Haha zeker wel.quote:
Discostick poppin'quote:
Die outfitjes ook, het is echt net 15 joor geleden, prochtigquote:
Handigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
Oooooh er gaan koppen rollen!!!! Mama heeft een maitje van de datumprikker verwijderd!!!!! Voor de klassenbbq. Dus nu mag ik like het meest populaire meisje uit de vijfde gaan mailen dat mijn moeder het mailtje heeft weggefixt. Grrr!
Yayquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Heb al veel complimentjes gehad, zelfs van mijn baas
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Wisten jullie dat er een meneer is die 60 uur per week werk heeft aan het door het hele land wegbrengen van de gewonnen postcodeloterijfietsen?
Hij belde me vanavond, maandag komt ie m brengen
Ik verdien echt een column in de Tina ja, of de Hitkrant. Want dit zijn nog dingen die ik op FOK! zet.. Ik maak nog veel meer mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt best veel weg von Noortje, die Tino-strip, Lutje.
Ol die belevenissen.Deze is wel vervelend. Moor lekker wot foncy woorden in de moil en don rook je de goede snoor!
Hah, wat gaaf van die manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Wisten jullie dat er een meneer is die 60 uur per week werk heeft aan het door het hele land wegbrengen van de gewonnen postcodeloterijfietsen?
Hij belde me vanavond, maandag komt ie m brengen
Wat een vette baan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat gaaf van die manEn woah komt je fiets nu al
Heet ze 1 Noortje of 2 Naartjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt best veel weg von Noortje, die Tino-strip, Lutje.
Ol die belevenissen.Deze is wel vervelend. Moor lekker wot foncy woorden in de moil en don rook je de goede snoor!
Ik zie hem ol rijden in een busjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een vette baan he![]()
En ja, ze zeiden binnen een maand, dus ik vind het wel snel, een week en 3 dagen![]()
Ik ben Metao, ik ben eigenlijk een monquote:
Pittige tijden, never forget.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoewel ik deze "verkleding" het geniaalst vond
[ afbeelding ]
Yups!quote:
Nee prachtig en ik ben dan 8 jaar ouder dan jou hequote:
Hoe oud?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek ook oltijd pittige tijden en ik ben veeeeeeel ouder don jullie
Ja. Kan ik me voorstellen. Lekker genieten in ja aanleunwoning van Pittige tijden he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik studeerde toen denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Kan ik me voorstellen. Lekker genieten in ja aanleunwoning van Pittige tijden he.
Oh sjoes! We schelen 7 of 8 jaar denk ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Godver ik moet er gewoon weer om lochenquote:
Geen idee , ben ik ouder of jonger ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sjoes! We schelen 7 of 8 jaar denk ik?
quote:
Oh joh meid, je klonk ols een jong schopie op de rodio! No worries!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Zie je, ik ben de topic omo
Boh, die oren van Rochelle zijn net iets te ver gestrecht he![]()
Dot ze dr niet over struikelt
Dos omdot dr horen strok noor ochteren zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh joh meid, je klonk ols een jong schopie op de rodio! No worries!
Donk!quote:
quote:
Wendy hoor nieuwe pony is best oke, moor het jurkje is mij teveel kleur en glimmend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroog me of woorom Wendy dot lelijke jurrekie droogt.
En wot Rochelle en dr huge oorlelle dolijk goon zingen!
Nee doorom moeten ze vonovond eindelijk wieberen, duurt veel te lang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Jo, die vind ik beide ol niks vonof het begin, moor ik ben ollong blij dot Ed eindelijk ofgevoerd
Bollon, welke kleur?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch nog een komergenoot! Een heliumbellon von een vrolijk monnetje. Kon hem heloos niet online gooien de foto.
Morgen bij weggoon veel bekijks notuurlijk.
Hoho tof!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch nog een komergenoot! Een heliumbellon von een vrolijk monnetje. Kon hem heloos niet online gooien de foto.
Morgen bij weggoon veel bekijks notuurlijk.
Ja, zo juist. Nog niet veel ingelezen. Misschien dadelijk nogquote:
En dot ding bleef weken zweven, echt epic!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En onders komt ie morgen!
Heerlijk zo op het werk.Greys
Ik ben benieuwd, loot je weten wot je ervon vindt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zo juist. Nog niet veel ingelezen. Misschien dadelijk nog
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, loot je weten wot je ervon vindt?
OMG BUMBOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
dat was alleen van vandaag op die sitequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, had je ze allemaal gespaard omea?
[..]
Je sprookgebrek is von ellende meteen gefixed!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Boh weg met die engerds van Adlicious, bietje Halo ram verkrachten zeg
Jo ik wos te boos!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je sprookgebrek is von ellende meteen gefixed!
X Foctor wos ook horror netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Tijden als deze wil ik echt iemand hebben die me kan vasthouden terwijl ik een horreurfilm kijk.
Bedenk een onzichtbaar vriendjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Tijden als deze wil ik echt iemand hebben die me kan vasthouden terwijl ik een horreurfilm kijk.
Nu klink je als een Italiaanse vriend van mequote:
Voelt niet hetzelfde!quote:
Italian goes to Maltaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu klink je als een Italiaanse vriend van me![]()
![]()
Die chat ook zo
Okee minderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Die mon is de p sychisch de weg kwijt denk ik, dus lijkt me niet.
Okee dat is minder ja. Ik werk dus op bij de lokale GGZ en soms zie ik dus ook mensen die daar op het terrein verblijven en dat is echt niet leuk. Ik mag echt hopen dat ik nooit zo ver kom. Al heb ik 1 keer erg dichtbij gezeten volgens mijn psychiater in die tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn hier veel mensen op de ofdeling oon het einde von hun lotijn. Reoliteit.
Okee. Gelukkig kun je eventueel thuis werk verrichten, kun je toch wat geld verdienen tocH?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen tussen holf 10 en 10 weg. Infuuskuur erop en don nog een week pillen zelfde sterkte. Hier kunnen ze niet meer doen nu. Ook omdot het er goed uitziet.
Ik ben heel braaf, ik maak niks met opzet kapot.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik go dodelijk slopen
Sloopze iedereen
Ja laat me maar met rust en mijn gang gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Waar ze wonen moest ik weten, maar ik verloor hun laatste brief.
Sloop lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik go dodelijk slopen
Sloopze iedereen
Hollotjes Zwobquote:
"femke" (zie haar profielquote:
Ik zot net oon je te denken Vaduz! Heb je ol ontbeten?quote:
quote:
Wat een leuk idee Bos!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo naar een theewinkel, gewoon een pakje losse thee halen![]()
Nog nooit eerder in zo'n zaak geweest
Krijg je denk ik echt zo'n vakmanschapidee van. Zoek lekkere/probeersoorten uit!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo naar een theewinkel, gewoon een pakje losse thee halen![]()
Nog nooit eerder in zo'n zaak geweest
Ja, ik heb laatst een thee-ei gekocht. en in de supermarkt wat smaakjes. Dat beviel me prima, Nu ga ik dus voor wat specifiekers. Waarschijnlijk bij de Simon Levélt, maar ik kan ook nog kiezen voor Kaldi. Zit me nu even op de site van Levelt te orienteren.quote:
gewoon naar de winkel gaan en ruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb laatst een thee-ei gekocht. en in de supermarkt wat smaakjes. Dat beviel me prima, Nu ga ik dus voor wat specifiekers. Waarschijnlijk bij de Simon Levélt, maar ik kan ook nog kiezen voor Kaldi. Zit me nu even op de site van Levelt te orienteren.
Volgens mij heeft de Simon Levelt dat hier niet een cafe gedeelte dan, zag er vrij klein uit toen ik er laatst langs liep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef omearos het volgende:
[..]
gewoon naar de winkel gaan en ruikenbij sommige winkels mag je ook proeven, gratis of in hun café-gedeelte. Ik heb ook heel veel losse thee
omdat ik geen alcohol drink krijg ik vaak (losse) thee als kado
ipv het flesje wijn
Nee.quote:
Toen ik het voelde gelijk even een banaan gegeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is echt een vervelend gevoel, zo'n hongerklopje. Maar je had onderwijl vast wel iets kunnen eten.
Okeequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz wat fijn dat je weer thuis bent!
Oeh Bos, Jasmijn thee, ik ben er dol op!
Tipje voor als je hem lekker vond en meer wil, bij Chinese toko's hebben ze heerlijke jasmijn thee, in hele mooie blikken, en dat is lekker veel en die is goedkoper dan die van die dure theewinkeltjes
Zeker ook es gaan kijken, die thee in die mooie blikken is superquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OkeeGoede tip. Hier hebben we wel een toko dichtbij.
Welcome home bee-otch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het voelt nog wat raar eigenlijk. Niet te omschrijven gevoel.
Misschien vrijdag. Heb genoeg andere dingen te doen komende week. Vrijdag wel vrij van werk. Net als donderdag, maar dan zal de toko wel gesloten zijn. Alleen sommige supermarkten zijn donderdag open.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker ook es gaan kijken, die thee in die mooie blikken is super
Dat klinkt bijna als een duo geitjes op de boerderijquote:
Gezellige avond voor de boeg Bos, leuk!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo nog even een kop thee en dan wat spullen pakken en naar Helmond, waar ik bij een goede vriend ga eten en voetbal kijken vanavond.
Ja zijn ouders en broertje zullen er ook zijn. Die vriend is nog thuiswonend namelijk. Zus (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellige avond voor de boeg Bos, leuk!
Have fun!quote:
Alleen al om die kaft wil je hem hebben, ik vind hem zo mooi!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Het geweldige boek van oh-oh, ff de kaft laten zien
[ afbeelding ]
Omie achter de traktorWat een geweldige kaft
Nou doe je de Keira Knightley in mijn hart pijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou m'n hele kamer wel met zulke posters willen behangen.
Ja ook nog eens, ik ben echt benieuwdquote:
Ik heb m in twee zittingen uitgelezenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook nog eens, ik ben echt benieuwdGa vanavond stukje beginnen
Die laat ik hangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou doe je de Keira Knightley in mijn hart pijn.
Ik wil ook naar de kringloop, ik word helemaal wild van jouw aankopenquote:
Op Bol.com 10 euro, 10 euro mensen.quote:
crv?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Passen je wel crv, weet ik zeker. (letterlijk en figuurlijk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Het geweldige boek van oh-oh, ff de kaft laten zien
[ afbeelding ]
Omie achter de traktorWat een geweldige kaft
Ja hè?quote:
Over kicksen gesproken, heb jij nu thuis iets aan je voet Vaduschk? Sok of liever blanco?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen qua letters, in gedachte zag ik pgr shinen met zijn nieuwe kicksen!
Pleister en sok er overheen. En op de hak lopen, ontzien. En zo vaak mogelijk het been omhoog.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over kicksen gesproken, heb jij nu thuis iets aan je voet Vaduschk? Sok of liever blanco?
Zeker weer met dat mensquote:
Hopelijk mag ik ze ook van mijn paquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke schoenen Pgr!Ik vind het grijs tof, ik zie het niet zo vaak
Mag jij iets kiezen en betaalt hij ze of betaal je zelf en moppert hij?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hopelijk mag ik ze ook van mijn pa
Ah shit, bezeerd pootje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik denk ik maar ff naar het veld met de bende, ik zal Chico moeten dragen, met zn zere poot
Mijn ouders betalen altijd kledingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag jij iets kiezen en betaalt hij ze of betaal je zelf en moppert hij?
nope die is gisteravond naar huis gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker weer met dat mens?
Zo, ik heb net de ramen gelapt![]()
Shiny windows![]()
Nu ga ik denk ik maar ff naar het veld met de bende, ik zal Chico moeten dragen, met zn zere poot
Het zijn nette sneakers, duimen dat je vader ze wilt kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen altijd kleding
Krijg geen kleedgeldIk zeg het altijd als ik wat nodig heb.
Het is niet zo dat ik elke week wat koop
En ik vraag ook geen dure dingen![]()
Bovendien zijn ze in de uitverkoop voor 35 euroquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn nette sneakers, duimen dat je vader ze wilt kopen
Oh wow, ik had er nog een 1 voorgezet qua prijsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze in de uitverkoop voor 35 euro![]()
Dus ik denk wel dat het oke is.
Ik hou van opzichtige of classy, heel verschillend.quote:
Opruimen roeleert, opgeruimd resultaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik was in een opruimbui vandaag, net klaar![]()
Mijn kleding uitgezocht, kamer en gedeelte van zolder opgeruimd
Lekkur!quote:
Dat zou leuk zijnquote:
Ander keertjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijnIk zit alleen barstensvol van de macaroni
Moehaquote:
Oh die binnenkant met al die dierenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Echt een vet jasje dithttp://www.theflyunion.com/patta-burback-jacket.html
120 euro
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had pasta met zeevruchten![]()
Chico wilde niet eten, hij is echt niet in orde![]()
Ik ga vanavond lekker zonder pc met de hondjes bankhangen
Stiekem wil ik hem best graagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die binnenkant met al die dieren![]()
Mooi, een hele simpele bomber
veel plezierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had pasta met zeevruchten![]()
Chico wilde niet eten, hij is echt niet in orde![]()
Ik ga vanavond lekker zonder pc met de hondjes bankhangen
sparenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Echt een vet jasje dithttp://www.theflyunion.com/patta-burback-jacket.html
120 euro
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom moet ik altijd 10 keer van outfit veranderen als ik ergens heen ga.Door heel het huis liggen kledingstukken en dan is het weer te oma, te oubollig, te Marlies Dekkers, te 'Lindsay Lohan ná 2004, ik word gek van mezelf.
![]()
Sparen en kopenquote:
Nog nooit zoveel gespaard in een paar maandenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sparen en kopen, voor een jas is hij niet extreem duur. (Uiteraard ook geen koopje
)
Budget max. ¤2500,- voor de Mini, en dan wil ik nog geld voor (eventueel) wegenbelasting, verzekering, benzine en onderdelen.quote:
Ja daarom 'sparen en kopen'quote:
Heb je een foto van het model dat je wil?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Budget max. ¤2500,- voor de Mini, en dan wil ik nog geld voor (eventueel) wegenbelasting, verzekering, benzine en onderdelen.
Dus minstens ¤3000,- ~
Ik wil een oude he Bellaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je een foto van het model dat je wil?
Oh nee, ik denk je wil een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil een oude he Bella
Je weet toch wel hoe die er standaard uitzien
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Zoiets bijv.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de auto ernaast is ook liefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
Een van de mooiste Mini's op het forum vind ik zelf:
Candy apple red.
Fiat 500.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef omearos het volgende:
[..]
de auto ernaast is ook lieffiatje of peugeotje?
ben gek op oude auto'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fiat 500.
Edit: ik haal ff de foto's weg hoor![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag wel een keertje meerijden tegen die tijd
Suzuki Altoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Leuk
Wat heb je allemaal voor voertuigen in je bezit?
Okquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben even een shirt voor je aan het zoeken pgr.
Hondaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Suzuki Alto
Opel Kadett b
Honda CB450SC Nighthawk
en 2 fietsen
zo een:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Honda![]()
[ afbeelding ]
Fietsen gebruik je zeker nooit
Ja, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:23 schreef omearos het volgende:
[..]
zo een:
[ afbeelding ]
fietsen gebruik ik als ik in de stad blijf. Voor die kleine stukjes pak ik niet de auto of motor
oldtimer was mijn dagelijkse auto, maar kon merken dat dat teveel wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk.
Wel vet, een dagelijkse auto een oldtimer, motor en fietsen![]()
Zou best mijn motorrijbewijs willen halen, maar geen zin om het geld neer te leggen
quote:
Zei ik tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik ben net begonnen in de traktor, het is idd erg leuk
Sjjkijndel?quote:
Alsof ik je niet geloofdequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
hoogtepunt is een kaasblokje dat op de grond valt.
Daar kom ik morgen nog door!! Moet om half elf act de présence geven in Weibosch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
D'eerd, lutte kent het wel bij veghel. Vriendin van me. Degelijkste mensen ooit, hoogtepunt is een kaasblokje dat op de grond valt.
Poeder?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Zuipen zou ook hun enige redding zijn, maar dat gebeurt verdomd weinig, ik lijk vergeleken met hun bonnie stclair. En ik ben supah classy gekleed poeder, maar ietwat oma ja.
foto!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ja je moet alles proberen toch! Ik noem het grannychique trouwens
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Voel hem al goed hangen, drink the pain away.
Als het makkelijker typen is, ik luister ook naar Heetwijf1967. Maar alleen na half elf 's avonds.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het makkelijker typen is, ik luister ook naar Heetwijf1967. Maar alleen na half elf 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |