dit jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef Bloempje. het volgende:
Fuck dit, ik ga de 300 mijlpaal missen. Dag liefjens
Naar omdatappel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Fijn weekend allemaal, ik ben naar Veenendaal![]()
Je hebt Klinkie ten huwelijk gevraagd en ze antwoordde instemmend?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerste halve liter is bijna leeg jaen ik ga lekker doorknallen na dat goede nieuws vanmiddag
dit mocht niet lekken..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt Klinkie ten huwelijk gevraagd en ze antwoordde instemmend?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi piratenvrienden en vriendinnen
Nee ik heb een 8 gehaald met de toets naquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt Klinkie ten huwelijk gevraagd en ze antwoordde instemmend?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ik heb een 8 gehaald met de toets na
2 weken training voor het werk en mag doorgaan hiermee
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ik heb een 8 gehaald met de toets na
2 weken training voor het werk en mag doorgaan hiermee
lapohunten mag nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef -tape- het volgende:
Mijlpaal incoming. Ik denk dat ik voor de lapo ga hier.
elk topic is in mijn ogen een mijlpaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:27 schreef FreezePop het volgende:
300 is toch heul geen mijpaal? 100, 500, 1000. dat zijn mijlpalen
het is maar hoe hoog je standaard ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elk topic is in mijn ogen een mijlpaal
Ik vind 300 genoeg om op te hunten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:27 schreef FreezePop het volgende:
300 is toch heul geen mijpaal? 100, 500, 1000. dat zijn mijlpalen
Doe het niet. Iedereen plaagt me, altijd en overal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef -tape- het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om jou te plagen, dat is het meer.
Eigenlijk heb je dus gewoon veel liefde en aandacht nodig? Dat kan ik ook wel geven hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe het niet. Iedereen plaagt me, altijd en overal.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dus gewoon veel liefde en aandacht nodig? Dat kan ik ook wel geven hoor
Gaarne.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dus gewoon veel liefde en aandacht nodig? Dat kan ik ook wel geven hoor
Werksequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga werken, daag. Geen blunderss vanavond.
Hoi.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
Honger, geen zin werk, leraren doen langzaam over nakijken en de wereld is walgelijk.
Hoi.
Hoi meisje die niet terug zou komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
Honger, geen zin werk, leraren doen langzaam over nakijken en de wereld is walgelijk.
Hoi.
Lifes a bitch and then you diequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
Hoi.
Voorlopig niet is iets anders dan helemaal nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi meisje die niet terug zou komen [ afbeelding ]
Life sucks then you die, zo ken ik hemquote:
Maar alsnog..dat halve weekje kan je ook niet echt 'voorlopig' noemen toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet is iets anders dan helemaal niet
Eetsmakelijkquote:
thats why we get high because you never know when you're gonna goquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet is iets anders dan helemaal niet
[..]
Life sucks then you die, zo ken ik hem
Ik mag toch ook een dagje complete ontspanning. Als je mij gisteren zagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar alsnog..dat halve weekje kan je ook niet echt 'voorlopig' noemen toch?Maar hoe ging het deze week?
[..]
Eetsmakelijk
En je moest er 3 halen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag toch ook een dagje complete ontspanning. Als je mij gisteren zagIk ging bijna dood van de zenuwen
Echt, ik denk dat ik met mijn Engelse presentatie twee weken terug nog rustiger was en zelfs toen stotterde ik van de zenuwen
Deze week wel aardig, 4 tentamens gehad, waarvan 1 niet gemaakt omdat ik die van gisteren wilde halen en dag van tevoren al bloednerveus raakte en bang dat ik niet goed genoeg geleerd had.
En die andere 2 beter dan gedacht.
Nee ik heb er volgende week nog 4 dus ik ga morgen weer aan de bakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je moest er 3 halen?Dit weekend dus al die zenuwen en stress wegzuipen?; @
Nog een week stressenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb er volgende week nog 4 dus ik ga morgen weer aan de bakGeen tijd voor zuipen. Geen zin ook eerlijk gezegd.
Oeeeh veel plezier in Engeland danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog een week stressenIk zal aan je denken als ik aan het genieten ben in Engeland
Het zuiden van Engeland jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeeh veel plezier in Engeland danJe gaat Zuid-Engeland toch? Met vrienden?
Leuk man
Nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zuiden van Engeland jaMet 1 vriend. Beetje cultuur snuiven enzo
Al besloten dat ik niet ga surfen in Engeland aangezien ik eind juni weer naar Portugal ga..dus kan ik daar alvast weer beetje inkomen voor Frankrijk
Dankjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceCultuur is ook wel tof om te doen. Veel plezier in ieder geval komende week, ik ga er weer vandoor dag Bobje
Waarom vraag je dat aan onsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Beach het volgende:
Waarom gaat mijn ssd steeds meer kuren vertonen
Heb je echt afgesproken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik voel me eenzaam hier op Leiden CS.. Bob kwam me niet ophalen
Ik haal m'n bus niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nee maar ik had hoge verwachtingen
Tuurlijk nietquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
Op weg naar Utrecht en morgen naar Engeland. Groetjes![]()
Viel spass.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
Op weg naar Utrecht en morgen naar Engeland. Groetjes![]()
Gezellig Klinterbotsing op deze mooie vrijdagquote:
Fotoboek van Arthur_Shawcrossquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Gezellig Klinterbotsing op deze mooie vrijdag
Sexy wel, mooi figuur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fotoboek van Arthur_Shawcross
Kijk dit nou, wat vind jij hier van?
Ik ben moe! Echt heel erg moe. Afgelopen week stageweek gehad. Elke dag laat slapen omdat dingen voorbereiden en vroeg weer wakker. En elke dag weer drukke kinderen. Het is slopend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sexy wel, mooi figuur.
Uitdagende tekst ook![]()
Hoe gaat het met je?
En vind je na die drukke week kinderen nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben moe! Echt heel erg moe. Afgelopen week stageweek gehad. Elke dag laat slapen omdat dingen voorbereiden en vroeg weer wakker. En elke dag weer drukke kinderen. Het is slopend.Altijd als ik terug kwam van stage ging ik even slapen
En vandaag tot 4 uur op stage gezeten, dingen doen... De kinderen waren om 12 uur al vrij..![]()
En toen half 5 thuis, broodje gegeten en in slaap gevallen en toen naar werk gegaan. En nu zit ik hier en zoek ik kracht om aan het volgende lesje te beginnen (maandag weer stage)
![]()
En morgen werk ik van negen tot zes. Ze planden me gewoon in zonder even te vragen of ik wel kán werken dan. Echt kut.
Hoe gaat het met jou?
Hemeltje! Gefeliciteerd mijn beste Kuzic!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En vind je na die drukke week kinderen nog steeds leuk?
Dat is niet niks, je postcount zal er wel onder geleden hebben zeg! Maar gelukkig kan je morgen de gehele dag boven de eucalyptus hangen.
Met mij gaat het goed, wel flink natgeregend vanmiddag maar ik ben ook jarig, wel tof
Geen verjaardag zonder een felicitatie van Klinkiekuz, zeg ik altijd. Gelukkig is het nu dan werkelijk gebeurd ! Ik denk dat ik over een week of 2 met mooi weer een BBQ houd ofzo, altijd gezellig en lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hemeltje! Gefeliciteerd mijn beste Kuzic!![]()
Heb je een fijne dag gehad? Wat heb je allemaal gekregen en wanneer is het feestje?
Ja, ze zijn wel leuk. Het is alleen heel erg vermoeiend, groep 1-2.
Postcount.![]()
![]()
Bedankt Bloempje. Ik word helemaal warm van binnenquote:
Dat was dan ook mijn bedoelingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Bedankt Bloempje. Ik word helemaal warm van binnen
Maar je hebt dan ook een drukke week achter de rug. Die moeheid heb je verdiend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
ik ben slaperig joh, maar het is nog poepvroeg
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen verjaardag zonder een felicitatie van Klinkiekuz, zeg ik altijd. Gelukkig is het nu dan werkelijk gebeurd ! Ik denk dat ik over een week of 2 met mooi weer een BBQ houd ofzo, altijd gezellig en lekker
Vanavond maar eens FOK!en ofzo
Ik heb helemaal geen drukke week gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar je hebt dan ook een drukke week achter de rug. Die moeheid heb je verdiend.
Die onthoud ik toch niet allemaal gekkiequote:
jij bent een gekkie door ze niet te onthouden! gekkiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die onthoud ik toch niet allemaal gekkie
ja. Wat naar en poep zeg dat lange verhaal hierbovenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Heel toepasselijk dit nu atm.
Sorry, volgende keer open ik een topic in KLB of R&Pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ja. Wat naar en poep zeg dat lange verhaal hierboven
Ja die en dat hartje gebruik ik wel het meest, die weet ik wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Je hebt toch alleennodig, die is wel te onthouden
Nee wat neejoh, dat bedoel ik niet, het was een uiting van medelijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer open ik een topic in KLB of R&P
Ooo, whihiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee wat neejoh, dat bedoel ik niet, het was een uiting van medelijden.
Halloquote:
aww oke veel plezier en slaap lekker!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, klips is klaar met z'n muziekjens, ik geloof dat we film gaan kijken verder en dan slapen, slaaplekker alvast allemaal!
Komt goed meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo, whihiJa het is niet zo fijn dit.
Oké tot ziens zusterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, klips is klaar met z'n muziekjens, ik geloof dat we film gaan kijken verder en dan slapen, slaaplekker alvast allemaal!
Sobibor?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat concentratiekamp ook alweer waar, na Auschwitz, de meeste mensen zijn vermoord?
Van dat kamp is nu (bijna) niets meer over, allemaal bebossing nu.
ik merk het ja.quote:
Trolliequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag doet slowchat zijn naam eer aan
probeer eens op Esc te drukken?quote:
Ik heb 'm niet gemaakt, maar wou 'm zo terugzetten, maar was even een grapje in de KSC om m'n ondertitel eer aan te doenquote:
WAT MOET JE NOU GEWOON JE MUIL HOUDEN VRIENDJEquote:
goeiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:37 schreef n8n het volgende:
[..]
WAT MOET JE NOU GEWOON JE MUIL HOUDEN VRIENDJE
TFF?quote:
Dag te laatquote:
Zo'n bierpakket (kun je bij de slijter kopen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dag te laat
Wat zal ik kopen voor klasgenoot die morgen 18 wordt?
Een klasgenoot van de tegenovergestelde sekse van 18quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dag te laat
Wat zal ik kopen voor klasgenoot die morgen 18 wordt?
Zelfde geslacht (anders had ik wel klasgenote gezegd hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een klasgenoot van de tegenovergestelde sekse van 18
Dus hij is homo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zelfde geslacht (anders had ik wel klasgenote gezegd he)
Niet dat ik weerquote:
Jij zei dat hij hetzelfde geslacht wouquote:
owww zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij zei dat hij hetzelfde geslacht wou
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
owww zo
Nee gaat hem niet worden, gaat onmogelijk worden om iemand te vinden
goed cadeauquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:49 schreef dralion13 het volgende:
Nee was even met een klasgenoot overleggen
We gaan een fles whiskey kopen
jannemanquote:
Hallo Janquote:
mn katquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:24 schreef gianni61 het volgende:
wie kan er goed masseren? ik voel me gebroken..
Halloquote:
jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hallo
Ook blij dat de examens erop zitten?
je gaat poolse worst maken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ikke even pools typen in google translator anders weet ik neit hoe ik mijn eten moet maken
verdomme, ik ookquote:
Even je spelfouten gefixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet meer in sharr's fobo kijken dan
oke, doe maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zapiekanke ziemniaczana z miesem mielonym
50 minuten op 180 graden en als je een hete lucht hebt op 160..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wstawic do rozgrzanego piekarnika i piec przez 50 minut 180 bez termoobiegu 160
sharrs is gewoon goed hoorquote:
Jij boef!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef FreezePop het volgende:
Als je tegen een kerk aan zeikt, straft God je dan?
Ik weet niet wat ik moet gelovenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Nee Trollscience, het kan beide
En ik kan het weten, ik ben Sharr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |