Wat een holle retoriek zeg. Kom nou.quote:Ik weiger genoemde beschuldigingen van verdachte aan mij als Nieuwe Nederlandse met Marokkaanse roots en moslim op mijn schouders te nemen. De hypotheek van angst en haat die verdachte op mijn schouders legt is mij te zwaar, deze kan en wil ik niet dragen. Geen bank die hem wil financieren. Een last die ik onmogelijk kan aflossen en waaronder ik bezwijk. Onder geen enkele voorwaarde wil ik hem achterlaten aan de generaties na mij. Nieuwe Nederlanders zullen zij dan wel niet meer genoemd worden, maar welke benaming zij ook zullen krijgen bescherm hen en mij tegen de angst en haat, die nu via discriminerende uitspraken salonfähig worden gemaakt en gebezigd door Wilders.
Dat zal ze ook zeker doen. Het is een zij, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Leuk dat betoog Remlof, maar laat het Amal lekker richting zijn vriendjes uiten die de boel verzieken.
Ik raakte een beetje in de war doordat hij/zij zichzelf als moslim beschreef i.p.v. moslima. Laat onverlet dat de persoon in kwestie lekker de aanwezige energie anders moet benutten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ze ook zeker doen. Het is een zij, toch?
Lijkt mij meer een en-en verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Leuk dat betoog Remlof, maar laat het Amal lekker richting zijn vriendjes uiten die de boel verzieken.
Zelfde hier. Zelfs de heilige zondag moet eraan geloven.quote:
Jij bent toch een fok-prominent?quote:
De POL-meet morgen is een goed excuus om een dag mijn werk te negeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zelfs de heilige zondag moet eraan geloven.
Maar ach, het kon slechter.
Een veelbesproken user.quote:
Hoi Socios, ik zit nu met een biertje in treinstel 2944quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, daar weet ik niets van. Daar ben ik doorgaans niet bij dan.
Van Nijmegen naar Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
Hoi Socios, ik zit nu met een biertje in treinstel 2944
Bier drinken in de trein is wel zo kansloosquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Socios, ik zit nu met een biertje in treinstel 2944
Heel de eerste klas zit vol met bierdrinkers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is wel zo kansloos
's Ochtends vroeg, ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
Bier drinken in de trein is wel zo kansloos
Yep, de sprinter van Nijmegen naar Zutphen. Maar ik stap op Arnhem Velperpoort uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Van Nijmegen naar Arnhem?
Ik ga zo die kant op, lol.
Ik wou al zeggen, ik ben echt niet de enigequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef Socios het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg, ja.Niet bijvoorbeeld op vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |