Waar die hoort, mag ik hopen.quote:
quote:Jude Law wordt kaal Van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO’s - De jaren gaan tellen voor Jude Law. Hij kan de donkere haren op zijn beroemde hoofd nauwelijks vasthouden..
Foto: REUTERS Na een drukke periode als jurylid van het Filmfestival in Cannes geniet de acteur nu van een vakantie in Frankrijk. De rust komt iets te laat want het drukke leven van het 38-jarige Dior-gezicht begint zijn tol te eisen.
Op de rode loper weet de acteur het goed te verbergen, maar op het strand is het duidelijk zichtbaar. De donkere haardos van Jude wordt dunner en dunner…
Die zijplukjes zijn wel een beetje nutty professor.quote:
Het is een merk voor de liefhebber, ik kijk er altijd even naar als ik er eentje zie rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat Victor even heel snel met de diverse leasemaatschappijen gaat overleggen zodat Saab een voorkeursmerk wordt; goed voor de verkoopcijfers van Saab, en goed voor het straatbeeld, want daar mogen best wat meer Saabs in
Zolang hij ze niet overdwars kamt vind ik het primaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijplukjes zijn wel een beetje nutty professor.
Voor naast de Nespressomachinequote:Babymelk uit een machine AMSTERDAM - Binnen een minuut het flesje voor je baby klaar. Dat kan met een nieuwe automaat van Nestlé. Het bedrijf komt namelijk met een capsulesysteem voor babymelk.
Je kon er op wachten natuurlijk. Na alle varianten koffiesmaken in een capsule is er nu een capsule met babymelk. Het is heel simpel; je doet een capsule babymelkpoeder in de machine en drukt op de knop. Binnen een minuut is het flesje met de juiste hoeveelheid melk, ook nog eens op de juiste temperatuur, klaar.
Volgens het bedrijf is het altijd beter om borstvoeding te geven. “Maar voor hen waarbij dat niet lukt, is ons capsulesysteem een handig hulpmiddel.”
Lol, en de flesvoeding gelijk ook weer stukken duurder...quote:
Ik zag vd week Gordon Ramsey nog kokhalzen van een slok met moedermelk gemaakte cappuccino.quote:
Ja, en ook altijd die vermeend borstvoedingsvriendelijke zin eronder hè...quote:
quote:Messi krijgt 138 euro per seconde
Voor de spelers van Barcelona ligt een vette bonus in het verschiet. Maar dan moet zaterdag natuurlijk wel de Champions League worden gewonnen. In dat geval krijgt elke voetballer 748.000 euro. Dat betekent zo'n 8000 euro opbrengst voor elke minuut op veld en 138 euro per seconde. Het totaalbedrag dat de directie van de Catalanen dan moet uitkeren is 18,4 miljoen euro.
Het ligt er maar aan wat je als uitgangspunt neemt. Als onderhandelaar en netwerker is hij wat mij betreft al met vlag en wimpel geslaagd. Hij houdt nu al jaren- en jarenlang verliesgevende bedrijven in de lucht, dat is toch een gavequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is een baas ja, van een medewerken of paar duizend. Of ie een succesvolle baas is moet nog maar blijken.
Dat ligt er vooral aan wie voor dat verlies opdraait...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je als uitgangspunt neemt. Als onderhandelaar en netwerker is hij wat mij betreft al met vlag en wimpel geslaagd. Hij houdt nu al jaren- en jarenlang verliesgevende bedrijven in de lucht, dat is toch een gave
Ik rijd in m'n 2e momenteel, heerlijke auto's om te rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
=
[..]
Het is een merk voor de liefhebber, ik kijk er altijd even naar als ik er eentje zie rijden
Toch zou ik er geen kopen als ik het er het geld voor zou hebben. Heb er twee gehad en afgelopen jaar regelmatig in eentje mogen rijden, het is leuk, maar onbetaalbaar qua onderhoud. Aan dat laatste zouden ze wat moeten doen
Je krimt? Dat kon mevrouw Theelepel ook.quote:
Lays is toch ook aan het krimpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je krimt? Dat kon mevrouw Theelepel ook.
Dat mag van mij niet. Nu heeft ze eindelijk een beetje billen gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag van mij niet. Nu heeft ze eindelijk een beetje billen gekregen.
Ik heb Heks nog niet gezien hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef spuitje het volgende:
Heksie nog niet gezien? Zou ze echt ziek zijn geworden? Hoop het niet voor haar!
ai ai ai, dit gaat toch geen voor-echtelijke ruzie worden? Maar vind je het nodig om af te vallen Laysa? Anders gewoon niet doen en dat kontje mooi laten zitten!quote:
Aaaahhhh, wat liev.quote:
Misschien een flinke griep. Dan heb je echt geen puf om te FOK!ken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef spuitje het volgende:
Heksie nog niet gezien? Zou ze echt ziek zijn geworden? Hoop het niet voor haar!
Nee klopt, vroeg het omdat ze het er gisteren over had dat ze zich niet lekker voelde. Maar ze was ook met haar huisje aan het opknappen en haar een beetje kennende moet zo iets bij haar ook met een rotgang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een flinke griep. Dan heb je echt geen puf om te FOK!ken.
Ze rijden goed, maar niet beter dan auto's in dezelfde prijscategorie of zelfs met een nog wat lagere prijs. Ik vind zo vooral wat smal vergeleken bij andere auto's. Maar hey, ik ga niet echt kiften op eenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik rijd in m'n 2e momenteel, heerlijke auto's om te rijden.Maar je hebt gelijk er moet niet wat stuk gaan ............... duur!
Met de mogelijkheden die Saab nu heeft denk ik wel dat Muller het voor elkaar gaat boksen en dat vind ik toch wel weer gaaf
Beterschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
middag all.................
ja flink beroerd Spuit gewoon zware griep hele dag geslapen zowat nu aan mijn bakje koffie en straks kippensoep, vraag me werkelijk af waarom ik een griepprik had gehad want dit is een zware hoor wat kan een mens zich klote voelen, en heb gewoon geen tijd om ziek te zijn.
Lekker slapen, met drie dagen ben je er weerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
ja flink beroerd Spuit gewoon zware griep hele dag geslapen zowat nu aan mijn bakje koffie en straks kippensoep, vraag me werkelijk af waarom ik een griepprik had gehad want dit is een zware hoor wat kan een mens zich klote voelen, en heb gewoon geen tijd om ziek te zijn.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga eens weg, je bent alweer veel teveel aanwezig
Was er al een beetje bang voor. Kussie erop en beterschap! Rustig aan hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
"Was er al een beetje bang voor. Kussie erop en beterschap! Rustig aan hoor!"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben al over de 40 maar er hangt ook nog niks bij mij hoor, mijn lipjes liggen er nog strak bij
Errr jij biedt jezelf nu aan om de 'strakke lipjes' van Heks te kussen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"Was er al een beetje bang voor. Kussie erop en beterschap! Rustig aan hoor!"![]()
be be be...beterschap mazzel
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr jij biedt jezelf nu aan om de 'strakke lipjes' van Heks te kussen?
hi there!quote:
neen dus. zal ff tussen neus en lippen door kijken hoe het er bij jou bijhangt end of junequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr jij biedt jezelf nu aan om de 'strakke lipjes' van Heks te kussen?
Hangen ook he? We kunnen niet allemaal zo jeugdig blijven als heksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neen dus. zal ff tussen neus en lippen door kijken hoe het er bij jou bijhangt end of june, dat dan wel
bob, beste plaatjeszoekerst, ik trap je keihard in je noten eind juni, read her lipsquote:
misschien ga ik er wel aan turnen, of hangmattenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hangen ook he? We kunnen niet allemaal zo jeugdig blijven als heks
Ik hang je eraan vastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bob, beste plaatjeszoekerst, ik trap je keihard in je noten eind juni, read her lipsi'm off/piss off
Je bent nu al droknen hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bob, beste plaatjeszoekerst, ik trap je keihard in je noten eind juni, read her lipsi'm off/piss off
Ze komen bij je logeren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Paps en mams, vandaag heen, morgen terug.
Wel leuk om alle achterneefjes weer te zien. Ik blijf gewoon echt het enige meisje, 6 neven, en die hebben ook weer 4 jongens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier Moots.............en WJ kots lekker verder maar wel je eigen kant op![]()
oke dan, is het een soort familie bij elkaar dag, even lekker bijkletsen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel leuk om alle achterneefjes weer te zien. Ik blijf gewoon echt het enige meisje, 6 neven, en die hebben ook weer 4 jongens.
Yep, moeders kant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan, is het een soort familie bij elkaar dag, even lekker bijkletsen enzo
beterschap Lieverd....Goed uitzieken hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Veel plezier.quote:
okee, doe ik morgen als barca verliest, vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier Moots.............en WJ kots lekker verder maar wel je eigen kant op![]()
haha, beetje aangeschoten.. paar wijntjes op vrijdagmiddag mag wel van m'n psychiater. ik ga weer verderzuipuhquote:
Geniet...geniet....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geniet er nog maar even van met zn tweetjes.
Zo cliché
zo kom ik hier nooit weg... hi marrijeuh!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geniet er nog maar even van met zn tweetjes.
Zo cliché
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |