Ze heeft het kennelijk effectief aangepakt. Of het busbedrijf staat gewoon open voor klachten zoals het hoort.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
Dus deze vrouw is DE ALLEREERST VROUW IN HEUL NEDERLAND die aandacht vraagt voor zulke schandalen? Nog nooooit heeft een nederlander (ja ik zeg nederlander, want die klagen hier niet over, die maken zich zorgen over of ze nu wel op tijd op hun werk komen) hier over geklaagt?
Is dat nou echt realistisch? Of blazen ze het enorm op omdat ze een hoofddoek draagt? Mijn oma draagt (net al zoveel oudjes) een "hoofddoek" met slecht weer, maar toch laten ze haar niet staan..
U serious??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je het blijven melden tot er echt naar wordt gekeken. Desnoods neem je een politieke partij in de arm, de SP is goed in dit soort praktische zaken.
Als zij dat vermoedt, mag ze dat toch zeggen? Jij mag het ook als je denkt dat het aan je kleding ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:26 schreef kwiwi het volgende:
En met inventief zijn bedoel je roepen "DISCRIMINATIE!!"?
Bron?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims worden vooralsnog het meest gediscrimineerd.
Dat ja.. Het is toch van de zotte dat je pas serieus wordt genomen door zo'n bedrijf als ze een discriminatiekaart gaat spelen?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met inventief zijn bedoel je roepen "DISCRIMINATIE!!"?
Dan moet men ook niet klagen dat een moslima die tijd wel vrijmaakt en daarmee de aandacht van het busbedrijf te pakken krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mensen denk dat iedereen maar alle tijd van de wereld heeft geloof ik
Idd. Dat laffe, murw gebeukte gedrag van ons schijt Nederlanders. Dáárom walsen al die overlastmarocjes over ons heen omdat we van die kutmietjes zijn geworden. Voordringen bij de supermarkt? Niemand die z'n bek opentrekt. Onbeschoft personeel in een winkel? We laten het gebeuren. Een buschauffeur die je voorbij rijdt terwijl je staat te wachten? Doodnormaal.quote:
Precies! Met die instelling kom je een stuk verder dan dat je denkt een gemeentelijke vervoerder op zijn verantwoordelijkheden aan te spreken, met resultaat.quote:
Volgende keer ga ik 'm ook spelen.. "Hij liet me staan omdat ik een Belg benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat ja.. Het is toch van de zotte dat je pas serieus wordt genomen door zo'n bedrijf als ze een discriminatiekaart gaat spelen?!
Als je dergelijke stemmakerij ook echt serieus neemt, wat geen enkele blanke doetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Nielsch het volgende:
In een land waar een anti-moslim partij 27 zetels haalt, waar moslims steeds vaker worden gezien als een achterlijke groep mensen, waar mensen openlijk oproepen om moslims terug te sturen naar hun thuisland en waar er in de politiek stemmen opgaan om moslims diverse rechten te ontnemen vind ik het eigenlijk niet zo'n hele gekke gedachte van deze mevrouw. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ook zo is. Busbedrijven zitten op strakke schema's en kunnen een hoge boete krijgen als ze deze niet halen.
Ja, dat zeiden de Ieren ook toen de Britten de katholieken in Ierland voor het eerst gingen lastig vallen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je dergelijke stemmakerij ook echt serieus neemt, wat geen enkele blanke doet
Want zij heeft een politieke partij in de arm genomen zoals jij suggereerde dat men moest doen als er geen gehoor wordt gegeven aan een klacht?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat een moslima die tijd wel vrijmaakt en daarmee de aandacht van het busbedrijf te pakken krijgt.
27 zetels aan antimoslim sentiment in de volksvertegenwoordiging noem jij stemmingmakerij die je niet serieus hoeft te nemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je dergelijke stemmakerij ook echt serieus neemt, wat geen enkele blanke doet
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims worden vooralsnog het meest gediscrimineerd.
Waar staat dat? Ze heeft de tijd genomen een klacht in te dienen. Hier lees ik dat sommige mensen dat teveel moeite vinden 'omdat het niets uithaalt'. Prima hoor, maar heb dan geen kritiek op mensen die er wel werk van maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Want zij heeft een politieke partij in de arm genomen zoals jij suggereerde dat men moest doen als er geen gehoor wordt gegeven aan een klacht?
Misschien moet ik ook maar gewoon moslim worden. Krijg je blijkbaar een echte zieligheidslogica van. Iedereen is tegen mij! Iedereen haat mij! Ik ben zielig! DISCRIMINATIE!11quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat een moslima die tijd wel vrijmaakt en daarmee de aandacht van het busbedrijf te pakken krijgt.
Ja. Maar misschien moet je eerst iets van wetgeving en politiek snappen alvorens er inzicht in te krijgen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
27 zetels aan antimoslim sentiment in de volksvertegenwoordiging noem jij stemmingmakerij die je niet serieus hoeft te nemen?
Pff.. Moet ik je eigen uitspraken en de antwoorden daarop nou nog gaan quoten ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ze heeft de tijd genomen een klacht in te dienen. Hier lees ik dat sommige mensen dat teveel moeite vinden 'omdat het niets uithaalt'. Prima hoor, maar heb dan geen kritiek op mensen die er wel werk van maken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar gewoon vrouw moslim worden. Krijg je blijkbaar een echte zieligheidslogica van. Iedereen is tegen mij! Iedereen haat mij! Ik ben zielig! DISCRIMINATIE!11
Zoals aangegeven hebben "wij" (mensen onderhevig aan doorrijden) het reeds gemeld, meerdere keren, maar toch deden ze daar niets mee. Wat stel je dan voor?
Toch maar een accent opzetten en huilie doen?
Het klinkt allemaal een beetje afgunstig, dat geschreeuw in grote letters. Zij wel en wij niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
Misschien moet ik ook maar gewoon moslim worden. Krijg je blijkbaar een echte zieligheidslogica van. Iedereen is tegen mij! Iedereen haat mij! Ik ben zielig! DISCRIMINATIE!11
Zoals aangegeven hebben "wij" (mensen onderhevig aan doorrijden) het reeds gemeld, meerdere keren, maar toch deden ze daar niets mee. Wat stel je dan voor?
Wat een zelfhaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Dat laffe, murw gebeukte gedrag van ons schijt Nederlanders. Dáárom walsen al die overlastmarocjes over ons heen omdat we van die kutmietjes zijn geworden. Voordringen bij de supermarkt? Niemand die z'n bek opentrekt. Onbeschoft personeel in een winkel? We laten het gebeuren. Een buschauffeur die je voorbij rijdt terwijl je staat te wachten? Doodnormaal.
Het is jammer dat de discriminatiekaart getrokken moet worden maar we moeten weer gewoon eens wat zeggen wat er aan de hand is, ipv chagrijnig PVV stemmen en anoniem mopperen op een forum.
Haalt dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ze heeft de tijd genomen een klacht in te dienen. Hier lees ik dat sommige mensen dat teveel moeite vinden 'omdat het niets uithaalt'. Prima hoor, maar heb dan geen kritiek op mensen die er wel werk van maken.
Ik vind dat je niet over deze vrouw moet klagen als je er zelf geen energie in stopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Pff.. Moet ik je eigen uitspraken en de antwoorden daarop nou nog gaan quoten ook?
Ga eerst maar lezen. Ik voel geen enkele neiging jouw aannamens te gaan ontkrachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje afgunstig, dat geschreeuw in grote letters. Zij wel en wij niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste bussen doorrijden als ze vol zijn. Tja, dat kan je overkomen. Maar mij maak je niet wijs dat duizenden mensen dagelijks met hun kaartje staan te zwaaien in hun eentje en toch overgeslagen worden.
Dat dus. Gebeurde bij mij ook vaak zat toen ik nog studentje wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ik in mijn jongere jaren met de bus moest liet zo'n eikel me ook wel eens bewust of onbewust staan en reed door. Waarom moet het bij sommige lui meteen weer op discriminatie gegooid worden?? Ze voelen zich altijd en overal direct gediscrimineerd![]()
.
Leer lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet over deze vrouw moet klagen als je er zelf geen energie in stopt.
Nou en? Een chauffeur die doelbewust doorrijdt terwijl zijn bus niet vol is, heeft altijd een reden. Speel die kaart maar als je denkt dat dat effect sorteert.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Life2.0 het volgende:
Ik stel dat het niet komt omdat ze klaagt, maar omdat ze een discriminatiekaart speelt.
Wat zei ik nou net? Dat ik daar in het begin constant energie in stopte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet over deze vrouw moet klagen als je er zelf geen energie in stopt.
Inderdaad. Dat je melding maakt van een chauffeur die doorrijdt, prima, maar om meteen een klacht in te dienen vanwege discriminatie omdat je toevallig een moslima bent, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar gewoon moslim worden. Krijg je blijkbaar een echte zieligheidslogica van. Iedereen is tegen mij! Iedereen haat mij! Ik ben zielig! DISCRIMINATIE!11
Waar de fuck heb je het over, ben je echt zo'n wereldvreemde?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en? Een chauffeur die doelbewust doorrijdt terwijl zijn bus niet vol is, heeft altijd een reden. Speel die kaart maar als je denkt dat dat effect sorteert.
Ik lees jullie, maar vind dat jullie ten onrechte klagen over 'de discriminatiekaart'. Kennelijk heb jij het niet goed aangepakt of een verrot vervoersbedrijf - deze vrouw dus niet en daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Wat zei ik nou net? Dat ik daar in het begin constant energie in stopte.
Echt, een discussie voeren met mensen die niet kunnen lezen is verschrikkelijk...
De geweldplegers in kwestie zijn doorgaans jonge kerels, geen 40-jarige vrouwen met hoofddoek. Dat klinkt dus niet heel logisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan me ook ergens wel voorstellen dat die buschauffeur denkt, die hoofddoek laat ik staan, omdat misschien zijn collega's of hijzelf slachtoffer is geweest van meerdere malen zandgeweld.
En ik praat niks goed.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat het in dit geval hoogstwaarschijnlijk discriminatie is.
Erg geloofwaardig ben jij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat het bij deze man het geval was,
Wat ben jij een opgewonden standje. Geen wonder dat ze je laten staan, je hebt vast een kaal kopje met een verbeten kaaklijn. Daar kun je werk van maken overigensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:42 schreef Life2.0 het volgende:
Waar de fuck heb je het over, ben je echt zo'n wereldvreemde?!
Je leest misschien wel, maar je begrijpt schijnbaar niet wat je leest. Helemaal prima, maar dan ga ik m'n tijd in ieder geval niet verder aan een discussie met je besteden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees jullie, maar vind dat jullie ten onrechte klagen over 'de discriminatiekaart'. Kennelijk heb jij het niet goed aangepakt of een verrot vervoersbedrijf - deze vrouw dus niet en daar is niets mis mee.
Dit alles en allemaal dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je melding maakt van een chauffeur die doorrijdt, prima, maar om meteen een klacht in te dienen vanwege discriminatie omdat je toevallig een moslima bent, slaat nergens op.
Een moslima die ze laten staan is niet zieliger dan een punker die ze laten staan, of een scholier die volgens de chauffeur ook wel op de fiets kan.
Vaak genoeg loopt een chauffeur achter op de route en rijden ze een halte voorbij. Zeker als er maar één persoon staat. Niet netjes, maar dat kan iedereen overkomen. Zielig dat het hier meteen op discriminatie gegooid wordt. Want dat stokpaardje kan een student niet van stal halen als hij voorbij gereden wordt.
En dan zul je zien dat in dit geval de chauffeur ontslagen wordt! Waarom? Omdat hij een Marokkaanse voorbij gereden heeft! Dat chauffeurs al jaren punkers, pubers en studenten laten staan blijft zonder gevolgen, maar een Marokkaanse voorbij rijden.........affreus!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Je leest misschien wel, maar je begrijpt schijnbaar niet wat je leest. Helemaal prima, maar dan ga ik m'n tijd in ieder geval niet verder aan een discussie met je besteden.
Gelukkig zijn er werkloze moslims als jijzelf die tijd hebben om voor mij te klagen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij een opgewonden standje. Geen wonder dat ze je laten staan, je hebt vast een kaal kopje met een verbeten kaaklijn. Daar kun je werk van maken overigens
Hoe kom je erbij dat ik een moslim ben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Life2.0 het volgende:
Gelukkig zijn er werkloze moslims als jijzelf die tijd hebben om voor mij te klagen!
Heb jij het alleenrecht op idiote nutteloze post opeens?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een moslim ben?
Je bent wel een ruziezoekertje hè. En je denkt dat mensen die het niet met je eens zijn moslims zijn. Ik begrijp wel dat jij zo boos bent dat deze moslima succes had met haar klacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
Heb jij het alleenrecht op idiote nutteloze post opeens?
Tja, een moeder met kinderwagen laten staan heeft geen ontslag tot gevolg voor die chauffeur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
10 jaar geleden lieten ze mij met mijn kinderwagen ook regelmatig staan, ook de tijd genomen om hierover te klagen maar daar werd toendertijd niks mee gedaan. Ik moest me er gewoon bij neerleggen en accepteren dat het kon gebeuren. Dus peukie roken en wachten op de volgende bus. Het is dus niet iets van deze tijd en heeft in mijn ogen ook niks met discriminatie te maken. Het gebeurd 'n ieder .... moeders met kinderen, studenten, gothics etc
Zeg dat nou niet, dan help je d'r hele verhaal om zeepquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:46 schreef Bep het volgende:
De vleutenseweg ligt midden in lombok, een zeer multiculturele wijk. Lijkt me sterk dat de busschaufeur haar weigerde om haar hoofddoekje. Zou de bus leeg blijven....
Het zou allebei tot ontslag moeten leiden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een moeder met kinderwagen laten staan heeft geen ontslag tot gevolg voor die chauffeur.
Een moslima laten staan wel. Heel logisch. Maar ja, dit is Nederland.
Mevrouw kan wellicht denken aan discriminatie, maar ik vind dat het wel heel snel daarop gegooid wordt. Zeker als men weet dat het dus ook bij moeders met kinderwagens, oudere mensen, studenten etc voorkomt. Wat als die klagen? Die krijgen gewoon te horen, dat het kan gebeuren zoals je zelf ook aangeeft ivm het strakke schema's (Of wat voor reden ze ook moge hebben). Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zou allebei tot ontslag moeten leiden.
Maar daar buiten, ik geloof niet dat het discriminatie is. Vervoersbedrijven zitten op strakke schema's en krijgen hoge boetes als ze die niet halen. Wel kan ik me in het huidige Nederland - waar anti-moslim zijn hip is - voorstellen dat deze mevrouw denkt dat het discriminatie is. Dat zal jouw voorstellingsvermogen wellicht te buiten gaan, maar probeer het maar eens te begrijpen.
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:46 schreef Bep het volgende:
De vleutenseweg ligt midden in lombok, een zeer multiculturele wijk. Lijkt me sterk dat de busschaufeur haar weigerde om haar hoofddoekje. Zou de bus leeg blijven....
Dat weet ik dus niet, ik kan er geen eindoordeel over terugvinden, alleen het eerste bericht..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een moeder met kinderwagen laten staan heeft geen ontslag tot gevolg voor die chauffeur.
Je hapt echt veeeul te makkelijk meidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel een ruziezoekertje hè. En je denkt dat mensen die het niet met je eens zijn moslims zijn. Ik begrijp wel dat jij zo boos bent dat deze moslima succes had met haar klacht.
Zijn er chauffeurs om die reden ontslagen? Daar wil ik wel over lezen, dus geef de bronnen maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Gia het volgende:
Of ze ontslagen worden weet ik niet maar dit stond in de OPquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn er chauffeurs om die reden ontslagen? Daar wil ik wel over lezen, dus geef de bronnen maar.
quote:GVU-directeur Arnold Leschot zegt dat de chauffeur in kwestie zich kan opmaken voor een stevig gesprek. 'We moeten de klacht uiteraard goed beoordelen. Maar als die klopt, heeft de chauffeur een serieus probleem. Zeg maar een gróót probleem.'
Ja die heb ik ook gelezen. Ik zie graag de bronnen van Gia.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef Little_Lunatic het volgende:
Of ze ontslagen worden weet ik niet maar dit stond in de OP
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef thefunny het volgende:
De buschauffeur heeft gelijk.
Als zij zich niet aan onze cultuur aanpast, past hij zijn snelheid voor haar niet aan.
Logica ten top!
Dus je bent het stiekem wel met mij eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, je was vanaf het begin al niet serieus te nemen met je gebrul over discriminatie
Ik geef mensen altijd een eerlijke kans. Maar nou lees ik net over dat schreeuwende jongetje in jouw klas... biecht maar op, dat ben je zelf met je DISCRIMINATIEquote:
Maar jij bepaald wel eerst wat eerlijk is he.. Daarom neem ik jou ook nooit serieus, ook in eerdere topics niet. Je mist elke vorm van inzicht, begrip en rede.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef mensen altijd een eerlijke kans. Maar nou lees ik net over dat schreeuwende jongetje in jouw klas... biecht maar op, dat ben je zelf met je DISCRIMINATIE
Denk je dat beledigen je een beter mens maakt? Dan moet je nog veel lerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Life2.0 het volgende:
Maar jij bepaald wel eerst wat eerlijk is he.. Daarom neem ik jou ook nooit serieus, ook in eerdere topics niet. Je mist elke vorm van inzicht, begrip en rede.
Het was een domme constatering van je, ik weet hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef Life2.0 het volgende:
Maar dat was helemaal geen belediging, waarmee je alleen maar mijn punt bevestigt
Maar je moest toch even roepen hoe beledigd je was he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een domme constatering van je, ik weet het
Dat zal m leren, de belhamel!quote:GVU-directeur Arnold Leschot zegt dat de chauffeur in kwestie zich kan opmaken voor een stevig gesprek.
Waarom ontslag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zal m leren, de belhamel!
Pfff slappe hap.. Zo'n kerel moet op staande fout ontslagen worden, en m niet er vanaf laten komen met een 'stevig gesprek'.
Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw? Dat probeer ik je juist duidelijk te maken waarom zij dat kan denken, maar dat gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar te buiten. We leven namelijk niet in een land waar een partij die moeders met kinderwagens het leven zuur wil maken 27 zetels haaltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mevrouw kan wellicht denken aan discriminatie, maar ik vind dat het wel heel snel daarop gegooid wordt. Zeker als men weet dat het dus ook bij moeders met kinderwagens, oudere mensen, studenten etc voorkomt. Wat als die klagen? Die krijgen gewoon te horen, dat het kan gebeuren zoals je zelf ook aangeeft ivm het strakke schema's (Of wat voor reden ze ook moge hebben). Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw?
Er zijn ook moslims chauffeurs ..... discrimineren die dan ook gelijk als ze iemand laten staan bij de halte?
Ik weet niet over welk land jullie het hebben, maar NL is het iig niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Nielsch het volgende:
In een land waar een anti-moslim partij 27 zetels haalt, waar moslims steeds vaker worden gezien als een achterlijke groep mensen, waar mensen openlijk oproepen om moslims terug te sturen naar hun thuisland en waar er in de politiek stemmen opgaan om moslims diverse rechten te ontnemen vind ik het eigenlijk niet zo'n hele gekke gedachte van deze mevrouw. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ook zo is. Busbedrijven zitten op strakke schema's en kunnen een hoge boete krijgen als ze deze niet halen.
Ah, dus de PVV wil moslimscholen niet verbieden, puur omdat het moslimscholen zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk land jullie het hebben, maar NL is het iig niet.
Zullen we het nu eens niet over de pvv hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus de PVV wil moslimscholen niet verbieden, puur omdat het moslimscholen zijn?
Het maakt niets uit wat die vrouw dacht of heeft kunnen denken. Het zou wat zijn als de norm aangepast wordt aan de fanatiekeling die anders denktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw? Dat probeer ik je juist duidelijk te maken waarom zij dat kan denken, maar dat gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar te buiten. We leven namelijk niet in een land waar een partij die moeders met kinderwagens het leven zuur wil maken 27 zetels haalt
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus de PVV wil moslimscholen niet verbieden, puur omdat het moslimscholen zijn?
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?quote:
De PVV heeft geen 27 zetels.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kennelijk is dat ineens ondenkbaar omdat het hier een klacht van een moslima betreft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?
Omdat er niemand is om zijn plaats over te nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan om iemand te ontslaan die herhaaldelijk z'n werk niet goed doet of zelfs z'n werk weigert te doen?
Boeiend. Elke zetel van de PVV is er één te veel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De PVV heeft geen 27 zetels.
Dat moet dan maar eens eerst daadwerkelijk aangetoond worden , nietwaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dan van niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat moet dan maar eens eerst daadwerkelijk aangetoond worden , nietwaar?
Klopt, er is maar één chauffeur op die lijn. En dat vrouwtje liegt niet. Wss liep ze rustig naar de halte toe toen de bus voorbij kwam gereden en zwaaide ze. 'Da's vriendelijk van die mevrouw', dacht de niet-racistische buschauffeur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feiten zijn idd niet boeiend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Elke zetel van de PVV is er één te veel.
Inderdaad, waarom moet op haar klacht wel ineens actie worden ondernomen, terwijl het iedereen die regelmatig reist met het openbaar vervoer gebeurd? Misschien 'n stukje zelfreflectie van deze vrouw om het op discriminatie te gooien?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens anders zijn voor 'n moslima vrouw? Dat probeer ik je juist duidelijk te maken waarom zij dat kan denken, maar dat gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar te buiten. We leven namelijk niet in een land waar een partij die moeders met kinderwagens het leven zuur wil maken 27 zetels haalt
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Bep het volgende:
[..]
jij begint gelijk te schreeuwen dat hij ontslagen moet worden (zie paar post terug)
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Feiten zijn idd niet boeiend.
En wat nou als 'n moslimchauffeur een blanke (varken/hoer) laat staan? Want die moslims kunnen en weten ons ook heel goed te discrimineren. Ook maar gelijk ontslaan dan hé, ook al is het niet bewezen. ( het is nml helemaal niet bewezen dat deze vrouw voorbij gereden is uit het oogpunt van discriminatie.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..
Zoals ik al zei: feiten zijn niet boeiend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.
ik zeg dat er eerst onderzoek moet worden gedaan, daarna kijk ik wel naar het resultaat en geef dan mijn mening over een eventuele strafmaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik vind ook dat hij ontslagen moet worden. Jij denkt daar blijkbaar anders over, maar op mijn vraag waarom je dat vind weet je geen antwoord te geven. Blijkbaar is alles tegenwoordig geoorloofd als het moslims betreft, in zo'n maatschappij leven we kennelijk..
Wat een onzinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom moet op haar klacht wel ineens actie worden ondernomen, terwijl het iedereen die regelmatig reist met het openbaar vervoer gebeurd? Misschien 'n stukje zelfreflectie van deze vrouw om het op discriminatie te gooien?
En over het leven zuur maken van moslims .....dat gebeurd visa versa. De meeste moslims zien ons nederlanders als hoeren/varkens. Ongelovigen moeten dood. En dan vind je het gek dat er 'n deel van het Nederlandse volk zich begint te verzetten?
Dat vind jij ...... en dat mag jij onzin vinden. Helaas wel de realiteit.quote:
Jouw mening is echt niet de realiteit hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat vind jij ...... en dat mag jij onzin vinden. Helaas wel de realiteit.
Wat een onzin. 'De meeste' moslims hebben het te druk met normaal leven om anderen dood te wensen of voor varken uit te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
De meeste moslims zien ons nederlanders als hoeren/varkens. Ongelovigen moeten dood. En dan vind je het gek dat er 'n deel van het Nederlandse volk zich begint te verzetten?
Welk ras precies, gewoon even voor de duidelijkheid hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals ik al zei iedere zetel voor dat racistische fascistenclubje is er een te veel.
Gelukkig heeft de onopgeleide jeugd meer tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onzin. 'De meeste' moslims hebben het te druk met normaal leven om anderen dood te wensen of voor varken uit te maken.
De realiteit is dat het door moslims zelf gezegd word, lees eens wat meer andere forums en onder youtube filmpjes ...... Ik zuig het echt niet uit mijn duim.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jouw mening is echt niet de realiteit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |