig ieder zijn smaak toch.... anders zouden we alleen maar Mac's hebben en geen BK'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vind ik niet. Daar zijn die broodjes van die dikke kleffe dingen
kookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga zo ook ff in alle rust hier Dit was het Nieuws kijken
Ik kom nog maar zelden op Schipholquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een ding dat zeker is
maar kom nooiot in het vcentrum
kook? je bent vrij vanavond ga toch gewoon lekker DWHN kijkenquote:
Heb de helft gemistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn ze fanatiek bij jongens vs meisjes
quote:
laat ze ons in de steekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom ik hier terug om rustig DWHN te kijken ga jij weg????
ow, dacht dat je tv ging kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom ik hier terug om rustig DWHN te kijken ga jij weg????
Jazeker maar TV kijken en hier tikken lukt nog wel hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ow, dacht dat je tv ging kijken.
Dan blijf ik nog hangen
vergeet nog wel eens dat andere mensen dat (nog) wel kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jazeker maar TV kijken en hier tikken lukt nog wel hoor.
Komt bij jou ook wel weer terug hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vergeet nog wel eens dat andere mensen dat (nog) wel kunnen
weet ik. gelukkig welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt bij jou ook wel weer terug hoor
was ff verdiept in wat andersquote:
ah, je was aan het multi-taskenquote:
quote:
Morgen uitzending gemist kijken (of op RTL XL) als het nu te snel gaat;)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en probeer de tv nog te volgen, haha. Denk dat het best een leuk programma is, maar dan moet je je aandacht er beter bij kunnen houden
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
volg jij de mensen van SST nog een beetje?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet actief.... alleen nog maar als er iemand een vraag over stelt dat ik ff ga koekeloeren. Mijdt op dit moment zelfs de Albert Cuyp in de angst Servio tegen te komen. (Dries Roelvink tegen komen bij de sportschool is al erg genoeg)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet actief.... alleen nog maar als er iemand een vraag over stelt dat ik ff ga koekeloeren. Mijdt op dit moment zelfs de Albert Cuyp in de angst Servio tegen te komen. (Dries Roelvink tegen komen bij de sportschool is al erg genoeg)
geen idee, ben zelf snel doorgelopen, wil niet in de sportschool zijn als hij er ook isquote:
'k wist niet eens wie het was tot die reclame waar ie glibberde van de zonnebrandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
Denk dat die Dries Roelvink beroemder is om zijn zwembroek dan zijn "talent"
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'k wist niet eens wie het was tot die reclame waar ie glibberde van de zonnebrand
Toen ik jaren geleden naar de sportschool ging, was daar Addy v.d. Krommenacker ook altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'k wist niet eens wie het was tot die reclame waar ie glibberde van de zonnebrand
ja lach maar * MaryMouse mompelt iets over 5 jaar en een steen of zo ietsquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Toen ik jaren geleden naar de sportschool ging, was daar Addy v.d. Krommenacker ook altijd.
Had nog nooit van hem gehoord. Pas toen hij vaak op tv kwam vanwege zijn ontwerpen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moest ff op wikipedia opzoeken wie dat was
stond gelukkig al klaar voor jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
* superkokje zijn ogen vallen bijna dicht, mandje bijna gevonden
wat een verwennerij weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stond gelukkig al klaar voor jega maar liggen kokje, en oogjes dicht doen en slaap
![]()
* MaryMouse dekt kokje wel af met het warme dekentje als ie in zijn mandje ligt
quote:
weet ik tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alleen maar voor mijn helden van Team Bol hoor
slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
* superkokje zijn ogen vallen bijna dicht, mandje bijna gevonden
quote:
Trusten Kaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Wens je nog een fijne avond/nacht. Slaap lekker voor straks
wat is MNVZWquote:
Morgen Niet Vandaag Zien Wordenquote:
quote:
haha, dat is wel erg! Zal ik voor jou dan een bakje zetten?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben zo lui dat ik nog te lui ben om koffie te zetten
hahaha, ik heb er hier al eentje zo gek gekregen om koffie te zettenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:40 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
haha, dat is wel erg! Zal ik voor jou dan een bakje zetten?
Goed bezig!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, ik heb er hier al eentje zo gek gekregen om koffie te zetten
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je nu tjetmaster of tettenmaster?![]()
Ga ik puur op je ava uit
slaat nergens op. Zeker in frankrijkquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit nu ff Ned. 1 te kijken. Staan er 2 vrouwen op een veldje. Slaan ze gezellig een bal naar elkaar toe en er is er steeds één die gemeen is. Die slaat de bal dusdanig, dat de andere er niet bij kan.
Volgens mij wel.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
En de mensen klappen ook nog als iemand gemeen speelt.
Waar moet dit heen met deze wereld.
En die meneer op de televisie zegt dan ook nog: "Mooi mooi mooi"
muisjeeeeeeequote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef MaryMouse het volgende:
wat een drukte hier op een luie zondagmiddag
en wat denk je van 15-love (oh, nee, dat doen ze op z'n frans tuurlijk)quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
MM![]()
Is wel erg met die vrouwen daar op de televisie.
Het is nog maar 1 uur en ze drinken al een drop-shot.
Zei die meneer op de televisie.
69quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en wat denk je van 15-love (oh, nee, dat doen ze op z'n frans tuurlijk)
als ze een stagaire is zal ze ook wel niet zo ver kunnen tellenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb die mevrouw op die stoel idd nog geen swasantnuf horen zeggen...
pfffffff, wel een vreemde sport hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb die mevrouw op die stoel idd nog geen swasantnuf horen zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |