dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omquote:
Ja ik vind hem leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omop te worden
zo dan zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
net ff de site gechecked omdat ze de suggestie wekten dat je de individuele songs kon downloaden, nu niet dus, ze willen 9 euries voor allemaal tegelijk in een download
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef jacqhassel het volgende:
Ben er vandoor ga in bed verder kijken laters
maryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
zo mocht er straks nog een stormchaser hier checken.... fotootje van Dominater 1 & 2
Opmerking van Reed Timmer "Home Owner Association is not happy with these"
[ afbeelding ]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,akenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
ja, misschien is iedereen aan het bijslapen ?
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,aken
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.
Heb je weer een zwaar dagje achter de rug?
maar wel weer 't weekend werken dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepen
tja, tis maar wat je gewend bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar wel weer 't weekend werken dus![]()
Wat loop ik dan te mieren over mijn 42,5 uur die ik deze week gemaakt heb
Dat is zo jaquote:
Ik ook niet hoor, nu redelijk normale weken, maar de leukste tijd had ik toen ik internationaal werkte, weken van huis, en omdat je toch niets beters te doen had 's avonds in je hotel gewoon doorwerken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
ik weet echt niet beter dan meer dan 40 uur in de week.
ah, in de winter hou je je winterslaap zodat je de drukke zomermaanden door kunt komen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
hoewel in de winter red ik dat bij lange na niet
zoiets ja. Maar na 6 weken rust heb ik ook weer zoiets van laat het seizoen maar weer beginnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah, in de winter hou je je winterslaap zodat je de drukke zomermaanden door kunt komen ?
eh, hobbies zoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar na 6 weken rust heb ik ook weer zoiets van laat het seizoen maar weer beginnen
quote:
quote:
is toch niet gek.... af en toe (zoals afgelopen week) heb ik een hekel aan mijn werk, maar dat komt door al dat politieke geneuzel. Laat mij maar lekker aan de systeempjes sleutelen. En dan zeg ik ook dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
en het klinkt gek, maar mijn beroep is mijn grootste hobby
hmmmmm..... zoveel geslapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
afgelopen winter helaas maar een week
Krijg je dan niet gecompenseerd voor de overuren die je draait?quote:
klinkt tegenstrijdig,maar als ik vrij ben heb ik daar dus weinig zin in terwijl ik tijdens mijn werk wel bezig ben met het zoeken van nieuwe dingen. Ook op websites bijv. HEb hier iets van 10 culinaire sites, op de zaak denk ik 40 in de favorietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch niet gek.... af en toe (zoals afgelopen week) heb ik een hekel aan mijn werk, maar dat komt door al dat politieke geneuzel. Laat mij maar lekker aan de systeempjes sleutelen. En dan zeg ik ook dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb.
Maar dan kan je toch juist in je vrije tijd lekker op zoek gaan naar nieuwe producten, proeven bij vakbroeders etc?
alleen in tijd. Is horeca hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je dan niet gecompenseerd voor de overuren die je draait?
nee hoor, als ik thuis ben heb ik ook niet zo'n zin in het bij houden van mijn vakliteratuur, krijg er helaas op mijn werk iet echt de tijd voor. Dus kan dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt tegenstrijdig,maar als ik vrij ben heb ik daar dus weinig zin in terwijl ik tijdens mijn werk wel bezig ben met het zoeken van nieuwe dingen. Ook op websites bijv. HEb hier iets van 10 culinaire sites, op de zaak denk ik 40 in de favorieten
Ik krijg zelfs niet dat.... Maar JIJ en in tijd compenseren..... kweet niet hoor, maar volgens mij zou je zo langzamerhand de hele zomer al in uren kunnen compenserenquote:
is vaker tegen me gezegd, heb niet echt hobby's, maar toch verveel ik me nooitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor, als ik thuis ben heb ik ook niet zo'n zin in het bij houden van mijn vakliteratuur, krijg er helaas op mijn werk iet echt de tijd voor. Dus kan dat wel begrijpen.
Moet je toch wat meer hobbies zoeken
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
is vaker tegen me gezegd, heb niet echt hobby's, maar toch verveel ik me nooit
is ook niet helemaal waar, kan eigenlijk alleen de extra gewerkte dagen en feestdagen compenseren. het gaat er bij mij om dat ik 5 dagen per week aanwezig ben, en mag zelf bepalen hoelangquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs niet dat.... Maar JIJ en in tijd compenseren..... kweet niet hoor, maar volgens mij zou je zo langzamerhand de hele zomer al in uren kunnen compenseren
Geeft je in ieder geval wel wat flexibiliteit, en dat heb ik dan weer niet. Maar compenseer je ook wel de extra gewerkte dagen of doe je zelfs dat niet? Je wilde toch een tijdje 4 dagen werken, maar nu werk je er praktisch 6quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook niet helemaal waar, kan eigenlijk alleen de extra gewerkte dagen en feestdagen compenseren. het gaat er bij mij om dat ik 5 dagen per week aanwezig ben, en mag zelf bepalen hoelang
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
maar ff zonder dollen, zie ik morgen toch weer vandaag worden
en ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
maar ff zonder dollen, zie ik morgen toch weer vandaag worden
is ook nog steeds de bedoeling. Extra gewerkte dagen worden ook als tvt weggeboekt. anders vak dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft je in ieder geval wel wat flexibiliteit, en dat heb ik dan weer niet. Maar compenseer je ook wel de extra gewerkte dagen of doe je zelfs dat niet? Je wilde toch een tijdje 4 dagen werken, maar nu werk je er praktisch 6
En dan ook eens opnemen hoor... ik weet nog wel een hobby voor je hoor.... heet Memory Lanequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook nog steeds de bedoeling. Extra gewerkte dagen worden ook als tvt weggeboekt. anders vak dag
klopt ja, tot een jaar of 3 terug haalde ik door tot een uur of drie. Trek ik echt niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik ook, maar jij bent pas een uurtje thuis
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt ja, tot een jaar of 3 terug haalde ik door tot een uur of drie. Trek ik echt niet meer
ik dacht dat ik daar alleen in stond..... we worden ouder kokjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
merk zeker dat het herstel langer duurt. En als ik dan datr jonge grut hoor klagen
dat ik dat ooit nog ging zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik daar alleen in stond..... we worden ouder kokje
ach wat.... we zijn gewoon nu oudere jongeren tochquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach wat.... we zijn gewoon nu oudere jongeren toch
welterusten Muisje, morgen ben ik er weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Dus kokjeslaap
morgen gezond weer op.... ik zoek ook mijn nestje op om te
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
welterusten Muisje, morgen ben ik er weer![]()
nee hoor is in voorzienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou ik je aan (als ik maar niet hoef af te wassen
)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Wilde deze foto laten zien
http://twitpic.com/53o384
dan zul je nu zeker behoefte hebben aan een bakkiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
binnen, ik ben binnen
![]()
sorry hoor ff bakkiezetten, net zitten borrelen bij de buren
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
hey Sjampoeh, zit je me nou uit te lachenquote:
ik ben nog niet afgekickt hoor. Zit nog in de ontkenningsfasequote:
komt omdat je de shorturl plaatste. Plaatje openen dan rechtermuisknop op foto en kopieer locatiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
hè rustig aan hoor, ben net binnen, moet nog bijlezen, katten eten geven, koffie zetten etc..... Denk meld maar ff dat ik er ben voordat iedereen weer weg isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
Zoals je ziet, zit ik tegen mezelf te lullen hier op het forum. Dan is het wel heel erg met je gesteld
gelukkig, ben ik toch niet zover heen als ik dachtquote:
was de foto die kaatje wilde plaatsen hoor, denk help maar ff...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
enne mary mooie foto!
ben ook besmet met de gouden kooi
had ik gelezen, was ook niet voor jou bedoeld, maar ik zag dat ik een rij posts van mezelf onder elkaar had staan. Zag er een beetje dom uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hè rustig aan hoor, ben net binnen, moet nog bijlezen, katten eten geven, koffie zetten etc..... Denk meld maar ff dat ik er ben voordat iedereen weer weg is
haha had ik niet begrepen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was de foto die kaatje wilde plaatsen hoor, denk help maar ff...
Oh, maar je had nog geen vier op een rij hoor, kan veeeeeel ergerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had ik gelezen, was ook niet voor jou bedoeld, maar ik zag dat ik een rij posts van mezelf onder elkaar had staan. Zag er een beetje dom uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |