Aah, goede plannen man! Ik wil ook L.A. Noire spelen maar ik ben op dit moment te blut om zelf te gaan bestellen + een ps3 of 360 te kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef computerprobleem het volgende:
Zometeen weer even weekje London alvast boeken, dan morgen paar feesten.
Even nog L.A. Noire bestellen, BF3 pre-orderen en 11 films bestellen voor volgende week, lekker chillen.
Ik ben moe, maar ga toch feesten. Kan ik ook om middernacht ook meteen mijn verjaardag vierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet ga feesten vanavondecht erg.
Nou ja, ga er ook heen vanwege een nicht die daar woont. Ze blijkt erg ziek te zijn, dus dat is eigenlijk de belangrijkste reden voor ons bezoek. We zullen vast wel de stad ingaan en zo, maar dat heb ik wel eerder gezien, dus ''leuk'' zal het niet gaan worden denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef Ezell het volgende:
Laten we gewoon ophouden. Dit gaat toch nergens heen.
[..]
Leuk, Londen.
Morgen jarig?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben moe, maar ga toch feesten. Kan ik ook om middernacht ook meteen mijn verjaardag vieren
Hoe oud ga je worden? Alvast gefeliciteerd, G!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben moe, maar ga toch feesten. Kan ik ook om middernacht ook meteen mijn verjaardag vieren
PS3 is niet zo duur meer, er is misschien ook wel zo'n voordeelbundel nu (PS3 + L.A. Noire b.v.) krijg je het voor ¤310,- meestal. Dus gewoon een maandje werken, of niet, en gewoon van het geld dat je misschien cadeau krijgt, PS3 halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah, goede plannen man! Ik wil ook L.A. Noire spelen maar ik ben op dit moment te blut om zelf te gaan bestellen + een ps3 of 360 te kopen
Jep, morgen jarigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen jarig?
Ik ga straks ook even de stad in.
18 en bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoe oud ga je worden? Alvast gefeliciteerd, G!
Oh dat is wat minder. Veel sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nou ja, ga er ook heen vanwege een nicht die daar woont. Ze blijkt erg ziek te zijn, dus dat is eigenlijk de belangrijkste reden voor ons bezoek. We zullen vast wel de stad ingaan en zo, maar dat heb ik wel eerder gezien, dus ''leuk'' zal het niet gaan worden denk ik.
O, nice! Ik ga een tussenjaar nemen en ga deze vakantie veel werken dus ik ga het zelf wel kopen, ik ben overigens pas in september 18quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
PS3 is niet zo duur meer, er is misschien ook wel zo'n voordeelbundel nu (PS3 + L.A. Noire b.v.) krijg je het voor ¤310,- meestal. Dus gewoon een maandje werken, of niet, en gewoon van het geld dat je misschien cadeau krijgt, PS3 halen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Londen tijdens Wimbledon.
Achttien, ook meteen voor je rijbewijs of niet? Ik ben nu bezig en ik ga pas volgend jaar februari auto halen, want sparen.quote:
h4ll0quote:
Succes he! Ik zelf zou dat niet doen, want elk jaar minder studie, is elk jaar minder salaris.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O, nice! Ik ga een tussenjaar nemen en ga deze vakantie veel werken dus ik ga het zelf wel kopen, ik ben overigens pas in september 18Nog sterkte met je nicht by the way, komt goed!
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder. Veel sterkte dan maar.
Ik ga een paar keer weg in de vakantie en ben van plan daarna ook te gaan reizen, dus nu mijn rijbewijs halen zou niet echt handig zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Achttien, ook meteen voor je rijbewijs of niet? Ik ben nu bezig en ik ga pas volgend jaar februari auto halen, want sparen.Mijn ouders betalen rijbewijs + ongeveer 1/3 - 1/2 van mijn auto.
Ik heb mijn rijbewijs wel voor de zomervakantie.
Maar ja, gefeliciteerd alvast!
6000 hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
EXA-SC en de andere topics in EXA hebben ervoor gezorgd dat ik nu bijna 1500 posts heb
Ja, het was erg actief in dit forum de afgelopen weken. Ik denk dat we nog wel de 150# halen met dit topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
EXA-SC en de andere topics in EXA hebben ervoor gezorgd dat ik nu bijna 1500 posts heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |