Als je slaagt:quote:
Waarom?quote:
Sowiesoooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, het was erg actief in dit forum de afgelopen weken. Ik denk dat we nog wel de 150# halen met dit topic.
Meen je dat? Aahh, fuck it.quote:
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzettenquote:
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
INDERDAADquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon normaal de antwoorden in het correctiemodel zetten ipv voorbeelden van een goed antwoord en dan 2 dingen neerzetten
Rellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Vooral ook omdat mijn docent egt n mongol is, die gaat alleen goed rekenen wat ik het correctiemodel staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze dit jaar weer van die misselijke normeringen gaan geven, ga ik rellen
Docenten zullen vast niet alleen maar op het correctiemodel afgaan, die hebben meer ervaringen dan een aantal bladeren. Mijn docent economie van vorig jaar was dit jaar leraar van het jaar en had dit jaar een ouwe die denk al 35 jaar les heeft gegeven, dus die zullen het wel een stuk soepeler na kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen tijdens je examens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef computerprobleem het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen of zo?
Best erg ja, dat je in die lijst staat.quote:
Beetje trekken, eten, slapen? Denk niet meteen aan SC op Fok!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen tijdens je examens.
Niet eens in de top 30quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)rum=22&tab=tab_table
Ik denk serieus niet dat een docent kilometers verder op moeite gaat doen om een cijfer van iemand die hij niet kent beter te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
En niet vergeten dat er een tweede leraar is die je werk nakijkt en als diegene iets raars ziet dan moet hij afspreken met jouw leraar om het te bespreken.
Alsof de meesten dat ook echt doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
En niet vergeten dat er een tweede leraar is die je werk nakijkt en als diegene iets raars ziet dan moet hij afspreken met jouw leraar om het te bespreken.
Hoeft niet meteen. Er zijn altijd leraren die gewoon meteen akkoord gaan met de 1ste correctie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trekken tijdens het eten, slapen is voor mietjes. Kortom, veel te veel tijd overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Beetje trekken, eten, slapen? Denk niet meteen aan SC op Fok!
Het is elke avond gezellig bij jou aan tafel zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Trekken tijdens het eten, slapen is voor mietjes. Kortom, veel te veel tijd over
Slapen is voor bazen. Mensen die slapen hebben meer rust, dus actiever, dus beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Trekken tijdens het eten, slapen is voor mietjes. Kortom, veel te veel tijd over
Je kan er niks meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Daarom heb je ook recht op inzage van je eigen werk, als je het gevoel hebt dat iets niet klopt: gewoon doen!
Er zijn manieren mattie, er zijn manierenquote:
Die weet jij wel he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Er zijn manieren mattie, er zijn manieren
Pech... Zeiden ze op school.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet? En als er nou iets fout is gerekend wat gewoon goed is?
Heb je pech, want dan hebben 2 leraren het over hoofd gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
quote:
Één van de manieren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
maandag eerste examen tot vrijdag laatste examenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik sta op 10?Van hoe lang zijn die posts?
Pech.quote:
Oh okee, wowquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maandag eerste examen tot vrijdag laatste examen
Nee, het is pech als je niet je inzage-recht gebruikt.quote:
Mja, da's wel zo...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Triest als je zakt door een fout van de leraar
Ik heb wel wat trollesap in de koelkast staan voor je.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
Tering... al 8 uur geweest. Vanochtend een banaan gegeten en daarna nog 1 banaan en 1 flesje cola. Verder niets gegeten.
Even bijtanken.
Ook nog geen avondeten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
Tering... al 8 uur geweest. Vanochtend een banaan gegeten en daarna nog 1 banaan en 1 flesje cola. Verder niets gegeten.
Even bijtanken.
Ohw, ik dacht dat je Dastan was. I'm sorryquote:
G3aXept33rTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je Dastan was. I'm sorryFoutje.
Party hardy!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van de examens af ben
Scheer je eens heel snel weg dan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben nu al een half uur te laat op het feest en ik moet nog douchen, eten en erheen fietsen (8 km of zo)...
Wel goed!quote:
Eerst wachten op het etenquote:
Mijne begint over 6 minuten, en moet nog 14 kilometer fietsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben nu al een half uur te laat op het feest en ik moet nog douchen, eten en erheen fietsen (8 km of zo)...
Hehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef Corkscrew het volgende:
Doet me er trouwens aan denken dat ik zelf ook maar eens moet gaan douchen en naar een feest moet.
Jij hebt een auto toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijne begint over 6 minuten, en moet nog 14 kilometer fietsen
Wacht. Slecht idee voor examenfeesten sowiesoquote:
hAhAhA d0e00eejeejnennquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga ervandoor matties!
Peace en als ik vannacht op FoK! kom zal dat dronken zijn
Mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel goed!Bij jou?
[..]
Eerst wachten op het etenPizza.
Chill!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mooi! Niet super maar sta wel voldoende op mn eind.. misschien een 7
. Was gisteravond 23uur ofzo pas begonnen uiteindelijk dus ben best tevreden
. Ik had trouwens echttttt niet die tekst over Charon en Cerberus verwacht!!!
Erin 7,2... heb ongeveer 41 punten (maar denk dat die Pollux punten (2 punten dus) er wel bijkomen en ik wist van de laatste 3 filosofie vragen niet meer wat ik had xD, misschien nog wat andere punten her en der.. hoop op 5,8 dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Chill!
Die had ik ook niet verwacht, maar ook niet niet zeg maarIk wist alleen dat die zielsverhuizingstekst zeker kwam, en dat was oo kzo
Hoe ging je erin en hoeveel punten heb je nu?
JA ik had Kastorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Erin 7,2... heb ongeveer 41 punten (maar denk dat die Pollux punten (2 punten dus) er wel bijkomen en ik wist van de laatste 3 filosofie vragen niet meer wat ik had xD, misschien nog wat andere punten her en der.. hoop op 5,8 dus).
Jij??
Wauw wat goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JA ik had KastorHoop dat dat nog punten kan opleveren. Kastor en Pollux zijn imho gewoon goed. Ik had wel eerst Odysseus
Gaat erom hangen of je een 5.8 hebt, hoop het voor je
Ik ging erin met 8.1, heb er 54 tot 60. Dus 6.9 is gelukt.
Ja, heb ik ook bij die 54 punten gedaan... die tekstvragen vond ik echt makkelijk, maar de vertaling viel nog tegen. Toch nog in ieder geval 27/37...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wauw wat goed!Echt knap joh! Haha ik hoop het ook.. maar ik heb nu ook echt alleen goed gerekend waarvan ik heel zeker wat dat ik dat werkelijk heb opgeschreven en niet half heb ofzo
. En ik gok zo dat ze bij een vak als Latijn niet N-term 0,0 zullen doen
.
Ja ik had ook B... dat was toch fout?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Die had ik goed.. want ik dacht; A, C en D komen allemaal op hetzelfde neer dus zal het wel B zijn.
Ik sta straks vast ook 6,4 = 6quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef Corkscrew het volgende:
Ik voel me hier weer inferieur met mijn zes voor Latijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |