quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je vader is wel een hosselaar pakt gewoon even 2 sletjes! Je moeder heeft me hoofd gegeven gisteravond, slet dat ze was
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Geloof er geen reet van totdat de pic gepost wordt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
Goed verzonnen topic. Benieuwd naar de even goed verzonnen updates.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
Goed verzonnen topic. Benieuwd naar de even goed verzonnen updates.
Jouw vader was laatst ook al te zien in 'Wegmisbruikers'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De gecensureerde foto:
[ afbeelding ]
huh? Ik zie geen blonde dame.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De gecensureerde foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon niet meer afvragen of het echt of fake is. Derhalve goed topic, ik benwachtend op updates
Waarom was je dan in de veronderstelling dat de brief aan jou gericht was?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dus ik stap binnen en zie op de deurmat een brief van het CJIB liggen. Mijn vader en ik delen dezelfde voorletter, dus ik maak gewoon die brief open, in de veronderstelling dat het aan mij gericht was..
Blijkt het een snelheidbekeuring te zijn. Op zich niet zo spannend allemaal. Ware het niet dat de bekeuring niet aan mij gericht was. Dat is ook logisch, want ik woon hier helemaal niet.
De vrouw hoef je toch niet te censureren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De gecensureerde foto:
[ afbeelding ]
op de achterkant is ze ook niet te zien trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De gecensureerde foto:
[ afbeelding ]
155km/hquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef blup het volgende:
[..]
op de achterkant is ze ook niet te zien trouwens
[ afbeelding ]
Misschien aan de zijkant?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef blup het volgende:
[..]
op de achterkant is ze ook niet te zien trouwens
[ afbeelding ]
Op dat moment had ze 'm bijna aan zijn hoogtepunt gezogen, denk ik.quote:
gogo, jij hebt helemaal niks te eisen tot de tijd dat je een goeie verzameling pics van zweedse postquote:
Ik ook, ben ik nu dom?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef hugecooll het volgende:
^Veel mensen schrijven hun wachtwoord op de brief van DigID
Misschien opgeschreven, maar het maakt zijn verhaal er niet beter op inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef ChickenMan het volgende:
Wachtwoord staat niet op DigiD formulieren.
Waarom rent je pa achter de auto aan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Koopsie het volgende:
hoi, ik heb de originele foto gevonden
[ afbeelding ]
groetjes!
Goede paintquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Koopsie het volgende:
hoi, ik heb de originele foto gevonden
[ afbeelding ]
groetjes!
OMG. Onurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:34 schreef Prullenbak6 het volgende:
2 bazen voor je actie en topic!
[ afbeelding ]
dat is mijn pa heul nie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef thenxero het volgende:
[..]
Waarom rent je pa achter de auto aan?
Sinds wanneer word je geflitst door een paal aan de andere kant van de weg?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De gecensureerde foto:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |