mwah ging goed dacht ik maar na het correctiemodel te hebben gezien twijfel ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
Hee
[..]
Heey Achmed!
Hoe ging economie?
Ja, maar het gaat om het idee. Je komt dan gewoon extra ongeloofwaardiger over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dat mensen zonder interpunctie en met typo's typen is nog wel het minste probleem.
lees ondertitel, speciaal erbij gezet voor mensen zoals jou die geen duits begrijpenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ja kijk, hier is de grens overtreden.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
lees ondertitel, speciaal erbij gezet voor mensen zoals jou die geen duits begrijpen
etsu noemde mij mongool vond ik niet leukquote:
Hoe gingen je examens? Ben je wel geslaagd denk je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Omg ik ben zo blij dat mijn examens voorbij zijn.
Hij komt op een komische manier op voor zijn mening en heeft daarmee mensen laten stressen, maar ja examens zijn voorbij dus hou op met de stressss.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe gingen je examens? Ben je wel geslaagd denk je?
Maar ja, nu vakantie hé!
Moet je wel goed typen hè, het is 'hè', niet 'hé'. Een 9 voor Nederlands of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ja, nu vakantie hé!
Mwah vielen wat tegen maar ik stond er zo goed voor dat ik voor alles tussen de 2 en 4 kon halen voor een voldoendequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ja, nu vakantie hé!
TROLL TROLL TROLL ALARMquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je wel goed typen hè, het is 'hè', niet 'hé'. Een 9 voor Nederlands of niet?
Leuk, Londen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef computerprobleem het volgende:
Zometeen weer even weekje London alvast boeken, dan morgen paar feesten.
Even nog L.A. Noire bestellen, BF3 pre-orderen en 11 films bestellen voor volgende week, lekker chillen.
Ik begon met 0 verliespunten en stond voor de meesten vakken wel rond de 7-9.5 (geschiedenis) en ik denk wel dat ik het gehaald heb ja. Ik vond de examens eigenlijk niet zo heel moeilijk, ik vond het juist overschat. Niet zoveel gedaan de afgelopen weken, zelfs minder dan wanneer ik een SE had.. dus niet zoveel gestressed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mwah vielen wat tegen maar ik stond er zo goed voor dat ik voor alles tussen de 2 en 4 kon halen voor een voldoendeen dat is wel gelukt
. Hoe zijn jouw examens gegaan? Geslaagd ook denk je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |