Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een broer en zus geloof ik, die niet wisten dat ze broer en zus waren.
Maar misschien weten anderen het wel precies.
Die hebben wel gewoon sex gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.
Juist! Dat was het!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.
Jammer dat dit eigenlijk Hans van Houten moest voorstellen, maar qua acteurs heb je gelijk, volgens mij hebben ze het ook speciaal daarvoor erin gedaan, want eigenlijk sloeg het verhaaltechnisch niet echt ergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Blijft toch wel machtig om de 2 acteurs in 1 scène te zien.
Dat komt omdat de leeftijdsverdeling van de kijkers van vroeger vanaf de basisschoolleeftijd was, de puberleeftijd, de jong-volwassenenleeftijd, maar ook daarboven. Mensen van de middelbare leeftijd keken het en zelfs gepensioneerden, ik kende zelf nog een paar fanatieke oma's die het elke dag volgden. Het was een serie van iedereen en ging dwars door generaties heen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:43 schreef James1988 het volgende:
Het huidige schrijversteam vind ik anders niet echt toppers. Veel te veel zoetsappig gezinslevenmeuk en te weinig zakenwereld en louche zaakjes.
Maar volgens de programmamanager vinden de kijkers GTST van heden ten dage geweldig.
quote:Achtergronden: Robert had in seizoen één een 14-jaar lange ruzie bijgelegd met Jef en vertrok met Laura naar de VS op aandringen van zijn baas Nico Stenders. Jef kwam op zijn verzoek in Huize Alberts wonen voor de rest van seizoen 1,2 en deels 3. Zijn vrouw verliet hem in seizoen 2 en Laura kwam terug in seizoen 3 en kreeg iets met Jef. Robert kwam in seizoen 3 zijn vrouw en kind (Lotje) achterna, zette Jef zijn huis uit en maakte het goed met Laura. Lotje overleed spoedig. Robert besloot in Nederland te blijven en een eigen reclamebureau op te zetten. Nico Stenders was het hier niet mee eens en schakelde Martine Hafkamp in Robert tegen te werken en een verdere wig te drijven tussen Robert en Jef. Ze was ondertussen Jef al aan het belazeren met een nep zakenmissie. Frits mocht Jef altijd wel en was hier eigenlijk op tegen, wat ook te zien is aan zijn houding.
Ik vond het eerste A&A decor het mooiste eigenlijk (seizoen 4 en begin 5), vanaf seizoen 5 werd het decor iets anders en zaten Daniël en Janine ineens op de gang de werkenquote:
Toch kon dit niet tippen aan "De Garage".quote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het eerste A&A decor het mooiste eigenlijk (seizoen 4 en begin 5), vanaf seizoen 5 werd het decor iets anders en zaten Daniël en Janine ineens op de gang de werken
Of je bedoeld het andersom of je bedoelt het sarcastischquote:Op maandag 30 mei 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch kon dit niet tippen aan "De Garage".
Dat klopt ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog even om terug te komen op incest: Isabella heeft het geloof ik ook met haar vader gedaan.
Die Frits en Martine vind ik best een sexy stel met elkaar!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor de geïnterresseerden: een voorbeeldje van een verhaallijn waarbij de volwassenen nog een leven hadden en er een uitgebreide zakenwereld aanwezig was in een stad waarvan het huidige Meerdijk een buitenwijk lijkt te zijn.
Complimenten aan Mike Tuinstra's.
[..]
quote:Oude bekende keert terug in GTST
Ruud de Wild maakte vandaag in zijn show op Radio 538 bekend dat er een oude bekende terugkeert in Goede tijden Slechte tijden.
Het gaat om een mannelijk personage dat in het verleden al te zien is geweest in de Nederlandse oersoap. Aanstaande donderdag zal door Radio 538 bekend worden gemaakt om welk personage het gaat.
Het betreffende karakter zal in de zomercliffhanger van seizoen 21 zijn rentree maken.
Ja ze wilden de boel vlotter en moderner maken, prima dat je ze enigzins een fysieke metamorfose geeft, maar ze sloegen nogal door: Laura die ineens seksfeesten bezocht met Cleo, Robert die doorgedraaide verwilderde gek werd en Jef die een onderdanige ja-knikkende onder-de-plak zittende pantoffelheld werd. Na deze wilde periode werden het steeds meer personages op de achtergrond.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Frey het volgende:
Door dat korte haar leek het sowieso ineens een heel andere Robert.
Het klinkt misschien gek, maar je ziet duidelijk dat dit niet "Frits" is. Frits zou namelijk wat 'gladder' hebben gereageerd op Ludo, "Frits" (of Hans) reageert wat terughoudender en voorzichtiger.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Blijft toch wel machtig om de 2 acteurs in 1 scène te zien.
Ik zou nu neigen te denken dat het hier om de geest van Frits gaat, maar ik denk niet dat de schrijvers het zolang gaan uitrekken (alhoewel, hun kennende...)quote:
Hopelijk is het niet een oude bekende uit seizoen 17 ala Ronja Huygens of zoiets, maar een echte oude bekende van langer geledenquote:
Ik hoop stiekem op Frits.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Het zou pas echt een teleurstelling zijn als het gewoon Jef is.
Maar ik hoop echt op een verrassing. Het speculeren is begonnen. Vooral Nick, Maximiliaan, Frits en Robert worden genoemd. We zullen zien.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet een oude bekende uit seizoen 17 ala Ronja Huygens of zoiets, maar een echte oude bekende van langer geleden
Ronja valt sowieso af, tenzij ze opeens een man geworden is natuurlijkquote:Het gaat om een mannelijk personage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |