Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ja, ik had het over jou dat je ook met het toontje begon. That's it, maar jij voelt je ook op allerlei andere vlakken beledigd. Daar moet je je niet persoonlijk op aangevallen voelen.
Gebed zonder einde dit
Heb je genoeg oliequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suck
Bierbuik!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Want het proberen uit te leggen waarom IK persoonlijk, na het nadenken over iets (kunst) het achteraf wel eens mooier kan vinden als vooraf... dat is inderdaad e"een potje interessant lopen doen". Ik hoop idd echt dat jullie me nu allemaal een stuk interessanter gaan vinden daardoor. DAT was mijn bedoeling. je hebt me door.
Jezus fokking crisis zeg.
Maar ze hebben gelijk: vechten tegen de bierbuik hiero.
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ang3l zuigt en Ripley is een trut? Is het zo een beetje samengevat?
En als Petrus achter je staat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je voor Petrus staat ben je te laat he
Nee ik had het over het algemenequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bierbuik!!
Gaan we persoonlijk worden nu?
Trutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!
Hehe, zijn we d'r uit
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!quote:
Bij Petrus lul ik me wel naar binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je voor Petrus staat ben je te laat he
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigenquote:
Verkleden als een koorknaapje doet vast wonderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bij Petrus lul ik me wel naar binnenBij die hemelpoort dan hè
Mja,niet gelovig,dus bidden doe ik eigenlijk nooit aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!
Ik bedoel... we dachten 21 mei... en dat is nu oktober!
Ik bid maar gewoon eindeloos door
gelovige mensenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wanneer weet ej nou wanneer 't einde is? Straks bid je te laat!
Ik bedoel... we dachten 21 mei... en dat is nu oktober!
Ik bid maar gewoon eindeloos door
Dat hebben ze graag jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Verkleden als een koorknaapje doet vast wonderen.
daar schept ie regelmatig over op ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigen
Je vindt het wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Whelp!
Hetero gaat vanavond naar t friso-feest (maandelijks feest voor gays en sympathisers wat ik organiseer ind e Effenaar). Voor het eerst in z'n leven naar een gay-feest. Voor mij
Niet dat ik hem dat vroeg hoor. Hij stelde het zelf voor.
Hmmz. Als ie maar niet denkt dat ik de hele avond bij hem kan zijn, want ik moet gewoon werken.
Ik hang ergens tussen atheist en gelovig in, dus met wel of niet bidden ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,niet gelovig,dus bidden doe ik eigenlijk nooit aan
2 uur, 11 minutenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Nog iets meer dan een uur en dan is het weekend
Ik twijfel nog of ik het leuk vind of benauwend.quote:
Een soort van agnost, die geen standpunt in durft te nemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik hang ergens tussen atheist en gelovig in, dus met wel of niet bidden ook
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Whelp!
Hetero gaat vanavond naar t friso-feest (maandelijks feest voor gays en sympathisers wat ik organiseer ind e Effenaar). Voor het eerst in z'n leven naar een gay-feest. Voor mij
Niet dat ik hem dat vroeg hoor. Hij stelde het zelf voor.
Hmmz. Als ie maar niet denkt dat ik de hele avond bij hem kan zijn, want ik moet gewoon werken.
Ja, als het wordt omschreven met "Angel zuigt" dan denk ik "What else is new?"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou was nog best vriendelijk, jij kan vast goed zuigen
Daar trappen ze bij de poort toch niet in hoor.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach,ik heb het niet zo op sprookjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nieuw programma bij BNN binnenkort: Spuiten Zuigen en slikken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja, als het wordt omschreven met "Angel zuigt" dan denk ik "What else is new?"
Een hetero mag zeker alleen de rol van prooi hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het leuk vind of benauwend.
echt he, deze jongen heeft gewoon lang gewacht met eruit komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemen
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week durenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Nog iets meer dan een uur en dan is het weekend
Ang3l heeft hem er gewoon uit getrokken en hij moet het voor de rest nu zelf maar uitzoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
echt he, deze jongen heeft gewoon lang gewacht met eruit komen
Ik ben aan het werk, maar niet op kantoorquote:
Ahh, had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar niet op kantoor
Ach,sommige vrouwen zien er in joggingbroek ook erg goed uit.quote:
Wellicht. Gewoon omdat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Een soort van agnost, die geen standpunt in durft te nemen?
Weet ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je kan stoppen met hem 'hetero' te noemen
Een lekker wijf staat allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,sommige vrouwen zien er in joggingbroek ook erg goed uit.
Welke poort?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de poort toch niet in hoor.....
wij doen altijd wel alsof we het weten maar jij neukt zoveel homo's, hetero's en buurvrouwen wij weten het echt allemaal niet meer hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikmaar dat is nu gewoon ff simpel om hem ana te duiden
Dan weten m'n vrienden ook over wie ik het heb. En hier dus jullie
ik denk dat HW bedoelde, BIJNA allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die komen zelfs weg met harembroeken .
Het is een Fokker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Weet ikmaar dat is nu gewoon ff simpel om hem ana te duiden
Dan weten m'n vrienden ook over wie ik het heb. En hier dus jullie
Een week maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week duren
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn weekend is al begonnen,en gaat nog een hele week duren
Harembroekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die komen zelfs weg met harembroeken en uggs.
Piemel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb volgende week nog 3 dagen en dan ben ik pas de 20ste weer terug op het werk
ik hoef alleen maandag nog en dan 2 weken vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Bazenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind sprookjes leuk, maar dat terzijdequote:
quote:
28 juni is mijn eerste werkdag.quote:
als ik al ergens in zou kunnen geloven dan is dat reincarnatie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sprookjes leuk, maar dat terzijde
Ti's overigens wel jammer dat als je toegeeft dat je op 1 of andere manier "ergens" in gelooft dat het dan meteen met "" en "sprookjes" bekogeld moet worden. De een gelooft in God, de ander gelooft in "iets". de ander gelooft in geesten, weer een ander gelooft niet, who cares. Niemand doet er een ander kwaad mee verder, met dat geloven op zich dan he.
Het wordt wat anders als we elkaar niet in hun waarde laten... wat veel gelovigen doen. Maar dus, hier nu net wel te merken in weliswaar hele kleine mate, ook de niet-gelovigen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik ken ook jack sparrow, nu geloof ik nog steeds niet dat davy jones zijn hart in een koffertje ligt te kloppen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... dus je gelooft wel in een hemel en een poort?
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's overigens wel jammer dat als je toegeeft dat je op 1 of andere manier "ergens" in gelooft dat het dan meteen met "" en "sprookjes" bekogeld moet worden. De een gelooft in God, de ander gelooft in "iets". de ander gelooft in geesten, weer een ander gelooft niet, who cares. Niemand doet er een ander kwaad mee verder, met dat geloven op zich dan he.
Het wordt wat anders als we elkaar niet in hun waarde laten... wat veel gelovigen doen. Maar dus, hier nu net wel te merken in weliswaar hele kleine mate, ook de niet-gelovigen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
als ik al ergens in zou kunnen geloven dan is dat reincarnatie!
Ik wil best geloven dat er iets was of is,maar de verhalen er omheen vind ik sprookjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.quote:
Mij ook hoor, maar dat is omdat ik de volgende links in m'n hoofd maak:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.
Het is oneerlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.
dat mag jij vindenquote:
Hoe is het met je kuikentje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan werk ik 3 dagen in de week en heb ik 16 juli vakantie en begin ik ergens augustus weer.
En daarmee ben je dan eigenlijk net zo beledigend als de mensen die WEL geloven in God en zo de atheist te kakken (proberen te) zetten. Goed voorbeeld doet goed volgen is natuurlijk wel heel ver gegrepen, maar ik probeer me toch meestal van dat soort "quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet er niemand kwaad mee, dat klopt. En over het algemeen laat ik de mensen ook maar gewoon, maar hoe ik er over denk, glipt af en toe ook mijn hoofd uit. Ik kan het heel moeilijk serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |