Dat mag van mij niet. Nu heeft ze eindelijk een beetje billen gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag van mij niet. Nu heeft ze eindelijk een beetje billen gekregen.
Ik heb Heks nog niet gezien hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef spuitje het volgende:
Heksie nog niet gezien? Zou ze echt ziek zijn geworden? Hoop het niet voor haar!
ai ai ai, dit gaat toch geen voor-echtelijke ruzie worden? Maar vind je het nodig om af te vallen Laysa? Anders gewoon niet doen en dat kontje mooi laten zitten!quote:
Aaaahhhh, wat liev.quote:
Misschien een flinke griep. Dan heb je echt geen puf om te FOK!ken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef spuitje het volgende:
Heksie nog niet gezien? Zou ze echt ziek zijn geworden? Hoop het niet voor haar!
Nee klopt, vroeg het omdat ze het er gisteren over had dat ze zich niet lekker voelde. Maar ze was ook met haar huisje aan het opknappen en haar een beetje kennende moet zo iets bij haar ook met een rotgang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een flinke griep. Dan heb je echt geen puf om te FOK!ken.
Ze rijden goed, maar niet beter dan auto's in dezelfde prijscategorie of zelfs met een nog wat lagere prijs. Ik vind zo vooral wat smal vergeleken bij andere auto's. Maar hey, ik ga niet echt kiften op eenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik rijd in m'n 2e momenteel, heerlijke auto's om te rijden.Maar je hebt gelijk er moet niet wat stuk gaan ............... duur!
Met de mogelijkheden die Saab nu heeft denk ik wel dat Muller het voor elkaar gaat boksen en dat vind ik toch wel weer gaaf
Beterschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
middag all.................
ja flink beroerd Spuit gewoon zware griep hele dag geslapen zowat nu aan mijn bakje koffie en straks kippensoep, vraag me werkelijk af waarom ik een griepprik had gehad want dit is een zware hoor wat kan een mens zich klote voelen, en heb gewoon geen tijd om ziek te zijn.
Lekker slapen, met drie dagen ben je er weerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
ja flink beroerd Spuit gewoon zware griep hele dag geslapen zowat nu aan mijn bakje koffie en straks kippensoep, vraag me werkelijk af waarom ik een griepprik had gehad want dit is een zware hoor wat kan een mens zich klote voelen, en heb gewoon geen tijd om ziek te zijn.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga eens weg, je bent alweer veel teveel aanwezig
Was er al een beetje bang voor. Kussie erop en beterschap! Rustig aan hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
"Was er al een beetje bang voor. Kussie erop en beterschap! Rustig aan hoor!"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben al over de 40 maar er hangt ook nog niks bij mij hoor, mijn lipjes liggen er nog strak bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |