h4ll0quote:
Succes he! Ik zelf zou dat niet doen, want elk jaar minder studie, is elk jaar minder salaris.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O, nice! Ik ga een tussenjaar nemen en ga deze vakantie veel werken dus ik ga het zelf wel kopen, ik ben overigens pas in september 18Nog sterkte met je nicht by the way, komt goed!
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder. Veel sterkte dan maar.
Ik ga een paar keer weg in de vakantie en ben van plan daarna ook te gaan reizen, dus nu mijn rijbewijs halen zou niet echt handig zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Achttien, ook meteen voor je rijbewijs of niet? Ik ben nu bezig en ik ga pas volgend jaar februari auto halen, want sparen.Mijn ouders betalen rijbewijs + ongeveer 1/3 - 1/2 van mijn auto.
Ik heb mijn rijbewijs wel voor de zomervakantie.
Maar ja, gefeliciteerd alvast!
6000 hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
EXA-SC en de andere topics in EXA hebben ervoor gezorgd dat ik nu bijna 1500 posts heb
Ja, het was erg actief in dit forum de afgelopen weken. Ik denk dat we nog wel de 150# halen met dit topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
EXA-SC en de andere topics in EXA hebben ervoor gezorgd dat ik nu bijna 1500 posts heb
Als je slaagt:quote:
Waarom?quote:
Sowiesoooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, het was erg actief in dit forum de afgelopen weken. Ik denk dat we nog wel de 150# halen met dit topic.
Meen je dat? Aahh, fuck it.quote:
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzettenquote:
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
INDERDAADquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
Rellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Vooral ook omdat mijn docent egt n mongol is, die gaat alleen goed rekenen wat ik het correctiemodel staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Docenten zullen vast niet alleen maar op het correctiemodel afgaan, die hebben meer ervaringen dan een aantal bladeren. Mijn docent economie van vorig jaar was dit jaar leraar van het jaar en had dit jaar een ouwe die denk al 35 jaar les heeft gegeven, dus die zullen het wel een stuk soepeler na kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |