Oh, ik dacht dat ze bij GTST met jaarcontracten werkten, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet persé. Als je bijvoorbeeld 3 contracten van 4 maanden hebt gehad moet je er na 12 maanden tussenuit voor 3 maanden óf een vast contract krijgen.
Kooijman kwam er midden seizoen 19 in en kreeg hoogstwaarschijnlijk een contract over seizoen 19. Aan het begin van seizoen 20 kreeg hij een contract voor dat seizoen en bij aanvang van seizoen 21 een contract voor het huidige seizoen. Hij heeft dus drie contracten erop zitten, waarna hij er even drie maanden uit moet.
Niet mee eens. Vond het persoonlijk een bazentheme.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond die oude leader juist verschrikkelijk ... zo zeikerig.
Het is zelfs de reden dat ik jarenlang geen GTST heb gekeken.
Best triest eigenlijk: een serie niet kijken vanwege de leader.
Mijn favoriete leader is die gele, uptempodinges die o.a. in 2007, 2008 en 2009 te zien was.
Maar dat is mijn mening maar.
Whehehe, gaan we weerquote:
Ik zei dat je bij vormen van marteling die jij noemt, moeilijker kan aantonen dat het daadwerkelijk marteling is. Of iets psychisch martelen is, komt eerder in het subjectieve gebied, vind je het martelen of niet. Jij vindt dat dus duidelijk wel en dat mag, ik denk er heel anders over. Je zou er eigenlijk deskundigen bij moeten halen en een rechter voor een eindoordeel en die kunnen je soms zelfs nog verrassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onzin. Beelden kunnen een marteling zijn, geluiden, van alles. Op die redenatie verbaster je dus alles tot je fysiek, terwijl het psychisch is. Kortom Ludo heeft gewoon gemarteld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond die oude leader juist verschrikkelijk ... zo zeikerig.
Het is zelfs de reden dat ik jarenlang geen GTST heb gekeken.
Best triest eigenlijk: een serie niet kijken vanwege de leader.
Over een verkrachting zal ik niet spotten, alleen wellicht is dit de wijze van de makers om haar personage te straffen. En wat mij betreft verdiende ze zeker wel een straf voor alles wat ze heeft uitgehaald. Jammer dat het een verkrachting is en dat het van een extern personage moest komen en niet van Nick of Ludo.quote:Mijn favoriete leader is die gele, uptempodinges die o.a. in 2007, 2008 en 2009 te zien was.
Maar dat is mijn mening maar.
Rikki gedroeg zich vandaag echt als een bitch.
En het is niet de eerste keer ...
Van mij mag de karakteromschrijving op gtst.nl ook wel gewijzigd worden ("lief, houdt van schrijven, pittig, eigenwijs"). Lief zou ik haar namelijk niet noemen.
[q]
En arme Maxime.
Ik hoop zó dat iemand die Frederik even flink te grazen gaat nemen.
Klopt, als dit een afstraffing is, dan geeft dit absoluut geen voldoening.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Over een verkrachting zal ik niet spotten, alleen wellicht is dit de wijze van de makers om haar personage te straffen. En wat mij betreft verdiende ze zeker wel een straf voor alles wat ze heeft uitgehaald. Jammer dat het een verkrachting is en dat het van een extern personage moest komen en niet van Nick of Ludo.
In principe wel hoor, maar bijvoorbeeld bij Kooijman gaan ze hem geen jaarcontract geven over de tweede helft van seizoen 19 en de eerste helft van seizoen 20. Ze geven hem dan een contract voor de tweede helft van s19 en daarna rouleert hij gewoon mee in de 'gewone' contractroulatie van bijv. Everon, Marly en Gigi.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bij GTST met jaarcontracten werkten, weer wat geleerd
Ze hebben ook nog deze versie gehad:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Frey het volgende:
Deze aftiteling was ik echt helemaal vergeten. Ik dacht dat ze toen meteen die vooruitblik deden, maar ze hadden dus nog een half jaar een aftiteling met de saxofoon versie.
quote:
Volgens mij heeft de maker van deze leader (GarySeanRobbers) het programma Adobe Effects oid gebruikt. Maar als je hem een YT-mail stuurt, denk ik wel dat hij het je zal beantwoordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]![]()
Mag ik vragen welk programma je gebruikt hebt voor het klassieke GTST effect?
Zou ook wat zijn trouwens, Nick die Maxime verkracht.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Over een verkrachting zal ik niet spotten, alleen wellicht is dit de wijze van de makers om haar personage te straffen. En wat mij betreft verdiende ze zeker wel een straf voor alles wat ze heeft uitgehaald. Jammer dat het een verkrachting is en dat het van een extern personage moest komen en niet van Nick of Ludo.
Hij zegt toch wel dat het tussen hem en Maxime blijft toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ah gut ze recyclen de Nick verkrachtingssituatie weer eens hoor, hij weet er zogenaamd niks meer van omdat ie dronken was. Alsof je 0,0 meer weet als je een avondje goed zuipt
Haha, dat zou wat zijn jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn trouwens, Nick die Maxime verkracht.![]()
Oh ja ik dacht dat ie daarmee net als Nick bedoelde dat het in zijn ogen gewoon een 'heftige vrijpartij' was, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zegt toch wel dat het tussen hem en Maxime blijft toch?
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn ja![]()
Maar ik begon die laatste zin met 'jammer dat het een verkrachting is', dat had wat mij betreft sowieso niet gehoeven. Met het tweede deel van de zin bedoel ik: 'jammer dat die alternatieve "straf" niet door Ludo of Nick is uitgevoerd'. Het staat er misschien verwarrend, maar op een dergelijk incestlijntje zitten weinigen te wachten vermoed ik
Nee, maar omdat hij nog naar Maxime toe ging en zei van: "Dit blijft tussen ons, dit hoeft nieand te weten." Of iets in die trant. Dan lijkt mij toch wel dat hij weet dat het meer een verkrachting was dan een heftige vrijpartij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat ie daarmee net als Nick bedoelde dat het in zijn ogen gewoon een 'heftige vrijpartij' was, maar ik kan me vergissen.
Nee, die verkrachter (weet nu zijn naam niet), weet volgens mij dondersgoed dat hij Maxime doelbewust heeft verkracht en dat hij fout zit. Hij probeert Maxime er echter van te overtuigen dat zij hém verleid heeft en dat hij zich daardoor niet meer in kon houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat ie daarmee net als Nick bedoelde dat het in zijn ogen gewoon een 'heftige vrijpartij' was, maar ik kan me vergissen.
Dat je dat eruit haalt, pervert.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn trouwens, Nick die Maxime verkracht.![]()
Frederik heet hij, het kwam bij mij juist over alsof ie net als Nick dacht dat het allemaal lust was van beiden kanten, maargoed we zullen het zien. Interressante verhaallijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die verkrachter (weet nu zijn naam niet), weet volgens mij dondersgoed dat hij Maxime doelbewust heeft verkracht en dat hij fout zit. Hij probeert Maxime er echter van te overtuigen dat zij hém verleid heeft en dat hij zich daardoor niet meer in kon houden.
Ik heb toen ook best een tijd gedacht dat hij weer terug kwam...quote:Op zondag 29 mei 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
Dit blijf ik een van de mooiste exits vinden. Het is zo simpel, maar toch zo pakkend. Daniël was dan ook een van mijn favoriete personages en de muziek erbij is gewoon prachtig.
Ik had toen eigenlijk helemaal niet door dat hij uit de serie was op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |