Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ja, ik had het over jou dat je ook met het toontje begon. That's it, maar jij voelt je ook op allerlei andere vlakken beledigd. Daar moet je je niet persoonlijk op aangevallen voelen.
Gebed zonder einde dit
Heb je genoeg oliequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suck
Bierbuik!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Want het proberen uit te leggen waarom IK persoonlijk, na het nadenken over iets (kunst) het achteraf wel eens mooier kan vinden als vooraf... dat is inderdaad e"een potje interessant lopen doen". Ik hoop idd echt dat jullie me nu allemaal een stuk interessanter gaan vinden daardoor. DAT was mijn bedoeling. je hebt me door.
Jezus fokking crisis zeg.
Maar ze hebben gelijk: vechten tegen de bierbuik hiero.
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ang3l zuigt en Ripley is een trut? Is het zo een beetje samengevat?
En als Petrus achter je staat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je voor Petrus staat ben je te laat he
Nee ik had het over het algemenequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bierbuik!!
Gaan we persoonlijk worden nu?
Trutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!
Hehe, zijn we d'r uit
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!quote:
Bij Petrus lul ik me wel naar binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je voor Petrus staat ben je te laat he
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigenquote:
Verkleden als een koorknaapje doet vast wonderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bij Petrus lul ik me wel naar binnenBij die hemelpoort dan hè
Mja,niet gelovig,dus bidden doe ik eigenlijk nooit aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!
Ik bedoel... we dachten 21 mei... en dat is nu oktober!
Ik bid maar gewoon eindeloos door
gelovige mensenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!
Ik bedoel... we dachten 21 mei... en dat is nu oktober!
Ik bid maar gewoon eindeloos door
Dat hebben ze graag jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Verkleden als een koorknaapje doet vast wonderen.
daar schept ie regelmatig over op ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigen
Je vindt het wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Whelp!
Hetero gaat vanavond naar t friso-feest (maandelijks feest voor gays en sympathisers wat ik organiseer ind e Effenaar). Voor het eerst in z'n leven naar een gay-feest. Voor mij
Niet dat ik hem dat vroeg hoor. Hij stelde het zelf voor.
Hmmz. Als ie maar niet denkt dat ik de hele avond bij hem kan zijn, want ik moet gewoon werken.
Ik hang ergens tussen atheist en gelovig in, dus met wel of niet bidden ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,niet gelovig,dus bidden doe ik eigenlijk nooit aan
2 uur, 11 minutenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Nog iets meer dan een uur en dan is het weekend
Ik twijfel nog of ik het leuk vind of benauwend.quote:
Een soort van agnost, die geen standpunt in durft te nemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik hang ergens tussen atheist en gelovig in, dus met wel of niet bidden ook
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Whelp!
Hetero gaat vanavond naar t friso-feest (maandelijks feest voor gays en sympathisers wat ik organiseer ind e Effenaar). Voor het eerst in z'n leven naar een gay-feest. Voor mij
Niet dat ik hem dat vroeg hoor. Hij stelde het zelf voor.
Hmmz. Als ie maar niet denkt dat ik de hele avond bij hem kan zijn, want ik moet gewoon werken.
Ja, als het wordt omschreven met "Angel zuigt" dan denk ik "What else is new?"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigen
Daar trappen ze bij de poort toch niet in hoor.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach,ik heb het niet zo op sprookjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nieuw programma bij BNN binnenkort: Spuiten Zuigen en slikken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja, als het wordt omschreven met "Angel zuigt" dan denk ik "What else is new?"
Een hetero mag zeker alleen de rol van prooi hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het leuk vind of benauwend.
echt he, deze jongen heeft gewoon lang gewacht met eruit komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemen
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week durenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Nog iets meer dan een uur en dan is het weekend
Ang3l heeft hem er gewoon uit getrokken en hij moet het voor de rest nu zelf maar uitzoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
echt he, deze jongen heeft gewoon lang gewacht met eruit komen
Ik ben aan het werk, maar niet op kantoorquote:
Ahh, had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar niet op kantoor
Ach,sommige vrouwen zien er in joggingbroek ook erg goed uit.quote:
Wellicht. Gewoon omdat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Een soort van agnost, die geen standpunt in durft te nemen?
Weet ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemen
Een lekker wijf staat allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,sommige vrouwen zien er in joggingbroek ook erg goed uit.
Welke poort?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de poort toch niet in hoor.....
wij doen altijd wel alsof we het weten maar jij neukt zoveel homo's, hetero's en buurvrouwen wij weten het echt allemaal niet meer hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikmaar dat is nu gewoon ff simpel om hem ana te duiden
Dan weten m'n vrienden ook over wie ik het heb. En hier dus jullie
ik denk dat HW bedoelde, BIJNA allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die komen zelfs weg met harembroeken .
Het is een Fokker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Weet ikmaar dat is nu gewoon ff simpel om hem ana te duiden
Dan weten m'n vrienden ook over wie ik het heb. En hier dus jullie
Een week maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week duren
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week duren
Harembroekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die komen zelfs weg met harembroeken en uggs.
Piemel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werk
ik hoef alleen maandag nog en dan 2 weken vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Bazenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind sprookjes leuk, maar dat terzijdequote:
quote:
28 juni is mijn eerste werkdag.quote:
als ik al ergens in zou kunnen geloven dan is dat reincarnatie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sprookjes leuk, maar dat terzijde
Ti's overigens wel jammer dat als je toegeeft dat je op 1 of andere manier "ergens" in gelooft dat het dan meteen met "" en "sprookjes" bekogeld moet worden. De een gelooft in God, de ander gelooft in "iets". de ander gelooft in geesten, weer een ander gelooft niet, who cares. Niemand doet er een ander kwaad mee verder, met dat geloven op zich dan he.
Het wordt wat anders als we elkaar niet in hun waarde laten... wat veel gelovigen doen. Maar dus, hier nu net wel te merken in weliswaar hele kleine mate, ook de niet-gelovigen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik ken ook jack sparrow, nu geloof ik nog steeds niet dat davy jones zijn hart in een koffertje ligt te kloppen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... dus je gelooft wel in een hemel en een poort?
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's overigens wel jammer dat als je toegeeft dat je op 1 of andere manier "ergens" in gelooft dat het dan meteen met "" en "sprookjes" bekogeld moet worden. De een gelooft in God, de ander gelooft in "iets". de ander gelooft in geesten, weer een ander gelooft niet, who cares. Niemand doet er een ander kwaad mee verder, met dat geloven op zich dan he.
Het wordt wat anders als we elkaar niet in hun waarde laten... wat veel gelovigen doen. Maar dus, hier nu net wel te merken in weliswaar hele kleine mate, ook de niet-gelovigen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
als ik al ergens in zou kunnen geloven dan is dat reincarnatie!
Ik wil best geloven dat er iets was of is,maar de verhalen er omheen vind ik sprookjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.quote:
Mij ook hoor, maar dat is omdat ik de volgende links in m'n hoofd maak:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.
Het is oneerlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.
dat mag jij vindenquote:
Hoe is het met je kuikentje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.
En daarmee ben je dan eigenlijk net zo beledigend als de mensen die WEL geloven in God en zo de atheist te kakken (proberen te) zetten. Goed voorbeeld doet goed volgen is natuurlijk wel heel ver gegrepen, maar ik probeer me toch meestal van dat soort "quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.
Ze doet het onwijs goedquote:
Ja zo denk ik er ook ongeveer over. Ik hou niet van religies, al vind ik de symbolismes wel super interessant (vandaar dat ik er ook veel boeken en beelden van heb). Ik hou al helemaal niet van de kerk, maar dat is puur door de opvattingen die ze vaak op andere mensen proberen te rammen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Ik weet het ook niet echt. Ik geloof ook niet echtin een god die alles bestiert vanuit de hemel en ook niet in de hemel eigenlijk. Maar ik heb wel het idee dat mensen een energie hebben en weet niet of die helemaal verdwijnen. Ik weet het echt niet.
Ik geloof in ieder geval niet in een religie in de conservatieve zin van het woord, in god en de bijbel en zo. Maar bidden als een vorm van reflectie (dus zonder dat je tote en god spreekt) en goed zijn voor je medemens vind ik wel goede religieuze aanvullingen.
Je begrijpt me verkeerd. Ik vind het hele principe van een hogere macht, een leven na de dood, en allerlei aanverwante zaken TE onlogisch in een heelal dat dat wel is. Er zijn al zoveel aanwijzingen (geen bewijzen) dat het zeer waarschijnlijk niet waar is, dat mensen die er toch wel in geloven, in mijn optiek op zijn zachtst gezegd wat dom zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij ook hoor, maar dat is omdat ik de volgende links in m'n hoofd maak:
Geloven --> Geloven in God --> Geloven in de Bijbel --> Kerk --->
Terwijl bij mijzelf eigenlijk stap 1 geldt, stap 2 een beetje.... en stap 3 en 4 totaal niet.
Ja dat is helaas wel zo ja. Maar het feit dat je het dan andersom OOK zo gaat doen maakt het niet veel beter hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er iets was of is,maar de verhalen er omheen vind ik sprookjes
En iemand in zijn of haar waarde laten is wel het belangrijkste ja. Al gaat dat voor de meeste gelovigen niet op,want die vinden niet of minder gelovigen minderwaardige mensen. Als ze ze al als mensen willen zien...
Henkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook ongeveer over. Ik hou niet van religies, al vind ik de symbolismes wel super interessant (vandaar dat ik er ook veel boeken en beelden van heb). Ik hou al helemaal niet van de kerk, maar dat is puur door de opvattingen die ze vaak op andere mensen proberen te rammen.
Ik geloof niet in de God van de Bijbel.... of misschien wel in de God van de Bijbel, maar niet zoals de Bijbel die neerzet. Ik geloof in iets... denk ik.... en dat is gewoon vaak makkelijker "God" te noemen. Of dat met een hemel is en een hel en een poort etc.... vast niet. Geen idee.
Maar soms merk ik dat als ik 't moeilijk heb, of als ik zenuwachtig ben, dat ik dan in m'n hoofd begin met "God, please laat dit goed gaan...". Onewbust noem ik het/hem/haar dus wel God. Maar dat is gewoon de makkelijke naam denk ik
Dat mag jij vinden. Ik ben er van overtuigd dat er nog steeds dingen zijn die niet verklaard zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik vind het hele principe van een hogere macht, een leven na de dood, en allerlei aanverwante zaken TE onlogisch in een heelal dat dat wel is. Er zijn al zoveel aanwijzingen (geen bewijzen) dat het zeer waarschijnlijk niet waar is, dat mensen die er toch wel in geloven, in mijn optiek op zijn zachtst gezegd wat dom zijn.
Noem jij het Henk, noem ik het God. Kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HenkZo heet dat bij mij. En ik ben me er ter degen van bewust dat ik dan gewoon mijzelf aanroep. Je distantieert je van jezelf omdat je het zelf niet meer trekt, maar eigenlijk los je het wel zelf op.
Zeggen dat mensen in sprookjes geloven,is erg netjes in vergelijking met wat ze ons toewensen...het vagevuur/hel en verdoemenis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel zo ja. Maar het feit dat je het dan andersom OOK zo gaat doen maakt het niet veel beter hoor
Als een extreem Christen mij wil haten omdat ik homo ben..... be my guest. Ik vind heet triest. Maar ik ga hem niet terughaten omdat ie in God gelooft of hem er belachelijk om maken. Ik ga me wel dood irriteren omdat ie me probeert te keren en dingen als brand in hel gaat roepen
Hey!Zal ik dat als volgende projecten doen?
Ik heb nu genoeg hetero's bekeerd.... ik ga voor de erg gelovige jongemannen!
"Aanbid mijn kruis, HOER!"
Ik ben 1 van die mensen die denkt dat we inderdaad ooit (als we onszelf niet uitroeien) alles kunnen verklaren. Dat we daar nog lang niet zijn ben ik met je eens. Maar ik hoef dat niet perse in te vullen met een 'iets'. Ik ben er tevreden mee om te weten dat we, en zeker ik, nog niet alles wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik ben er van overtuigd dat er nog steeds dingen zijn die niet verklaard zijn.
There are more things between heaven and earth then are dreamed of in your philosophy.
En al zou dat laatste restje geloven in "iets" (niet eens zozeer een hogere macht) wel wetenschappelijk wegverklaard worden....... dan zou ik dat jammer vinden en zou ik me ergens heel alleen voelen (moeilijk uit te leggen,.... ik vidn het gewoon fijn, de gedachte dat er "iets" zou kunnen zijn... noem het maar een imaginary friend)... maar het zou me denk ik nog steeds niete cht stoppen om "iets" te geloven.
Ik vind het gewoon jammer dat mensen anderen dom gaan noemen. Persoonlijk.
Daar ging het niet omquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem jij het Henk, noem ik het God. Kan.
Ze groeit goed. Huilt normaal gesproken alleen bij honger of vieze luier. Behalve vandaagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
alles gewoon goed zijn haar gangetje?
en hoe gaat het met de moeder zelf?
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze groeit goed. Huilt normaal gesproken alleen bij honger of vieze luier. Behalve vandaag
Wil de hele dag bij Mama. En met mij gaat het ook goed hoor. Moe omdat ik niet kon slapen vannacht maar niet door de baby.
Dat ben ik wel met je eens, maar het een praat het ander nog niet goed. *wijs* "Jamaar zij....". Nou en?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zeggen dat mensen in sprookjes geloven,is erg netjes in vergelijking met wat ze ons toewensen...het vagevuur/hel en verdoemenis.
Ik zal het eens gaan proberen danquote:En dat zou wel ultiem zijn ja,een zwaar gelovige jongeman uit de kast lokken
Moet je dan maar zwijgen en alles over je heen laten komen? Omdat je niet mag worden zoals die ander?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar het een praat het ander nog niet goed. *wijs* "Jamaar zij....". Nou en?
[..]
Ik zal het eens gaan proberen dan
Wellicht los ik het uiteindelijk ook wel zelf op en geef ik "het" te veeel credit door te denken dat die heet deed voor me en geef ik mezelf wel te weinig credit omdat ik het op eigen houtje deed. Kan best. Maar ik vind het fijn zo, geeft me een soort van rust. Of houvast, hoe je het ook wil noemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ging het niet omHet gaat erom dat ik het gevoel herken.
Juist niet het commentaar leveren vind ik van mijzelf hypocrietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht los ik het uiteindelijk ook wel zelf op en geef ik "het" te veeel credit door te denken dat die heet deed voor me en geef ik mezelf wel te weinig credit omdat ik het op eigen houtje deed. Kan best. Maar ik vind het fijn zo, geeft me een soort van rust. Of houvast, hoe je het ook wil noemen.
Waar ik soms gewoon van baal is dat wanneer je ook maar iets zegt over "Ik geloof..." dat het dan meteen meten sprookjes wordt gestenigd. En er ook meteen de Kerk en de Bijbel bijgehaald worden. Daar geloof ik helemaal niet in. Maar mensen hebben bij "geloven" meteen dat beeld van de kerk en de bijbel en de vagevuur-verwensers.
Vriendin van me ook... hele discussie over "Hoe kun je nou geloven in God?" .... omdan vervolgens maanden later wel een gesprek te beginnen over iets paranormaals. Dan denk ik: Wat maakt het geloven in iets als empathie, telepathie, geesten etc nou minder belachelijk dan het geloven in "iets" of God?
Op de een of andeere manier word je meteen gebashed als je zegt dat je in God gelooftEn da's jammer. En ik weet wel dat wat YipYip zegt waar is, dat veel gelovigen ook niet bepaald zachtaardig naar ongelovigen praten of mensen die in hun ogen zondigen.... maar dat praat het zelf belachelijk maken van anderen (:'), sprookje, op z'n zachtst gezegd om) niet goed.
Ik weet wel dat ik nu enorm hypocriet overkom, want ik zelf schiet er ook wel eens zo'n opmerking uit. Maar achteraf heb ik er meestal wel spijt van, omdat ik dan aan dat cliche denk van "Wat gij niet wilt dat u gescheid....".
Ik keer zelf ook niet altijd de andeere wang toe nee. En tegen iemand die mij beledigt al helemaal niet. Maar er wordt lang niet altijd beledigd en dan staan wij al klaar met "sprookjes" etc. En dan ben je in mijn ogen net zo erg bezig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Moet je dan maar zwijgen en alles over je heen laten komen? Omdat je niet mag worden zoals die ander?
De mensen die in God geloven?quote:Met als resultaat dat ze al eeuwen denken dat ze alles kunnen bepalen![]()
Niet om te zeiken...maar "hullie" zijn de reden dat jij in deze tijd nog steeds op moet blijven letten als je na het stappen naar huis loopt...
Ik zou het inlevend, openminded en minder lomp vindenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist niet het commentaar leveren vind ik van mijzelf hypocriet
Oh ja, richting de ander is het dat ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het inlevend, openminded en minder lomp vinden
Die mensen die Mohammed God noemen deden dat 50 jaar geleden ook nog zo. Maar zijn door het gebash vd ongelovigen langzaam maar zeker milder gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik keer zelf ook niet altijd de andeere wang toe nee. En tegen iemand die mij beledigt al helemaal niet. Maar er wordt lang niet altijd beledigd en dan staan wij al klaar met "sprookjes" etc. En dan ben je in mijn ogen net zo erg bezig.
Dus nee. Ik zeg niet dat je over je heen moet laten komen (alleen tijdens seks).
[..]
De mensen die in God geloven?
Mwa (vooroordeel) meer de mensen die in Mohammed en zo geloven.
botheid wordt wel vaker voor directheid verward. Je kunt ook direct zijn en je mening uiten zonder een ander dom te noemen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het inlevend, openminded en minder lomp vinden
Maar lopen ze ook lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ze zijn binnen en ze zijn cute.En de witte broek zit ook top
Dat kan ik toch niet beoordelen na 5 minquote:
En dus heb ik er (inmiddels) minder last vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die mensen die Mohammed God noemen deden dat 50 jaar geleden ook nog zo. Maar zijn door het gebash vd ongelovigen langzaam maar zeker milder geworden
Niks mis met directheid. Mensen "op z'n zachts gezegd dom" noemen is direct, maar tegelijk ook bot. Je mag alles zeggen, tuurlijk, maar moet je ook alles zeggen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
botheid wordt wel vaker voor directheid verward. Je kunt ook direct zijn en je mening uiten zonder een ander dom te noemen natuurlijk
Zucht, gaat ze weer, ik wel een manier vinden om minder bot te zeggen dat ik twijfel aan hun intelligentie. Maar dat is WEL het punt. En als ik het anders ga zeggen waardoor het niet bot is, zeg ik iets anders, en niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
botheid wordt wel vaker voor directheid verward. Je kunt ook direct zijn en je mening uiten zonder een ander dom te noemen natuurlijk
Een man kan dat na 2 stappen al beoordelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet beoordelen na 5 minEn dan nog, ik ben een vrouw, dat boeit niet
Ik zeg dat ook haast nooit, omdat het bot is. Maar het is wel hoe ik er over denk, gezien de bergen aan informatie die 'iets' keer op keer ontkrachten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met directheid. Mensen "op z'n zachts gezegd dom" noemen is direct, maar tegelijk ook bot. Je mag alles zeggen, tuurlijk, maar moet je ook alles zeggen?
Ik ga mezelf ff quoten omdat ik het er eigenlijk niet mee eens benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus heb ik er (inmiddels) minder last van
Ga er maar van uit dat dat altijd het geval is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef YipYip het volgende:
Maar laten we hopen dat je niet met pijn in je voeten cute loopt te zijn straks
Ze zijn gewoon bang van jouquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus heb ik er (inmiddels) minder last van
Raar volk die vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat dat altijd het geval is.
We doen het voor jullie hoor.quote:
En maar klagen dat we er niet uit zien als we het niet doenquote:
Ik weeg 60kg... I doubt itquote:
Dat is niet waar denk ik. Mannen zijn veel minder zeikerig over kleding etc. dan vrouwen. Veel mannen vinden een leuke spijkerbroek, gympjes en een shirtje prima, vrouwen doen het vooral zichzelf aanquote:
Je verwart geloof met religie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk, dat als je geloof in zijn algemeen gewoon afschaft, dat er sowieso al een stuk minder problemen op de wereld zouden zijn.
ik heb liever dat je minder leuke schoenen aan hebt maar wel rondloopt met een glimlach dan dat je mooie schoenen aan hebt en rondloopt alsof je moet poepen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En maar klagen dat we er niet uit zien als we het niet doen
Het zou beter zijn als mensen er omheen OOK eens tegen dat soort dingen in zouden gaan, ipv laf toe staan te kijken....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg 60kg... I doubt it
En ik ga de confrontatie zelf vaak uit de weg. Noem het laf... ik noem het "Geen zin in klappen hebben". Een vriend van me gaat die confrontatie niet uit de weg en er juist tegenin...... gevolg: Voortanden zijn inmiddels kunsttanden en de ziekenhuizen kennen hem.
Ik denk vaak "Ja ach, laat maar, ik wil ene leuke avond hebben... IGNORE!"
Soms vind ik dat ik meer voor mezelf op moet komen... en soms vind ik dat hij gewoon z'n grote bek moet houden en weten wanneer je een bij voorbaat "verloren" strijd niet aan moet gaan
(Ik heb het overigens over de barman...)
idd het gaat er imho meer om WIE het draagtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet waar denk ik. Mannen zijn veel minder zeikerig over kleding etc. dan vrouwen. Veel mannen vinden een leuke spijkerbroek, gympjes en een shirtje prima, vrouwen doen het vooral zichzelf aan
Mja, vaak is geloof gekoppeld aan een religie....quote:
True. Want in m'n eentje begin ik natuurlijk niet veel hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als mensen er omheen OOK eens tegen dat soort dingen in zouden gaan, ipv laf toe staan te kijken....
Een niet te winnen strijd aangaan is alleen in sprookjes leuk,niet in het echte levenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg 60kg... I doubt it
En ik ga de confrontatie zelf vaak uit de weg. Noem het laf... ik noem het "Geen zin in klappen hebben". Een vriend van me gaat die confrontatie niet uit de weg en er juist tegenin...... gevolg: Voortanden zijn inmiddels kunsttanden en de ziekenhuizen kennen hem.
Ik denk vaak "Ja ach, laat maar, ik wil ene leuke avond hebben... IGNORE!"
Soms vind ik dat ik meer voor mezelf op moet komen... en soms vind ik dat hij gewoon z'n grote bek moet houden en weten wanneer je een bij voorbaat "verloren" strijd niet aan moet gaan
(Ik heb het overigens over de barman...)
Mij hoor jij niet klagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De concurrentie aftroeven...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet waar denk ik. Mannen zijn veel minder zeikerig over kleding etc. dan vrouwen. Veel mannen vinden een leuke spijkerbroek, gympjes en een shirtje prima, vrouwen doen het vooral zichzelf aan
Ik koppel het dus wel degelijk los.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, vaak is geloof gekoppeld aan een religie....
Maar goed, religie mag van mij ook afgeschaft worden
Een man die over de kleding van vrouwen klaagt? Wat voor een man is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met genoeg wapens, kunnen we allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik koppel het dus wel degelijk los.
Ik geloof. Ik heb niks met eeen religie, noch met een kerk of synagoge etc.
Buiten dan dat het mooie gebouwen zijn.
Als iemand iets gelooft doet ie daar een ander geen kwaad mee. Het kwaad komt pas als je een ander geloof niet in waarde laat. En als je een geloof gaat bundelen in een religie en meent dat jij de enige moet zijn en dat de rest moet opdringen.
Dan kun je dus beter religie afschaffen. Geloof zul je nooit kunnen afschaffen. Geloven is een gevoel. Maar als je met :"het Geloof" niet dat gevoel bedoelt maar de stroming, dus de religie, dan ben ik het met je eens. Al kan dat natuurlijk ook nooit
In de Bijbel kon David inderdaad Goliath verslaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een niet te winnen strijd aangaan is alleen in sprookjes leuk,niet in het echte leven
Maar eh.. hoeveel mannen genaamd Goliath lopen er in Eindhoven rondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de Bijbel kon David inderdaad Goliath verslaan
In real life ga ik dat niet proberen!
(ik moet nu wel heel erg lachen omdat de vriend die dus steeds de strijd aangaat... de barman... David heeft)
quote:
Ik ben er nog geen tegengekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar eh.. hoeveel mannen genaamd Goliath lopen er in Eindhoven rond
Mijn exquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Een man die over de kleding van vrouwen klaagt? Wat voor een man is dat?
Namen bepalen de persoonlijkheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de Bijbel kon David inderdaad Goliath verslaan
In real life ga ik dat niet proberen!
(ik moet nu wel heel erg lachen omdat de vriend die dus steeds de strijd aangaat... de barman... David heeft)
Enjoy,mzzlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Goed...
WEEKEND
Ik ga lekker met bier in de trein chillen. Mazzel!
fijn weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Goed...
WEEKEND
Ik ga lekker met bier in de trein chillen. Mazzel!
Ooh ik vast ook wel, maar die doen het niet op zo'n enorm zeikerige en denigrerende toon als mijn ex dat deed.quote:
Wat een sprookje, domboquote:
Dat laatste is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik vast ook wel, maar die doen het niet op zo'n enorm zeikerige en denigrerende toon als mijn ex dat deed.
Ik vind het meestal niet erg, als het gewoon normaal gebeurt.
Je moet ook niet in je string over straat willen Nouk!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik vast ook wel, maar die doen het niet op zo'n enorm zeikerige en denigrerende toon als mijn ex dat deed.
Ik vind het meestal niet erg, als het gewoon normaal gebeurt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Je moet ook niet in je string over straat willen Nouk!
vreemd, hier komt de facial vaak pas aan het einde.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh over een uur een gezichtsbehandeling plus nek/schoudermassage![]()
![]()
en daarna uit eten![]()
Had ik het vandaag nog over met iemand, ik ben al heel lang niet zenuwachtig geweest.. kan me de laatste keer niet herinneren.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Blech, ik ben zenuwachtig....... om meerdere redenen...
Beginnen bij het lekkerstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef rival het volgende:
vreemd, hier komt de facial vaak pas aan het einde.
Een getrouwde man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die over de kleding van vrouwen klaagt? Wat voor een man is dat?
Bruce Dance Factory. Mijn dansschool. Het is trainingsweekend voor de demo-teams om de intro's en outtro's van de show te zetten (25-06-2011).quote:
HOAX! hangover 2 was nog niet uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
Morgen vieren we 2 jaar verkerings met dezelfde date die we toen hadden: film (hangover 2) en japans eten)
joh, is sowieso hoax want er is niet echt een startdatum. Dus ik heb maar gewoon de datum dat we naar rome gingen opgezochtquote:
Ja zo heb ik destijds ook maar een datum aan de relatie gehangen "De eerste keer dat je stiekem bij mij sliep toen m'n ouders op vakantie waren". En die datum staat nou in m'n ringquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
joh, is sowieso hoax want er is niet echt een startdatum. Dus ik heb maar gewoon de datum dat we naar rome gingen opgezocht
Jij hebt vaste verkering?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo heb ik destijds ook maar een datum aan de relatie gehangen "De eerste keer dat je stiekem bij mij sliep toen m'n ouders op vakantie waren". En die datum staat nou in m'n ring
Hadquote:
Ach johquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HadMaar die ring heb ik nog om.
Maar misschien heb ik het binnenkort wel weer
Was ie uit een sprookje? Want dan moet je opletten.... dan kun je er in stikken en in een glazen kist terecht komen! Of je kan er heel wijs van worden maar wel uit het paradijs verbannen worden!quote:
allemaal nog minder gevaarlijk dan het eten van een komkommer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ie uit een sprookje? Want dan moet je opletten.... dan kun je er in stikken en in een glazen kist terecht komen! Of je kan er heel wijs van worden maar wel uit het paradijs verbannen worden!
Proost!quote:
Lekkor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwenbier en sjippies. Mijn avondeten
Kriekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Avondeten is voor pussies.
Vorige week op 1 ei een stuk of 10 Guinness naar binnen gegooid, liep normaal weg en had geen kater.
Dat hoef ik met pils niet te proberen.
10 Guinness?? Fokking hell.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Avondeten is voor pussies.
Vorige week op 1 ei een stuk of 10 Guinness naar binnen gegooid, liep normaal weg en had geen kater.
Dat hoef ik met pils niet te proberen.
Ik snapte het ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
Op 1 ei mijn avond overleven lukt me echt niet, even los van de alcohol die je wel of niet die avond naar binnen werkt.
Ik heb nog een pizza in de vriezer liggen, maar ik ben te lui om hem in de oven te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkor.
Hier wordt het kaas en shrooms.
Heherkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nog een pizza in de vriezer liggen, maar ik ben te lui om hem in de oven te doen
Oh en ik vandaag te horen gekregen dat de opdracht waarvoor ik ben aangenomen niet door gaat. Dinsdag loopt mn proeftijd af en ik ben als de dood dat ze vlak daarvoor nog even melden dat ze me helaas moeten laten gaan ivm teruglopend werk...![]()
Ik ga zoooo dronken worden vanavond
In dat geval, zuipse! Moge je morgen wakker worden op een tropisch eiland liggend op een handdoek met een creditcard met onbeperkte opname er bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nog een pizza in de vriezer liggen, maar ik ben te lui om hem in de oven te doen
Oh en ik vandaag te horen gekregen dat de opdracht waarvoor ik ben aangenomen niet door gaat. Dinsdag loopt mn proeftijd af en ik ben als de dood dat ze vlak daarvoor nog even melden dat ze me helaas moeten laten gaan ivm teruglopend werk...![]()
Ik ga zoooo dronken worden vanavond
Ik las "Vrouwen en slipjes, mijn avondeten"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwenbier en sjippies. Mijn avondeten
Nee gewoon uit een zakje. Dat zakje had de groenteboer gewoon hangenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ie uit een sprookje? Want dan moet je opletten.... dan kun je er in stikken en in een glazen kist terecht komen! Of je kan er heel wijs van worden maar wel uit het paradijs verbannen worden!
En een laptop met internet, anders kan je niks online bestellen op dat tropische eiland...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval, zuipse! Moge je morgen wakker worden op een tropisch eiland liggend op een handdoek met een creditcard met onbeperkte opname er bij.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las "Vrouwen en slipjes, mijn avondeten"
Nou als je je koe hebt verruild voor dat zakje dan moet je ff de zaadjes maar niet planten. Voor je hetw eet komt er een appelstaak (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee gewoon uit een zakje. Dat zakje had de groenteboer gewoon hangen![]()
Zal de groenteman te vertrouwen zijn?
Ja ieder z'n ding zat ik te denkenquote:
Bindingsangst ftw!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Aaahwaliev, scharrel heeft me gemist op dr vakantie.
Dan ga ik nu de stad in op naar ander mokkel.
Lijkt me best leuk om een keer te zien. En als ik in een glazenkist lig ben ik best veilig denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als je je koe hebt verruild voor dat zakje dan moet je ff de zaadjes maar niet planten. Voor je hetw eet komt er een appelstaak () uit en klimmen er reusjes naar benee!
Bij mij wel. Lekker gesport. Nu aan de Griekse Kofta (rijst na sporten is goed) en vanavond heerlijk niets doen na een drukke week. Bankhangen, bier en even knallen op de spelcomputer, als Top Gear nog komt gaat dat ook nog even aan.quote:
Relaxt weekend dus, lekker. Hier ook een beetje bijkomen van de drukke weekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mij wel. Lekker gesport. Nu aan de Griekse Kofta (rijst na sporten is goed) en vanavond heerlijk niets doen na een drukke week. Bankhangen, bier en even knallen op de spelcomputer, als Top Gear nog komt gaat dat ook nog even aan.
Nou ja, morgen verjaardag = CL kijken in A'dam bij een vriend, dus dan aan het bier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relaxt weekend dus, lekker. Hier ook een beetje bijkomen van de drukke week
Waarom ga je naar me kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, morgen verjaardag = CL kijken in A'dam bij een vriend, dus dan aan het bier.
Ik heb net een Mikkeller Cascade Single Hop IPA geopend . . . GOD-VER-DOMME wat een ongelooflijk goed biertje is dit!quote:
Omdat je een lust voor het oog bent.quote:
Vrouwen die niet weten hoe ze met complimentjes moeten omgaan.quote:
Hai!quote:
Hé die Samzz! Zonde dat je geen alcohol mag drinken trouwens! Ik wilde deze biertjes eigenlijk naar jou toe meenemen!quote:
Welke biertjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé die Samzz! Zonde dat je geen alcohol mag drinken trouwens! Ik wilde deze biertjes eigenlijk naar jou toe meenemen!
Ik drink nu de Mikkeller Cascade Single Hop IPA en ik heb deze nog liggen maar dan met Nelson Sauvin als hop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke biertjes?
Ik moet nog een week of twee, misschien drie zonder
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik drink nu de Mikkeller Cascade Single Hop IPA en ik heb deze nog liggen maar dan met Nelson Sauvin als hop.
De Cascade is in ieder geval echt world-class. Zo gebalanceerd!
De mouten zijn overigens Pilsner, Cara-Crystal en München.
Ik las wel dat die Nelson Sauvin een stuk heftiger gaat worden!quote:
Oh, grapjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las wel dat die Nelson Sauvin een stuk heftiger gaat worden!
Maar het klinkt niet alleen goed, smaakt ook goedEn de etiketten simpel.
[ afbeelding ]
Viel Spaß Fräulein!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb er zin in
En ik heb geen zwemvest of lifeline meer
Ik lees hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi BosjeIk voel me stoer
(ook alleen maar omdat het morgen windkracht 5 wordt)
En waarom doe je danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees het![]()
Ik ga morgen vrijwillig naar Artic's townNiet naar Arctic zelf maar wel naar zijn stad dus.
Maar Helmond is best oke (al is het maar omdat een van de chefs er woontquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef Bos81 het volgende:
O nee. Helmond is Helmond he. Daar komt iemand uit EIndhoven liever niet. (maken veel grappen over Helmonders enzo)
Nee weet ik. Ik heb ook geen moeite met Helmonders hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar Helmond is best oke (al is het maar omdat een van de chefs er woont)
je doet maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Nee weet ik. Ik heb ook geen moeite met Helmonders hoor.![]()
Maar zoals gezegd. Eindhoven en Helmond dollen wel eens over elkaar enzo.
1-5!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik heb ook geen moeite met Helmonders hoor.![]()
Maar zoals gezegd. Eindhoven en Helmond dollen wel eens over elkaar enzo.
Die in Rotterdam zijn veel toffer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
1-5!
Maar de kubuswoningen zijn wel leuk, ook eens een keer bij iemand naar binnen geweest trouwens. Vet onhandig om in te wonen
De Braak is best wel leuk hoor. Al ben ik er slechts 2 keer geweest. Die vriend van mij woont dan in 't Hout, wat tot nog niet zo lang geleden Mierlo-Hout heette. Iemand die echt uit Mierle-Hout komt, zegt liever ook niet dat hij in Helmond woont. Dat geldt ook voor veel mensen uit Brandevoort en Brouwhuis overigens. Misschien Stiphout ook, dat weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
1-5!
Maar de kubuswoningen zijn wel leuk, ook eens een keer bij iemand naar binnen geweest trouwens. Vet onhandig om in te wonen
maanden nadat het onbindingsproces in volle gang is gezet.quote:
Jaren!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maanden nadat het onbindingsproces in volle gang is gezet.
ONdanks niet mijn muziek wel jeugdsentimentquote:
Dat je in Ierland zit wil niet zeggen dat je je meteen als een moet gaan gedragen he Peuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Boring!
Weet je wat erg is, ik ga morgen vrijwillig naar kantoor, op m'n vrije dag
Heb ik gisteren al gedaan, met een pint in mn hand naar honden geschreeuwd met bettingslips in mn andere handquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je in Ierland zit wil niet zeggen dat je je meteen als een moet gaan gedragen he Peu
Hehe, en nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, met een pint in mn hand naar honden geschreeuwd met bettingslips in mn andere hand
Een leuke avond?quote:
Hi daar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieve, leuke, geweldige singles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |