Das wel goud hoor zeker met dit weer.. Ik ga wel gewoon lekker een beetje banjeren op het overloopiequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef PieterBas het volgende:
Het is dat ik vanavond niet kan trainen, ben ik erg blij met onze sprintkasIndoor trainen in de zomer
Verleden jaar was het na een flinke regenbui goed raak in Zuidpoort.. verkeerde ondergrond gebruikt
Gladde Viking? Zweedse?!?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef WLproxy het volgende:
Bulgarije vorig jaar geweest, erg toffe vakantie gehad ook. Dit jaar Albufeira was ook weer zeer geslaagd. Erg veel Westlanders tegen gekomen, uiteindelijk sta je dan met 30 Westlanders in de bar mee te blèren met de Kromme Jongens! Maandag weer is richting Port zélande, zal ook wel een groot Westland festijn worden.
Je bent in de gladde viking zeker wel wat mooie zweedse tegen gekomen of niet?
En gewoon de volgende dag weer lekker cashen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef PieterBas het volgende:
En wie o wie is er allemaal geflitst
http://www.wos.nl/nieuws/(...)D=1&cHash=444147438d
quote:Opnieuw veel bestuurders geflitst Naaldwijkseweg
De politie heeft woensdag opnieuw een groot aantal automobilisten geflitst op de Naaldwijkseweg in ’s-Gravenzande. Van de 4.000 passerende auto’s kunnen er 1.900 binnenkort een boete op de deurmat verwachten. Dinsdag hield de politie ook al een snelheidscontrole. Toen werden van de 4.230 passerende auto’s er 2.541 geflitst.
Op de Naaldwijkseweg geldt tijdelijk een snelheidsbeperking van 60 km/u naar 30 km/u in verband met wegwerkzaamheden. De vele verkeersborden met 30 km/u, de aanduiding 'Wegwerkzaamheden' en de waarschuwingsborden voor snelheidscontroles mochten duidelijk ook op deze tweede dag niet baten.
Prachtig geschreven tekstquote:
Eigenlijk is het te hard rijden niet goed te praten.. Die mensen willen ook veiligheid, aan de andere kant. Ik zie ze nooit werken. Volgens was het originele plan ook de hele Naaldwijkseweg af te sluiten, wat in mijn ogen gewoon een beter oplossing was geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef borisbanaan het volgende:
Is het nou zoveel moeite om wat begrip te kweken bij de menschen, en op de 6 van de 7km waar je niet werkt even de bordjes om te draaien?
Als 60% te hard rijdt ben je het waarschijnlijk aan het uitlokken, niet?
Komen veel mensen goed weg!quote:'Streep door snelheidsbonnen'
Alle bekeuringen voor voertuigen die dinsdag, woensdag en donderdag zijn geflitst op de Naaldwijkseweg in 's-Gravenzande zullen worden geseponeerd, zo laat politie Haaglanden desgevraagd weten.
De verkeerspolitie heeft donderdag een tweede inspectie uitgevoerd en kwam tot de ontdekking dat een zijweg in een eerdere controle werd aangezien als uitrit. De wet schrijft voor, dat na een zijweg een bord geplaatst moet worden. Omdat dit niet was gebeurd, heeft de politie besloten de bekeuringen te seponeren. Op dinsdag en woensdag zijn in totaal 4.400 bestuurders geflitst.
De verkeerscontrole wordt uitgevoerd op verzoek van de wegwerkers. De plaatselijke snelheid is verlaagd van 60 km/u naar 30 km/u. De politie gaat wel door met de controles, de aanduidingen zijn aangepast.
Het is wel hoe GS het verwoordt.. Het is niet dat de wegwerkers op 1M afstand van de weg werken. Er zit een grasvlak van 2M tussen en dan pas krijg je het fietspad waar ze soms werken. Dit is gewoon keihard cashen. Ten minste.. Dat was het. Daarnaast zijn die flitspopo's natuurlijk ook kansloos als ze daarna zelf ook doodleuk te hard rijden. Iets met goed voorbeeld geven en zulks..quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te hard rijden niet goed te praten.. Die mensen willen ook veiligheid, aan de andere kant. Ik zie ze nooit werken. Volgens was het originele plan ook de hele Naaldwijkseweg af te sluiten, wat in mijn ogen gewoon een beter oplossing was geweest.
Sorry, maar waar ik mij ook aan erger is, is dat er daadwerkelijk verkeersregelaars langs de weg staan, lekker een bakkie zitten te drinken, terwijl een tractor een weghelft blokkeert bij de Texaco. Dat is juist een hele gevaarlijk punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |