Als je slaagt:quote:
Waarom?quote:
Sowiesoooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, het was erg actief in dit forum de afgelopen weken. Ik denk dat we nog wel de 150# halen met dit topic.
Meen je dat? Aahh, fuck it.quote:
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzettenquote:
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
INDERDAADquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
Rellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Vooral ook omdat mijn docent egt n mongol is, die gaat alleen goed rekenen wat ik het correctiemodel staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Docenten zullen vast niet alleen maar op het correctiemodel afgaan, die hebben meer ervaringen dan een aantal bladeren. Mijn docent economie van vorig jaar was dit jaar leraar van het jaar en had dit jaar een ouwe die denk al 35 jaar les heeft gegeven, dus die zullen het wel een stuk soepeler na kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen tijdens je examens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef computerprobleem het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |