Het maakt niets uit wat die vrouw dacht of heeft kunnen denken. Het zou wat zijn als de norm aangepast wordt aan de fanatiekeling die anders denktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw? Dat probeer ik je juist duidelijk te maken waarom zij dat kan denken, maar dat gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar te buiten. We leven namelijk niet in een land waar een partij die moeders met kinderwagens het leven zuur wil maken 27 zetels haalt
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus de PVV wil moslimscholen niet verbieden, puur omdat het moslimscholen zijn?
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?quote:
De PVV heeft geen 27 zetels.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus de PVV wil moslimscholen niet verbieden, puur omdat het moslimscholen zijn?
Kennelijk is dat ineens ondenkbaar omdat het hier een klacht van een moslima betreft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?
Omdat er niemand is om zijn plaats over te nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?
Boeiend. Elke zetel van de PVV is er één te veel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De PVV heeft geen 27 zetels.
Dat moet dan maar eens eerst daadwerkelijk aangetoond worden , nietwaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dan van niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat moet dan maar eens eerst daadwerkelijk aangetoond worden , nietwaar?
Klopt, er is maar één chauffeur op die lijn. En dat vrouwtje liegt niet. Wss liep ze rustig naar de halte toe toen de bus voorbij kwam gereden en zwaaide ze. 'Da's vriendelijk van die mevrouw', dacht de niet-racistische buschauffeur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feiten zijn idd niet boeiend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Elke zetel van de PVV is er één te veel.
Inderdaad, waarom moet op haar klacht wel ineens actie worden ondernomen, terwijl het iedereen die regelmatig reist met het openbaar vervoer gebeurd? Misschien 'n stukje zelfreflectie van deze vrouw om het op discriminatie te gooien?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw? Dat probeer ik je juist duidelijk te maken waarom zij dat kan denken, maar dat gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar te buiten. We leven namelijk niet in een land waar een partij die moeders met kinderwagens het leven zuur wil maken 27 zetels haalt
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Bep het volgende:
[..]
jij begint gelijk te schreeuwen dat hij ontslagen moet worden (zie paar post terug)
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Feiten zijn idd niet boeiend.
En wat nou als 'n moslimchauffeur een blanke (varken/hoer) laat staan? Want die moslims kunnen en weten ons ook heel goed te discrimineren. Ook maar gelijk ontslaan dan hé, ook al is het niet bewezen. ( het is nml helemaal niet bewezen dat deze vrouw voorbij gereden is uit het oogpunt van discriminatie.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..
Zoals ik al zei: feiten zijn niet boeiend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.
ik zeg dat er eerst onderzoek moet worden gedaan, daarna kijk ik wel naar het resultaat en geef dan mijn mening over een eventuele strafmaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..
Wat een onzinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom moet op haar klacht wel ineens actie worden ondernomen, terwijl het iedereen die regelmatig reist met het openbaar vervoer gebeurd? Misschien 'n stukje zelfreflectie van deze vrouw om het op discriminatie te gooien?
En over het leven zuur maken van moslims .....dat gebeurd visa versa. De meeste moslims zien ons nederlanders als hoeren/varkens. Ongelovigen moeten dood. En dan vind je het gek dat er 'n deel van het Nederlandse volk zich begint te verzetten?
Dat vind jij ...... en dat mag jij onzin vinden. Helaas wel de realiteit.quote:
Jouw mening is echt niet de realiteit hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat vind jij ...... en dat mag jij onzin vinden. Helaas wel de realiteit.
Wat een onzin. 'De meeste' moslims hebben het te druk met normaal leven om anderen dood te wensen of voor varken uit te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
De meeste moslims zien ons nederlanders als hoeren/varkens. Ongelovigen moeten dood. En dan vind je het gek dat er 'n deel van het Nederlandse volk zich begint te verzetten?
Welk ras precies, gewoon even voor de duidelijkheid hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.
Gelukkig heeft de onopgeleide jeugd meer tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onzin. 'De meeste' moslims hebben het te druk met normaal leven om anderen dood te wensen of voor varken uit te maken.
De realiteit is dat het door moslims zelf gezegd word, lees eens wat meer andere forums en onder youtube filmpjes ...... Ik zuig het echt niet uit mijn duim.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jouw mening is echt niet de realiteit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |